PDA

View Full Version : Sub out van een GT Pro



Plantje
30 augustus 2007, 12:25
Hallo,

Ik heb al een tijdje mijn GT Pro via de main out aan de pc gekoppeld en dat werkt prima. Maar nu had ik vandaag een versterker aan de sub out van de versterker gekoppeld. En wat schetst mijn verbazing: niets!

Ook de pc maar eens aan de sub out gehangen. Ook daarop niets. :dontgeti:

Nu ben ik van plan vanmiddag met het ding terug naar de winkel te gaan, maar wellicht dat iemand van jullie nog een optie heeft... Misschien ben ik wel vergeten iets aan of open te zetten. Misschien werkt de sub out niet als je de GT Pro ook met USB aan de pc hebt zitten. (Dat heb ik namelijk ook altijd voor de editor.) :chicken:

Plantje
30 augustus 2007, 17:25
Ahum... of je selecteert natuurlijk MAIN+SUB in de output select. Gewoon nog iets verder in het menu doorgaan. :chicken:

Roland support was weer super! Ik vertrouw erop, dat ze na het ophangen van de telefoon hartelijk om mijn vraag gelachen hebben, maar tijdens het gesprek hebben ze zich weten inhouden en alles netjes uitgelegd! :cheerup:

minoin
30 augustus 2007, 17:28
Whahahaha, mooie zet

Ernieballetje
3 oktober 2007, 20:49
Plantje,

Ik heb me gister suf zitten lezen in de manual om het signaal het mengpaneel in te krijgen. Dankzij je post ben ik nu helemaal blij. En dankzij DML's GT-Pro.

Plantje
8 oktober 2007, 08:25
Toch mooi om te horen, dat ik met mijn idiote vragen ook nog iemand heb kunnen helpen :)

Henri H
11 oktober 2007, 21:20
Ik heb een vraagje over de GT-Pro:
Heeft deze net als de GT-8 een Master/Output volume knop?
Ik heb nl. het idee dat deze het geluid nogal "kleurt" en heb stille hoop dat de GT-Pro dit niet heeft.
Zie evt. ook: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=97830

Plantje
11 oktober 2007, 22:24
Ik ben me even door je andere thread heen aan het worstelen. Daar ga ik zometeen even op reageren.

Henri H
11 oktober 2007, 22:31
Ik ben me even door je andere thread heen aan het worstelen.....Hehe, succes! ;)