PDA

View Full Version : hallo mede gitaarnet people!



LANnerd
30 augustus 2007, 14:33
Hoi,

Ik heb mij aangemeld hier op het forum omdat ik de laatste tijd wat vragen heb over gitaren e.d. en daar nou toch wel eens wat antwoorden op wou vinden maarjah, eerst maar ff voorstellen zoals het hoord :).
Ben 18 jaar, woon in drachten, ben een jaar geleden begonnen met bassen en speelde voor die tijd af en toe wel eens wat op een oude klasieke gitaar van me moeder die ik op zolder had gevonden.
inmiddels speel ik ook een beetje electrisch(is gewoon veel makkelijker om er een leuk geluid uit te halen met een beetje overdrive en een 120watt bass amp :cooler: )
speel nu een tijdje bas in een leuk jam bandje met wat vrienden hier uit de buurt.
nou, ik ga nu maar doen waarvoor ik hier gekomen ben, maar ga daar wel ff een ander topicje voor zoeken.

Mvg LANnerd :hippie:

StatusOne
30 augustus 2007, 14:34
Ben ook nieuw hier, maar betekent niet dat ik niet mag zeggen : WELKOM ! :cooler:

LANnerd
30 augustus 2007, 14:45
Ben ook nieuw hier, maar betekent niet dat ik niet mag zeggen : WELKOM ! :cooler:

bedankt, is altijd leuk om te horen :hippie:

Strangegun
30 augustus 2007, 14:50
Welkom,

LanNerd waar heb je die naam van ? :chicken:

LANnerd
30 augustus 2007, 15:02
Welkom,

LanNerd waar heb je die naam van ? :chicken:

Gebruik ik al jaren, ben een ICTer en game dan ook redelijk veel en aangezien ik zelf Lennard heet, vond ik het wel een coole nickname.

sindsdien gebruik ik die naam overal waar ik een nickname in moet vullen :satisfie:

Strangegun
30 augustus 2007, 15:04
Gebruik ik al jaren, ben een ICTer en game dan ook redelijk veel en aangezien ik zelf Lennard heet, vond ik het wel een coole nickname.

sindsdien gebruik ik die naam overal waar ik een nickname in moet vullen :satisfie:


hehe ^^ ik zit ook op het ict en game ook ;)

allochthomas
30 augustus 2007, 15:09
game is geen schande, ben zelf ook tijden die hard gamer geweest, maar sinds ik gitaar heb is het wat minder geworden :p

LANnerd
30 augustus 2007, 15:20
nog voor de mensen die geinterreseerd zijn in een lang verhaal en een moeilijk dilema raad ik je aan mijn 1e post te lezen(op het voorstellen na dan)

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=1378983#post1378983

en alvast bedankt ^^