PDA

View Full Version : Gezocht: Les omgeving Turnhout.



I-am-crazy
28 augustus 2007, 13:41
hey, 'k ben Joeri B., 'k woon in Weelde (Tussen Turnhout en Tilburg)
En ik zoek nog een gitaarleraar.
Het is meer om wat mijn technieken te verfeinen, en om mijn houding na te kijken, goede liedjes om te oefenen,...

ik speel nu wat riffs van ACDC, Wild thing kan ik, wat riffs van Iced earth,...

Het steld niet veel voor, maar ik speel nu een half jaar ongeveer, en leer alles door mezelf (dank aan het programma guitar pro ;)).

Ik heb nu iemand nodig die me wat tips kan geven, uitleg, iemand die me doelen oplegt, en lieft iemand die me geen saaie liedjes laat spelen, maar eerder meer rock-metal nummers, het is en blijft een hobby en dat moet je voor je plezier blijven doen vind ik!

Thx!

tomwolkers
29 augustus 2007, 16:59
Hallo Joeri,

Mijn naam is Tom Wolkers, ik ben een muzikant uit Tilburg en ik wil je wel gitaarles gaan geven. Ik pas mijn lessen altijd zoveel mogelijk aan aan de wensen van de leerling, dus zal niet aankomen met muziek die je niet leuk vind. Ik werk aan wat jij wilt leren!

Zelf speel ik op het moment in een aantal bands gitaar en basgitaar, ik zing ook en schrijf nummers.
Ik heb aan het concervatorium in Rotterdam gestudeerd en ik heb ervaring met lesgeven.

Ik vraag 10 euro per les per persoon. Maar je kan zowieso een keer langskomen voor een gratis proefles.

Ik ben te bereiken op:
gsm 0620076277
mail tomwolkers@gmail.com

Ik hoor graag van je,
Groeten Tom

I-am-crazy
29 augustus 2007, 21:52
mailtje is verzonden!