PDA

View Full Version : en ja hoor.... tis weer zo ver !



Dude
29 augustus 2007, 22:58
sja...... wat moet je er van zeggen..... (http://muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/112443522-mesa-boogie-roadster-head.html?return=eJwdjVsOgjAQRfdiAn9Qy0OghBjcScFGG vpKOyhi3LtTf2bOyZ3J5Yyyj2TnPjDaNew0efsKol8AHCNktU6 YXHO%2FglOcQ8iNIno7pFgzYTJpAvhNCwPCkKfwAYRfcWUTDzF %2FSODck7mp6nwBra67Gmh6DwPYpBxpUt4UjrEp2ohFxKqOCIi HdBF3xLbpqv%2FJG6UqLy2Nvxrz0WC9lzOqDRK9SN1AT%2F33B 8F1REo%3D&df=1&p=1&fta=eNpNk9lu4zAMRf9FD33mooWi0G8JjDpoDTgL4qSTmaL%2F PlqSli8GfECJPNf0pKJfW32422XdfU7r5sqmMau7r6%2F4Mm%2 Bv15NiWVETSVlJkw9lveq%2F5VzWu0rKvuK%2F6jkKYjmc9Xg7 7C%2FLWzlti1K7zKs7T%2B97V5Z60aasbplrl0mZ9WtRKL29RI %2BCIT%2FLBiKWJA1RRXUohBA5E4bG%2BMGQvPcxYmPeMA5EjQ XD0ItvLBoGIv1s%2BmWcMUFjYhnkPl42TDyNkeEJoQZB3Bsjmk r2aUAykPxog8aFMYQ%2BDxoZBi%2BpQ2NDOcSeBBodEhyRofGh RDAaGSEKOILEXyNODKE3oh8j5EpHRGSMMBMNaIwwZeEO2UKmAY 0Rxvi40xgh15g7NEZIUcYSGCMIxONOYwQ15R4yPY0gttnHSAym kiCNJTJGgIF6IzZGUEsr%2FN7qR1J3PZ2nedut%2B%2BP79eO5 hAjq3m6Xy245zvt7o49Oh%2Bm%2Ba7tf133W2ORJ3fSn%2FRX1 iHu8f%2F68f%2F8HXWndjQ%3D%3D&fta_ind=5)


:dontgeti:

Nocki
29 augustus 2007, 22:59
Haha.... Dat is snel!
Hij gaat inderdaad weg. En eigenlijk alleen omdat ik toch wel weer verlang naar mn mark IV! Erg stom... Tis een super amp maar de mark Iv is net wat lichter en toch iets meer mijn geluid...
Ik heb de laatste tijd ook weer een hoop opgestoken van geluiden en dergelijke en mn smaak is toch wel erg aan het veranderen... al met al ben ik een andere kant op aan het groeien dus de Roadster mag me verlaten...

Ibanez RuleZ
29 augustus 2007, 23:21
flapdrol

H.

Speeddemon
29 augustus 2007, 23:34
Als je maar in je privéleven een stuk monogamer bent.... :dontgeti:

NielsW
29 augustus 2007, 23:44
Luxeprobleempje ;)

ENGL?.....

Rutger
29 augustus 2007, 23:46
Nocki, ik zeg altijd maar: als je niet kan kiezen, neem je ze toch gewoon allebei!

Nocki
29 augustus 2007, 23:54
:) In mn leven echte leven ben ik gelukkig een stuk monogamer. moet ook wel natuurlijk! de amp gaat niet tegen me zeuren... tenminste ik eb ze nooit lang genoeg gehad om het ze te horen doen :)
Maar goed. de mark IV die ik hiervoor had heb ik een paar jaar mee gedaan en blijft in mn gedachten spoken. beide amps tegelijkertijd pas ik voor. dat soort combi's werkt helaas niet.

ENGL is inderdaad een optie (alleen de invader 150) maar ook dat is mn sound niet. ik ga weer terug naar de mark Iv samen met de intellifex, racktuner (wie heeft er een voor me?) en mn samson wireless die ik ook al weer wat jaartje heb en net een 2e heb bijgekocht voor mn in aanbouwzijnde pedalboard (in combi met de vox ac-15)

Het geld wat ik over huo hoop ik te kunnen investeren in een Gibson es335!

B_2_the_a
29 augustus 2007, 23:58
Zucht!
groot gelijk hoor ;)

Nocki's zoektocht naar de ideale tone is volgens mij een nieuwe film... The never ending story..
Maar dan inplaats van een grote hond (toch?) een gibson les paul :P

Nocki
30 augustus 2007, 00:01
En op het eind krijg ik geen zandkorrel maar een gouden plectrum van het jonge prinsesje??? of krig ik dan toch mn mark IV en koopt zij mn roadster?

B_2_the_a
30 augustus 2007, 00:29
Als het zo zou zijn dat er een einde aan komt, mail ik Homer Simpson, hij heeft the never ending story al een keer aangeklaagd in 1 van zijn afleveringen, want er zit een einde aan....

gerrekat
30 augustus 2007, 09:02
Haha.... Dat is snel!
Hij gaat inderdaad weg. En eigenlijk alleen omdat ik toch wel weer verlang naar mn mark IV! Erg stom... Tis een super amp maar de mark Iv is net wat lichter en toch iets meer mijn geluid...
Ik heb de laatste tijd ook weer een hoop opgestoken van geluiden en dergelijke en mn smaak is toch wel erg aan het veranderen... al met al ben ik een andere kant op aan het groeien dus de Roadster mag me verlaten...

Mark IV is ook vetter! spijt dat ik die van mij ingeruild heb voor een Uberschall.

AART
30 augustus 2007, 14:59
Haha, iedereen krijgt spijt van een Mk 4 verkopen ineens.

Nocki's ex gaat hier niet meer weg, ontzettend vette amp is het.

Ik speel er nu ok alweer ruim een jaar op, februari 2006 deed je hem toch weg nocki?

Nocki
30 augustus 2007, 15:01
Dat klopt. en vorg jaar rond deze tijd had ik mn roadster net besteld :)

AART
30 augustus 2007, 15:05
Hehe, dan speel ik alweer sinds oktober 2005 op Mk 4's, damn, wat gaat de tijd snel.

gerrekat
30 augustus 2007, 15:21
Haha, iedereen krijgt spijt van een Mk 4 verkopen ineens.

Nocki's ex gaat hier niet meer weg, ontzettend vette amp is het.

Ik speel er nu ok alweer ruim een jaar op, februari 2006 deed je hem toch weg nocki?

nou ja mijn SE is nog steeds veruit favoriet, maar buiten de SE was de Mk IV toch zeker en van mijn favo high gainers ever.

Nocki
30 augustus 2007, 17:26
Tis gewoon een amp die heel erg dichtbij komt met wat ik verlang. En hij is wat goedkoper dan de Roadster. Ik meot zeggen dat ik het best eng begin te vinden al die dure dingen in mn huis. En dat geld wat erin zit zie ik ook altijd. Dan hebik liever twee mooie dingen denk ik nu. volgens jaar denk ik... ach ik kan toch maar op 1 ding tegelijk spelen! ik koop 1 mooi ding :)

Nee maar serieus ik wil echt de mark IV weer terug. niet omdat deze slecht is maar gewoon omdat dat een heerlijke amp was waar ik heerlijk op heb gespeeld!

En tja.. dat geld dat over blijft gaat naar de es335 he!

AART
30 augustus 2007, 19:39
Tis gewoon een amp die heel erg dichtbij komt met wat ik verlang. En hij is wat goedkoper dan de Roadster. Ik meot zeggen dat ik het best eng begin te vinden al die dure dingen in mn huis. En dat geld wat erin zit zie ik ook altijd. Dan hebik liever twee mooie dingen denk ik nu. volgens jaar denk ik... ach ik kan toch maar op 1 ding tegelijk spelen! ik koop 1 mooi ding :)

Nee maar serieus ik wil echt de mark IV weer terug. niet omdat deze slecht is maar gewoon omdat dat een heerlijke amp was waar ik heerlijk op heb gespeeld!

En tja.. dat geld dat over blijft gaat naar de es335 he!

Mk 4 is niet zo gek veel goedkoper. nieuw is de roadster 2800 en de Mk 4 2700 ofzo.

Denk eigenlijk ook niet dat je er 2500 voor gaat vangen, als je ze nieuw voor een paar snippen meer hebt.

Nocki
30 augustus 2007, 19:51
Ik denk ook niet dat ik er 2500 voor ga vangen. we zien wel!
Wat ik hoop is een inruil van een Mark IV of een andere mark top. Wat ik ook geweldig vind is zoiets: http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p81068n1.jpg

Ik zie wel wat ik aangeboden krijg. tot nu toe al een complete rackset (Mesa preamp en poweramp), een Auto en een Marshall stack...

Tot nu toe wel geintereseerden dus maar nog niks officeels. Ik wacht gewoon af. Ik heb zeker wel interesse in spullen zoals het mesa rack en de marshall maar niet als complete ruil zeg maar...
Wat betreft die prijzen van die nieuwe Mark IV's die zitten nieuw inderdaad rond de zelfde prijs maar2e hands zeker niet! de Mark IV doet gemiddeld 1500 euro en als je een nieuwe aanbied en er meer voor wilt hebben zal je wel naar de oude moeten he :)

We zullen zien!

Nocki
7 september 2007, 11:36
Na een Es333, een Diezel Herbert, 2 Mesa 2:90's, Bogner Shiva combo, Mesa triaxis en € 1400,- aangeboden heb gekregen is tie nu dan nu al weg. het is nog sneller gegaan dan ik dacht de de koper heeft toch wel een koopje!

Nu genoeg centjes voor een Mesa/Boogie Mark IV en dan doorsparen voor de Gibson ES-335!

Dude
7 september 2007, 11:48
waar heb je hem uiteindelijk voor verkocht ?

Squier4ever
7 september 2007, 11:51
als ik zn post moet geloven 1400 maar dat lijkt me sterk....

Nocki
7 september 2007, 11:53
Vin dje het goed als ik dat soort informatie nog even voor mezelf houd. Het bedrag is leuk voor ons beide. niet teveel niet te weinig.
Ik wil graag een mark IV en ik wil nog geen reacties met toevallig dat bedrag.
Vandaar.


als ik zn post moet geloven 1400 maar dat lijkt me sterk....

Dat heb ik inderdaad express zo neergezet om je dat te doen denken. maar dat is inderdaad niet het bedrag!

BartL
7 september 2007, 11:54
als ik zn post moet geloven 1400 maar dat lijkt me sterk....
Hij noemt de prijs niet in die post hoor...
Edit: Zie je :p

Squier4ever
7 september 2007, 11:54
Vin dje het goed als ik dat soort informatie nog even voor mezelf houd. Het bedrag is leuk voor ons beide. niet teveel niet te weinig.
Ik wil graag een mark IV en ik wil nog geen reacties met toevallig dat bedrag.
Vandaar.



Dat heb ik inderdaad express zo neergezet om je dat te doen denken. maar dat is inderdaad niet het bedrag!


tering wat een marketing man! :D

Nocki
7 september 2007, 12:07
Erg he! :)

Maar we hebben samen er even over gespeeld en hij had zn oude JEM bij die toch wel super klonk over de Roadster! Zo hoor je toch wel hele verschillen in zo'n amp terug alleen maar door de andere gitaar en de speelstijl van iemand anders! Tis trouwens een leuke gozer die m kwm halen. We hebben al eerder succesvol zaken gedaan en kunnen het wel met elkaar vinden!

biert74
7 september 2007, 16:48
Thanks Nocki!
Ben erg tevreden met de roadster (nu al)... Moet zeggen dat hij op mijn cab toch even wat anders klinkt, was te verwachten met die EV`s erin hé.
Zoals je zei, veel laag, weinig mids, en aardig hoog. Voorlopig vind ik het prima klinken, mss in de toekomst ander cabinet.
De eerste weken eerst maar eens een beetje mn eigen geluidje gaan zoeken.

AART
7 september 2007, 17:07
Nou nocki, nu nog een Mark IV vinden, er stata er een op marktplaats, maar al heel lang dus die zal wel veel vragen.

Chroxy
7 september 2007, 20:21
en nu eentje op marktplaats inc flightcase voor 750 euro ;)

Nocki
7 september 2007, 20:29
Shit te laat... Ik moest spelen op een bruiloft... en kom nu net pas thuis. er komt iemand om morgen... Het is wel een nette verkoper want toe ik m meer bood zei hij dat hij naar degene gaat die er morgen voor komt...


Helaas... Nu nog even wachten op de volgende...

Chroxy
7 september 2007, 20:32
Jammer, maar het was wel een megalekkere prijs geweest zeg.. maar jammer!

Ibanez RuleZ
7 september 2007, 20:58
750 --> is er wat mis mee, zo goedkoop gaan die dingen nooit.

harrald

marc_o
7 september 2007, 21:07
Goed gedaan Nock! Nu heb je genoeg geld voor mijn AC-15 over te nemen, want wat moet je zonder back-up?

ik kom 'm morgen wel even naar de winkel brengen, leg het geld maar klaar en je weet het, suiker en melk.


Heb je een voorkeur qua tijd?

Nocki
8 september 2007, 09:47
Alleen als je foto's hebt :)

Je bent altijd welkom en naast de suiker, melk onvermijdelijke huisstofmijt en stofresten krijg je ook nog een koekje!

Nocki

caliban
8 september 2007, 11:01
750 --> is er wat mis mee, zo goedkoop gaan die dingen nooit.

harrald
750 is belachelijk weinig, laatst stond er in een gitaarwinkel in leuven een combo tweedehands voor 2500 euro. Ik ben nog altijd niet zeker of ik de verkoper fatsoenlijk verstaan heb want dat is nu toch weer het andere uiterste

Nitefly7
8 september 2007, 15:56
Zucht!
groot gelijk hoor ;)

Nocki's zoektocht naar de ideale tone is volgens mij een nieuwe film... The never ending story..
Maar dan inplaats van een grote hond (toch?) een gibson les paul :P

OT: volgens het boek (12 of 13 jaar geleden gelezen omdat Het Oneindige Verhaal samenvatten natuurlijk onmogelijk moest blijken...jammer dan), was het een 'geluksdraak' (weet niet of 't boek het over kwijlen en grote flaporen had..)

Maar inderdaad, misschien kan de prinses van dat rijk hem Road King maken, of hem er in ieder geval 1tje geven.. Of ipv de Mark IV, de Mark V geven a.k.a. Mesa Nocki 1:1..

Misschien toch eens met Randall S. mailen, Nocki of je tester kan worden, of 'n endorsement'je.. ?

Hoe dan ook, ik vind het geinig om je queeste naar toon te volgen...!

AART
8 september 2007, 18:26
Damn, mark iv voor 750? Das echt klote.

Net mijn zadel gejat en nu die deal misgelopen...

Kut kolere klote.

Iceman
12 september 2007, 07:42
Nocki, een Mark VI voor jou op gitaarmarkt.

Mooi prijsje ook.

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=82474

Nocki
12 september 2007, 08:03
Deze is helaas met de hand gewreven. Ik zoek er een die met peruaansegeitenbips is gewreven...

Ik bedoel eigenlijk dat ik dat bedrag niet over heb voor een stukkie hout :-)

Ik wil de zwarte!

BartL
12 september 2007, 09:11
Of je koopt hem gewoon en je doet er mooi zwart tolex overheen...


:p

charlie45
12 september 2007, 12:01
maar zou die nou beter klinken dan een gewone? voor 5 ruggen moeten ze toch wel extra hun best hebben gedaan?

(serieuze vraag hoor)

Nocki
12 september 2007, 23:19
Of je koopt hem gewoon en je doet er mooi zwart tolex overheen...


:p

Dat ik daar ou zelf niet aan denk he stom! Ik zal m eens mailen! voor deze prijs zal die er toch wel een lappie zwarte tolex bij doen... of niet?


maar zou die nou beter klinken dan een gewone? voor 5 ruggen moeten ze toch wel extra hun best hebben gedaan?

(serieuze vraag hoor)

Nee. Zelfde amp... Ziet er alleen maar mooier uit. Net als gibson. Als je een mexicaan laat poetsen aan je gitaar in de US mag je meer vragen...

paulusdeBKB
12 september 2007, 23:20
Waar poets die Mexicaan dan mee? Mexicanenpoets?

Nocki
12 september 2007, 23:44
Dat maakt eigenlijk niet zo heel veel uit. Wat wel uitmaakt is dat ik nog steeds geen Mark IV heb! Tjonge wat vervelend. De enigste die in aanmerking komt en op marktplaats staat is eigenlijk niet te koop... heel frustrerend...

Gelukkig heb ik mn BYOC pedalen nog. Vandaag wel te horen gekregen dat ik een Korg racktuner heb gekocht. dus het rackje bij de toekomstige Mark IV is compleet. Draadloos setjes, Tuner, Intellifex, ENGL midi switcher en ENGL midi pedaal!!! Daar moet het toch wel mee gaan lukken of niet?

Dan hoop ik 2 setups te hebben. 1 is de mark IV met als hoofdfx (nieuwe bandnaam???) de chorus en de delay van de intellifex. en 2 is de Vox (misschien wel een mark IIB :-) ) met de byoc pedalen!

Chris Winsemius
12 september 2007, 23:57
maar zou die nou beter klinken dan een gewone? voor 5 ruggen moeten ze toch wel extra hun best hebben gedaan?

(serieuze vraag hoor)

'n Aantal Boogie-eigenaren die ik ken geven de voorkeur aan de zwarte/tolex-exemplaren; mooi/blank/"gitaartoon-hout" zorgt meestal niet voor goed klinkende speakerkasten, (goedkoper) berkenplex wel...

Jimwoud
17 september 2007, 15:35
nu ook al weer je AC-15 nocki, dacht dat je daar wel blij mee was??

Nocki
17 september 2007, 15:52
Ben ik ook maar ik begin twijfels te krijgen...

Als het meezit heb ik morgen de Mark Iv en heb ik nog wat te besteden. Als ik de Vox ook verkoop heb ik (let op lieve kijkbuis kinderen deze zie je niet aankomen) nog meer te besteden. Mijn vraag gaat dus straks worden... (tromgeroffel) wat zou ik als vervanging kunnen nemen wat nog beter klinkt als de vox ac-15... Rivera, Bogner of iets anders??? Ik ben bang dat Marc me ene beetje gek heeft gemaakt met bepaalde uitspraken... Ik ben nog niet zeker dat de vox weggaat maar als ik voor het zelfde geld een Boogie Mark IIB kan aanschaffen is de keus eigenlijk vrij snel gemaakt... :)

Ik twijfel dus nog steeds heel erg.

Wat ook nog in mn hoofd spookt is een 2e boogie top als satelite amp bij de mark IV. Die kan ik los gebruiken bij een cabje in de kerk en als "bij" amp bij de mark IV... Ik blijf gewoon 100% boogie gek en ben er gewoon gek van :-)

twijfeltwijfeltwijfel..

charlie45
17 september 2007, 15:58
nocki, hoeveel tijd besteed jij aan daadwerkelijk spelen?

Jimwoud
17 september 2007, 16:14
Ben ik ook maar ik begin twijfels te krijgen...

Als het meezit heb ik morgen de Mark Iv en heb ik nog wat te besteden. Als ik de Vox ook verkoop heb ik (let op lieve kijkbuis kinderen deze zie je niet aankomen) nog meer te besteden. Mijn vraag gaat dus straks worden... (tromgeroffel) wat zou ik als vervanging kunnen nemen wat nog beter klinkt als de vox ac-15... Rivera, Bogner of iets anders??? Ik ben bang dat Marc me ene beetje gek heeft gemaakt met bepaalde uitspraken... Ik ben nog niet zeker dat de vox weggaat maar als ik voor het zelfde geld een Boogie Mark IIB kan aanschaffen is de keus eigenlijk vrij snel gemaakt... :)

Ik twijfel dus nog steeds heel erg.

Wat ook nog in mn hoofd spookt is een 2e boogie top als satelite amp bij de mark IV. Die kan ik los gebruiken bij een cabje in de kerk en als "bij" amp bij de mark IV... Ik blijf gewoon 100% boogie gek en ben er gewoon gek van :-)

twijfeltwijfeltwijfel..

Wordt het niet allemaal dubbelop met die mark series, of zit er wel degelijk veel verschil in sound?

AART
17 september 2007, 16:23
Wordt het niet allemaal dubbelop met die mark series, of zit er wel degelijk veel verschil in sound?

IIB en Mark IV is als een JTM45 met een JVM410 vergelijken...

IIB is leuke rockbak met goede clean en santana lead.
Mark IV is goede clean via santana lead tot allout metal mayhem en tonnen aan schakelopties voor de voicing en het vermogen.

Jimwoud
17 september 2007, 16:25
IIB en Mark IV is als een JTM45 met een JVM410 vergelijken...
Zonder al die versterkers geprobeerd te hebben, zou je wel zeggen dat zowel die JVM410 en die Mark IV een beetje het beste van alles in een is. En dat je dus sounds van die die oudere modellen kunt benaderen.

dat bedoel ik.

Nocki
17 september 2007, 16:48
nocki, hoeveel tijd besteed jij aan daadwerkelijk spelen?


Gemiddeld 1 uur per dag , 1 optreden in de 2 weken (soms vaker) en tot voor kort in de bands een uur of 3 a 4 per week per band.
Niet zo heel veel dus. de rest van de tijd gaat op met werken en prive...

Wat betreft het geluid van de mark IIB is het clean gewoon fantastisch. en reageert lekker op pedaaltjes (remember de BYOC pedals). De zou ik daarvoor iwllen gebruiken dan. overkil zou he kunnen worden maar het is de bedoeling om mn eigen basis sound te hebben zonder te veel te moeten slepen.

en gear is mn hobby he. :) ik zou de gitaristen met mooie boutique gear en veel spullen die niet in een band zitten niet graag te eten willen geven. het is gewoon hobby. Net als de goedkope gitaartjes die ik af en toe koop... is gewoon leuk om een gitaartje te kopen, netjes af te stellen en na 2 jaar iemand te zien spelen op een gitaar die jij m hebt verkocht...

Het draait allemaal om de hobby he.

BartL
17 september 2007, 17:27
Het draait allemaal om de hobby he.
+836294111

charlie45
17 september 2007, 17:30
Gemiddeld 1 uur per dag , 1 optreden in de 2 weken (soms vaker) en tot voor kort in de bands een uur of 3 a 4 per week per band.
Niet zo heel veel dus. de rest van de tijd gaat op met werken en prive...

Het draait allemaal om de hobby he.

gemiddeld een uur per dag is best veel!

Nocki
17 september 2007, 17:32
Ik speel heel veel onbekende nummers van bladmuziek die dan dezelfde week nog gespeeld gaan worden dus beluister ik ze die week en speel ze dan even in. er zijn soms ook dagen dat het er niet van komt maar gemiddeld is het dit wel :-)

NOcki

Nitefly7
17 september 2007, 17:59
Beginners gitaar + versterker
(...)
Vox ac-15

NOcki

creatief woordschuiven.. ? of de opmaat voor een nieuwe lijn 'starterpacks' :P

Nocki
17 september 2007, 18:03
Tis gewoon een kwestie van de Nederlandse taal niet machtig zijn. Ik heb helaas de neiging om alle waarden uit elkaar te schrijven... Ik weet hoe het moet maar in de praktijk maak ik die fout telkens weer... tis een aandachtspuntje...

Nitefly7
17 september 2007, 20:49
Tis gewoon een kwestie van de Nederlandse taal niet machtig zijn. Ik heb helaas de neiging om alle waarden uit elkaar te schrijven... Ik weet hoe het moet maar in de praktijk maak ik die fout telkens weer... tis een aandachtspuntje...

oh nee, het was ook geen opmerking richting jou hoor !

sorry als je dat dacht, 't was gewoon creatief schuiven met woorden van mezelf, zodat er nu staat dat de beginnersgitaar vergezeld gaat van een versterker... maar dat het wel heel mooi voor een nichtje of neefje zou zijn om 'n starterpack met die ac15 te krijgen !
ik had geen kwaad in de zin.. !

Nocki
17 september 2007, 22:33
oh nee, het was ook geen opmerking richting jou hoor !

sorry als je dat dacht, 't was gewoon creatief schuiven met woorden van mezelf, zodat er nu staat dat de beginnersgitaar vergezeld gaat van een versterker... maar dat het wel heel mooi voor een nichtje of neefje zou zijn om 'n starterpack met die ac15 te krijgen !
ik had geen kwaad in de zin.. !



O.. Ok. Ik ben de laatste tijd nemalijk daar een aantal keer terecht op gewezen vandaar dat mijn eerste gedachte daarnaartoe ging. maar ik begrijp je gedachtengang nu :).

geen probleem :)

Nocki
18 september 2007, 09:11
O... Wat spannend!... vanavond ga ik mn nieuwe Mark IV head ophalen!
Ik ben zo benieuwd! Echt vreselijk slecht geslapen en heb al een plakje vrijgemaakt op de cabs... Kan niet wachten tot ik m heb... Nog 1 dagje werken en dan... o o .... vreslijk dat wachten...

Ibanez RuleZ
18 september 2007, 09:17
nix nieuws onder de zon toch? je kent die dingen onderhand toch wel? :p

H.

JeroenSchaaf
18 september 2007, 10:13
Hopelijk voor jou is die een beetje in een goeie staat!

ik zit nu te gassen op een jap Squier , met floyd rose!

Nocki
18 september 2007, 22:59
Joepie! Hij is binnen!

http://img337.imageshack.us/img337/9887/img4523cf8.th.jpg (http://img337.imageshack.us/my.php?image=img4523cf8.jpg)

Net heel zacht kunnen spelen en het was een feest van herkenning... zal vast de wittebroods tijd zijn maar heb weer helemaal zin om te gaan spelen ermee!
Hij is in super nette staat, breed en in dezelfde tolex als mn 2x12's :)

Nocki erg happy... nocki blij!

AART
18 september 2007, 23:06
Merk je nou nog hoorbaar verschil tussen deze B versie en je oude A versie?

Nocki
18 september 2007, 23:19
Heb ik helaas nog niet kunnen horen omdat het te laat is op normaal niveau te luisteren. Op dit moment ziten er 2 EL34 buizen en 2 6l6 buizen in dus is het vergelijk ook niet helemaal eerlijk. maar ik zel zeker de 6l6's er weer in doen om eens te luisteren... Kan niet wachten tot het morgen ochtend is om m eens op normaal volume te testen!

Wat ik tot nu toe heb gevoeld is in ieder geval heel erg zoals ik het gewend was. veel mee dynamiek en lekkerder regaeren op wt ik speel... En dat laag is zo mooi he :-)

AART
18 september 2007, 23:35
Heb ik helaas nog niet kunnen horen omdat het te laat is op normaal niveau te luisteren. Op dit moment ziten er 2 EL34 buizen en 2 6l6 buizen in dus is het vergelijk ook niet helemaal eerlijk. maar ik zel zeker de 6l6's er weer in doen om eens te luisteren... Kan niet wachten tot het morgen ochtend is om m eens op normaal volume te testen!

Wat ik tot nu toe heb gevoeld is in ieder geval heel erg zoals ik het gewend was. veel mee dynamiek en lekkerder regaeren op wt ik speel... En dat laag is zo mooi he :-)

Hehe, zeker. Kan je alleen maar gelijk geven.

Ik had volgens mij direct al voorpseld dat je heimwee zou krijgen toeen je die roadster kocht. Ga ik nou door voor de koelkast(luxe tweepersoons bed mag ook, meer van toepassing voor jou denk ik)?

Nocki
19 september 2007, 08:51
Je hebt het inderdaad voorspeld. Het is fijn om weer terug te zijn op het oude honk. het clean voelde gelijk weer aan alsof ik thuis was.

Moet nog een beetje rommmelen met de eindbuizen en de preamp buisjes maar ik zal er dit keer snel zijn hoor :-)


Edit: Zojuist is ook de Korg DTR-1000 binnen gekomen dus kan ik lekker gaan knutselen aan mn rackje :-)
Straks is het dus: Draadloos, Korg tuner, Intellifex, Engl Midi pedal, ENGL midi switcher, Mark IV, 2 2x12 cabs!
lijkt me toch een heerlijk setupje om lekker mee aan de slag te gaan. heel basic kwa geluiden... Clean, Crunch, Overdrive, Overdrive + EQ (beethe richting High gain) en op elk kanaal dus een versie droog en een versie met een beetje chorus en een beetje delay.
Dat betekend dat er nog 2 knoppen over zin van de 10 (op het engl midi floorboard) en dat wordt dus een Clean met een the edge achtige delay en een high gain met een beetje Dream Theater achtig geluid!

Nocki happy!!! echt super happy. er is eigenlijk niks veranderd behalve dat ik nu met de Intellifex geen last meer heb van de tonesuck die ik vroeger had met de g-force, g-major, g-system en mpx...

Gauw beginnen met het bouwen van een 3HE rackje waarin alles (kebals, floorboard enzo in mee gaat. alles in dezelfde toex als de top en cabs...

Nog een heel werk voor de boeg dus!

LCH
19 september 2007, 12:13
Nocki, nu de prangende vraag die ons al heel lang bezig houdt: was het een spannend boek dat daar op de kachel ligt?

Verder gefeliciteerd met dat prachtige setje. ;) Zeker met een leuk rackje heb je daar wel weer vele uren speel-plezier van. Een Mesa is natuurlijk gemaakt om op z'n donder te geven, maar hoe klinkt dat eigenlijk bij laag volume?

PS: schandalig hoor, je hebt die kaktussen ernstig verwaarloosd.

Nocki
19 september 2007, 12:21
Nocki, nu de prangende vraag die ons al heel lang bezig houdt: was het een spannend boek dat daar op de kachel ligt?

Verder gefeliciteerd met dat prachtige setje. ;) Zeker met een leuk rackje heb je daar wel weer vele uren speel-plezier van. Een Mesa is natuurlijk gemaakt om op z'n donder te geven, maar hoe klinkt dat eigenlijk bij laag volume?

PS: schandalig hoor, je hebt die kaktussen ernstig verwaarloosd.


Hihi.. ik moet echt kijken wat ik hier post kwa fotos... Het boek heb ik geprobeerd te lezen maar door tijdgebren en desinteresse is het op de kachel terecht gekomen en daar ligt het nu al weer een tijdje! Waar zie jij kak tussen? of bedoel je die gekke dooie dingen? ik weet ook niet precies wat die daar doen. ik weet alleen dat mn vrouw ze daar gezet heeft en dat als ik buizen of kabels verwissel ofzo ik steeds van die stomme naaldjes in mn reet of in mn klauwen heb :)... erg irritant...

De mesa klinkt heerlijk. zowel op hoog als op laag volume. vandaar ook al die controlls... je kan kiezen of je volume en headroom opoffert voor klank op laag volume of dat je m lekker op zn donder geeft... Daar gaat het om bij de Mark IV. het blijft een fijne amp en ik ben heel blij dat ik m in hetzelfde uiterlijk heb als de rest. is niet het belangrijkste maar wel heel leuk!

Ik heb in het verleden altij dheel veel plezier van mn markIV gehad omdat hij juist bij een laag volume heerlijk klonk. Ik mocht ook vaak harder van de bandleden en de zangeressen als ik op de makr Iv speelde terwijl ik mezelf toch al goed hoorde. erg leuk was dat! ben benieuwd of dat nog zo is!

Nocki

Dude
19 september 2007, 12:25
haha die nocki gaat zich zo verkijken op de toekomstige tijd/geld situatie !





mooi ding hoor, maar serieus... zet maar een aantal maand salarisjes apart voor de komende bezoeken aan prenatal/babydump/ikea/etc. Neem nou maar van mij aan dat je je daar nu nog ernstig op verkijkt mbt tijd/geld dat daar in gaat zitten.

Kim Wilson
19 september 2007, 12:28
...
mooi ding hoor, maar serieus... zet maar een aantal maand salarisjes apart voor de komende bezoeken aan prenatal/babydump/ikea/etc. Neem nou maar van mij aan dat je je daar nu nog ernstig op verkijkt mbt tijd/geld dat daar in gaat zitten.
Uhu.........

Nocki
19 september 2007, 13:04
Hihi.

Dat klopt. dat is inderdaad erg duur. maar staat gelukkig helemaal los van de hobby :)

Ik heb al van hel veel mensen gehoord dat ik niet meer zoveel kan uitgeven aan de hobby maar ik heb de laatst 4 jaar al helemaal geen geld erin gestopt. Het geinvesteerde bedrag is alleen maar grotr geworden...

maar het zal inderdaad een tijd worden die erg duur is! Ik merk dat nu al aan de kleine verbouwing aar ik mee bezig ben. 5 minuten gamma kost ongeveer € 100,-

ach. komt wel goed!

FNaRK
19 september 2007, 13:34
staat je Gibson Explorer al te koop om de luiers te bekostigen ?

En mocht je die Mesa cabs kwijt willen (waarschijnlijk volgende maand?) ....

ik hou me aanbevolen !

Nocki
19 september 2007, 13:39
Hihi...

Ik vertle je net nog dat die 2 dingen los van elkaar staan (financieel gezien)...

De explorer blijft, de cabs blijven (anders had ik wel een combothe gekocht :)




misschien nog een es335 erbij :)

paulusdeBKB
19 september 2007, 15:15
Weet je wat pas echt duur is? Kunstvoeding!
Dus als het aan de tiet ook gaat: zo lang mogelijk doen!
Met het geld dat je daarmee uitspaart, kun je toch al snel een leuk scheurpedaaltje kopen...

AART
19 september 2007, 15:19
Weet je wat pas echt duur is? Kunstvoeding!
Dus als het aan de tiet ook gaat: zo lang mogelijk doen!
Met het geld dat je daarmee uitspaart, kun je toch al snel een leuk scheurpedaaltje kopen...

En een tepelcorrectie van een afgekloven tepel kost waarschijnlijk evenveel als een roadking?

Tenzij je van afgekloven tepels houdt natuurlijk...

SimonS
19 september 2007, 15:50
ach na een (paar) zwangerschap(pen) wordt een vrouw er over 't algemeen sowieso niet mooier op dus why bother :p

AART
19 september 2007, 15:53
ach na een (paar) zwangerschap(pen) wordt een vrouw er over 't algemeen sowieso niet mooier op dus why bother :p

Geen kinderen nemen dus.

Ik kan sowieso niet tegen kleine schreeuwwezentjes dus ik moet ook zeker geen vader worden.

Dude
19 september 2007, 16:01
Weet je wat pas echt duur is? Kunstvoeding!
Dus als het aan de tiet ook gaat: zo lang mogelijk doen!
Met het geld dat je daarmee uitspaart, kun je toch al snel een leuk scheurpedaaltje kopen...

ach als jij een 10tje per week veel vind. Dat is wat ze het eerste half jaar ongeveer opdrinken, meer niet. Reken dat maar eens terug naar wat je zelf per dag eet en bedenk je dan nogmaals of het duur is.
Slappe hangtieten na een jaar borstvoeding geven is leuk wilde je zeggen ? Dan maar een 10tje per week aan pakken nutrilon hoor.

tis een tip nocki.... borstvoeding sucks, je sexleven is de komende 9 maanden al 100% ruk (letterlijk) dus overtuig de vrouw nou gewoon van het feit dat alles na die bevalling weer asap terug naar het normale moet, ook qua borstvoeding. Niks zo kut als melk uit de tiet waar jij geil van hoort te worden !

Kim Wilson
19 september 2007, 17:19
Hihi...

Ik vertle je net nog dat die 2 dingen los van elkaar staan (financieel gezien)...

...
Ja, dat kun je nu nog makkelijk zeggen, maar als je op een bepaald moment financieel niet meer uitkomt, zal het toch ergens vandaan moeten komen. Los van elkaar of niet.

Nocki
19 september 2007, 17:23
Dat klopt inderdaad.

Financiele ruimte moet gecreerd worden maar als je dat doet door een eenmalige actie is het niet meer dan een pleister. Ik denk dat je moet zoeken naar mogelijkheden die blijvend zijn.

marc_o
19 september 2007, 20:57
ach als jij een 10tje per week veel vind. Dat is wat ze het eerste half jaar ongeveer opdrinken, meer niet. Reken dat maar eens terug naar wat je zelf per dag eet en bedenk je dan nogmaals of het duur is.
Slappe hangtieten na een jaar borstvoeding geven is leuk wilde je zeggen ? Dan maar een 10tje per week aan pakken nutrilon hoor.

tis een tip nocki.... borstvoeding sucks, je sexleven is de komende 9 maanden al 100% ruk (letterlijk) dus overtuig de vrouw nou gewoon van het feit dat alles na die bevalling weer asap terug naar het normale moet, ook qua borstvoeding. Niks zo kut als melk uit de tiet waar jij geil van hoort te worden !


Ik ben het ZO ONGELOOFLIJK met je EENS!!!!!!!!!!
Tiet tops 6 weken en dan kappen!!

ErikE
19 september 2007, 21:44
Zeg, zitten we hier intussen in een Dr. Phil special over GAS of hoe zit het? :D

paulusdeBKB
19 september 2007, 22:17
Nope, we hebben een nieuwe manier gevonden om het over tieten te hebben...


tet-TEN!!!!!!!!!!!!!!

(dit is mijn 1100e post, daar moet het woord tetten gewoon in, dus....

Speeddemon
19 september 2007, 22:25
Geen kinderen nemen dus.

Ik kan sowieso niet tegen kleine schreeuwwezentjes dus ik moet ook zeker geen vader worden.
hear, hear.

Ik kan een heel lang, kloppend, goed beargumenteerd betoog geven over het WAAROM ik geen kinderen wil, maar na de laatste keer in de bioscoop (Simpsons the Movie) wist ik 1 ding. Ik wil ze gewoon niet. Basta.

marc_o
19 september 2007, 23:17
Hahaha, maar dan snap ik het direct!


Als je naar de Simpsons gaat, ben je namelijk nog een beetje kind. Logisch dat je er dan nog geen wil hebben....

:rockon:

Magic Bean
19 september 2007, 23:35
Spider-pig, Spider-pig....:D

JeroenSchaaf
20 september 2007, 00:38
Yeah!! 7890

Nocki
20 september 2007, 20:43
Leuk topic geworden :)

Gisteren met de mark Iv naar een maat geweest en ook hij vond m geweldig! belde vandaag zelfs nog even op om het nog een keer te zeggen.
Verder vandaag een vrije dag gehad dus genoeg tijd gehad om nog eens 8 BYOC pedalen te bestellen en genoeg waterslide decal ppie voor een jaar :)

Ook de spulen voor het rack zijn binnen dus het word een goop knutselen de komende tijd...

Squier4ever
20 september 2007, 21:11
Hahaha, maar dan snap ik het direct!


Als je naar de Simpsons gaat, ben je namelijk nog een beetje kind. Logisch dat je er dan nog geen wil hebben....

:rockon:

idd ik ben er nu nog te jong voor, moet er niet eens aan denken om een kind te krijgen maar hoop mezelf ooit wel voort te planten hoor, lijkt me hartstikke leuk. fijn voor jullie, nog meer squier4evertjes :D:D

future2future
20 september 2007, 22:54
Nocki: Mooi dat je er blij mee bent! Zal wel klinken op die dikke cabs van je! haha

Ik heb er mooie tijden mee beleeft, maar het was tijd voor iets anders voor mij.

Nocki
21 september 2007, 08:10
Ik begrijp het. Is het nog gelukt met de shiva?

future2future
21 september 2007, 20:13
Ja heb em meteen opgehaald, ben er erg blij mee! Echt een compleet andere sound dan de Mark IV

Nocki
7 november 2007, 14:08
Nog steeds blij met de shiva?
Ik wel met de mark IV! heb er ondertussen andere buizen in zten en het geluid is er alleen maar op vooruit gegaan... hele lekkere amp! hopelijk dit jaar nog een 2e mark IV :-)...

Raffel
7 november 2007, 14:25
jongens, we dwalen van het onderwerp TET-ten af.

Dude
7 november 2007, 16:42
TETTEN in mijn signature !!


:dontgeti:

Nocki
10 juni 2008, 22:31
Zo! ik ben jullie weer allemaal voor :)

TimmU
10 juni 2008, 22:35
wat een leuk type ben jij toch ,altijd wat anders!

zjanke
10 juni 2008, 22:39
Zo! ik ben jullie weer allemaal voor :)

He Nocki, Heb je al eens een Blue angel gehad? Ruilen? :seriousf:

AART
10 juni 2008, 22:40
Nocki, ik ben nog arm, ff wachten gast :satisfie: :p

Nocki
10 juni 2008, 22:41
He Nocki, Heb je al eens een Blue angel gehad? Ruilen? :seriousf:
Nee Nog nooit gehad... is dat wat voor me?



Nocki, ik ben nog arm, ff wachten gast :satisfie: :p

Hee Aart,
Je weet he! je mag je Marshall 190AV inruilen :-)

AART
10 juni 2008, 22:43
corruptiepartner van nocki.

Nocki
10 juni 2008, 22:45
doe ik express voor je marshall 1960AV daar heb jij ook minder voor betaald :-)



De Mark IV Wordt niet meer door Mesa gemaakt en is nu een collectors item... daarnaast ben ik de enige die er een verkoopt op dit moment en verder weet ik niks te verzinnen... over de prijs kan toch altijd gepraat worden.. dat weet je toch!

Kaboemba
10 juni 2008, 22:46
Nee Nog nooit gehad... is dat wat voor me?




Hee Aart,
Je weet he! je mag je Marshall 190AV inruilen :-)

Wanneer heb je het nu is door Nocki er is NIETS voor jou.
Gooi je gitaar in de struiken en ga wat anders doen.

zjanke
10 juni 2008, 22:50
De Mark IV Wordt niet meer door Mesa gemaakt en is nu een collectors item...

Ik heb nog een paar oude loopschoenen. Model wordt ook niet meer gemaakt en is dus ook een collectorsitem :stop: .......Kopen?

Aan de andere kant, mijn JCM en mijn Blue angel zijn ineens ook collectors-items, worden ook niet meer gemaakt, kijken of ik die voor 1500 per stuk kwijt kan :chicken:

Nocki
10 juni 2008, 22:55
tja. ik denk dat ik er een echte grote knipoog bij had gemoeten :)

Natuurlijk is het niet opeens een collecters item... We zullen wel zien waarvoor die weggaat.... de onderdelen uit mn rack zijn ook allemaal verkocht en heus niet voor de vraagprijs...:)

eerst de cabs maar eens weg. de mark IV kan altijd nog...

AART
10 juni 2008, 22:59
o, en pas even je post aan.. dit is slechte reclame voor me! anders vertel ik je nooit meer iets hoor :)

Omdat jij het bent. Maar je prijs is wel veel te hoog nocki.
En van de Mark IV zijn er ruim 15.000, dat is echt niet een collectorsitem nu, misschien over 30 jaar ofzo. De Mark III is ook geen collectorsitem geworden.

AART
10 juni 2008, 23:00
doe ik express voor je marshall 1960AV daar heb jij ook minder voor betaald :-)



Wel een stukkie minder verschil dan bij jou he...
Ik kan het nog rechtvaardigen als inflatiecorrectie ;)

JeroenSchaaf
10 juni 2008, 23:36
Waar gas je nu op dan Nocki?

omni
11 juni 2008, 00:13
Echt grappig, ik ben dit artikel eens van voor naar achter gaan lezen. (Omdat ik me een beetje aan het orienteren ben op een buizentop.) En dan dat hele hosanna-in-exelsis-deo verhaal over de mark IV, terwijl je 'm steeds bij 'te koop' ziet staan in nocki's signature. Dan weet je natuurlijk dat het verhaal ergens een zeer spannende wending gaat krijgen ;) want hoe praat je dat ooit weer recht? Echt, op deze manier ga je het nooit vinden. Ik geef toe ik ben een gear whore eerste klas, maar hou er mee op! Kansloos…

Mitch
11 juni 2008, 00:28
Je hebt zelf nog nooit iets verkocht wat je wel goed vond, omdat je iets zocht met andere mogelijkheden of een andere sound?

heinz3110
11 juni 2008, 00:40
Tis een beetje vreemd om "iets te verkopen wat je goed vind".
Als het zo goed is, waarom verkopen? Noem me maar simpel.
Je kan nog zeggen : "tis wel goed ,maar..."
Die "maar" zegt dan dat je het toch niet zo goed vond.
Maar goed. Hopelijk vind Nocki het nog eens. :)

Edit: Net nog maar eens het hele topic doorgelezen.Blijkbaar wel. :) En ook mijn opmerking :

(Maar kan me niet voorstellen dat je van De Eeuwige Twijfel Op Zoek Naar Het Ultieme gelukkig word. Denk je het te hebben gevonden, is dat het wéér niet. Vermoeiend, lijkt me.)

...lijkt aan Nocki niet besteed, omdattie het leuk vind om telkens wat andere spulletjes te hebben :D

Lexvandoef
11 juni 2008, 00:50
Tis een beetje vreemd om "iets te verkopen wat je goed vind".
Als het zo goed is, waarom verkopen? Noem me maar simpel.
Je kan nog zeggen : "tis wel goed ,maar..."
Die "maar" zegt dan dat je het toch niet zo goed vond.
Maar goed. Hopelijk vind Nocki het nog eens. :)

(Maar kan me niet voorstellen dat je van De Eeuwige Twijfel Op Zoek Naar Het Ultieme gelukkig word. Denk je het te hebben gevonden, is dat het wéér niet. Vermoeiend, lijkt me.)

Iets kan toch erg goed zijn, maar niet meer jouw ding omdat je smaak veranderd is? Dat gebeurt best vaak hoor.

heinz3110
11 juni 2008, 01:02
Klopt, maar dan voldoet het niet meer. En dus is het "niet meer goed".
Of beter: niet meer goed genoeg.

Maar goed, ik vind het altijd maar raar op Marktplaats en dergelijke, waar gitaren e.d. worden aangeprezen als " Waanzinnig Goed" . Het is dan zo Waanzinnig Goed dat de verkoper er weer graag van af wil. Vreemd eigenlijk.

(Ok, ik weet het, je kan moeilijk "'t was oke, maar nu wil ik wat anders" als verkoopargument in de advertentie gebruiken.

AART
11 juni 2008, 01:19
Klopt, maar dan voldoet het niet meer. En dus is het "niet meer goed".
Of beter: niet meer goed genoeg.

Maar goed, ik vind het altijd maar raar op Marktplaats en dergelijke, waar gitaren e.d. worden aangeprezen als " Waanzinnig Goed" . Het is dan zo Waanzinnig Goed dat de verkoper er weer graag van af wil. Vreemd eigenlijk.

(Ok, ik weet het, je kan moeilijk "'t was oke, maar nu wil ik wat anders" als verkoopargument in de advertentie gebruiken.

Dit is normaal bij Nocki.

Over een week heeft ie em A: verkocht of besluit ie B: hem te houden.
Mits A dan staat ie over een maand weer opnieuw te koop, mits B dan wil ie over een maand weer een nieuwe omdat ie hem toch best gaaf vond.

Dat is Nocki, zo zijn we hem gewend en zo zal ie altijd blijven(denk ik).
Als hem dat pleziert dan is het toch prima? Hij blijft een prima forummer.

heinz3110
11 juni 2008, 01:23
Dat is ook prima. :) Tis zeker niet om het afkatten, integendeel. Het verwonderd me alleen.

Lexvandoef
11 juni 2008, 01:23
Klopt, maar dan voldoet het niet meer. En dus is het "niet meer goed".
Of beter: niet meer goed genoeg.

Maar goed, ik vind het altijd maar raar op Marktplaats en dergelijke, waar gitaren e.d. worden aangeprezen als " Waanzinnig Goed" . Het is dan zo Waanzinnig Goed dat de verkoper er weer graag van af wil. Vreemd eigenlijk.

(Ok, ik weet het, je kan moeilijk "'t was oke, maar nu wil ik wat anders" als verkoopargument in de advertentie gebruiken.

Nee dat is niet waar, het instrument of de versterker blijft net zo goed als dat hij was toen je hem kocht. Alleen jij vindt dat hij niet bij je smaak past, dat is iets anders dan kwalitatief niet goed zijn.

Als ik bijvoorbeeld nu mijn HOOK zou verkopen en een Rectifier terug zou kopen is mijn HOOK niet ineens slecht geworden, maar dan heb ik een andere sound voor ogen die ik makkelijker ergens anders uit krijg. Heeft niks met kwaliteit of 'goed' te maken, maar met smaak ;)

heinz3110
11 juni 2008, 01:29
Nee dat is niet waar, het instrument of de versterker blijft net zo goed als dat hij was toen je hem kocht. Alleen jij vindt dat hij niet bij je smaak past, dat is iets anders dan kwalitatief niet goed zijn.

Als ik bijvoorbeeld nu mijn HOOK zou verkopen en een Rectifier terug zou kopen is mijn HOOK niet ineens slecht geworden, maar dan heb ik een andere sound voor ogen die ik makkelijker ergens anders uit krijg. Heeft niks met kwaliteit of 'goed' te maken, maar met smaak ;)

Tuurlijk is dat zo. En weet ook dat het zo is en zo werkt, hoor. :)
Maar kan mij daar soms over verwonderen, da's alles.

Lexvandoef
11 juni 2008, 01:44
Tuurlijk is dat zo. En weet ook dat het zo is en zo werkt, hoor. :)
Maar kan mij daar soms over verwonderen, da's alles.

Ohja, ik vind het soms ook vaag hoor, Ik heb net mijn HOOK 2dehands gekocht, de vorige eigenaar had hem amper een half jaar of hij moest al weer weg, dat is wel erg snel vind ik. Maar goed, zo doe je ook weer leuke koopjes op :)

Nocki
11 juni 2008, 08:22
Tja... de eenvoudige reden is dat ie vertrekt voor het geld :)
Zoals ik al eerder heb gezegd kan ik pas wat nieuws kopen als ik iets anders heb verkocht...
Naast de Mark IV heb ik ook de Egnater TOL 100 en ook dat is een hele fijne amp. Mijn problee is geoon dat als ik wat nieuws wil ik daar geld voor vrij moet maken door iets te verkopen...

Ik heb nog geen idee wat ik wil gaan kopen maar tot die tijd dat ik iets nieuws heb speel ik op de Egnater... Daarom wil ik nog een Marshall 4x12 kast zodat ik gewoon kan blijven spelen...

Ik loop al langer met het idee om Mesa eens helemaal los te gaan laten. Heft waarschijnlijk allemaal e maken met het feit dat ook mijn smaak aan het veranderen is... De egnater heeft mn ogen zeg maar wat geopend.

skabouter
11 juni 2008, 08:46
lieve nocki,

hou nou alsjeblieft toch je mark IV
het is en blijft je lievelingsdier!
of had je er soms twee?
dan zit je er inderdaad maar mee......
Maar de Mark IV is voor jou zeker niet mis!
NIET wegdoen als het je enige is!
Later krijg je daar toch maar spijt van
Omdat dat gewoon niet anders kan
De mark IV is JOUW ding!
hou hem daarom altijd in je verzameling!

groetjes,
ska

JeroenSchaaf
11 juni 2008, 09:08
lieve nocki,

hou nou alsjeblieft toch je mark IV
het is en blijft je lievelingsdier!
of had je er soms twee?
dan zit je er inderdaad maar mee......
Maar de Mark IV is voor jou zeker niet mis!
NIET wegdoen als het je enige is!
Later krijg je daar toch maar spijt van
Omdat dat gewoon niet anders kan
De mark IV is JOUW ding!
hou hem daarom altijd in je verzameling!

groetjes,
ska

mooi pleidooi :)

Maar wat voor anders weet je dus nog niet Nocki? of wil je er nog een Gibson custom bij?

Nocki
11 juni 2008, 09:15
Erg mooi Ska!

Een Custom erbij zou inderdaad super zijn! en is in de berekeningen ook meegenomen.

Ik denk dat zodra ik alles verkocht heb ik gewoon ens lekker ga kijken naar wat amps. Ben erg onder de indruk van de Egnater dus misschien maar eens kijken naar die module systemen of de Tourmaster. En anders iets van Bogner ofzo.. geen idee nog! we zullen wel zien...

BartL
11 juni 2008, 09:39
Ik werd ooit "de tweede Sash" genoemd...

...Nocki is dit op versterkerniveau dacht ik zo :)

@Nocki: Ik heb in een van je vorige topics ("Versterker met onbeperkt budget" of iets dergelijks) op de een of andere manier opgevangen dat je niet echt een heel krap budget heb. Aangezien je al vaak terug bent gekomen op de IV en je vast nog budget over heb*, sluit ik me helemaal aan bij Ska! :)

*= al wil ik me wat dat betreft natuurlijk nergens mee bemoeien!

Nocki
11 juni 2008, 09:51
hihi... Budget moet vrijgemaakt worden. Ik ben niet rijk dus moet ik iets wegdoen om wat te verkopen.
Dat topic was er eigenlijk om eens een idee te krijgen waar ik naar zou kunnen gaan kijken... Gewoon zoveel mogelijk namen verzamelen in een topic om een lijst te krijgen waar ik naar zou kunnen kijken...

Op dit moment is er dus nog geen budget vandaar dat ik dingen moet verkopen...

JeroenSchaaf
11 juni 2008, 09:56
hmmmmmm Tourmaster..... :satisfie: