PDA

View Full Version : gitaar/basgitaar-wiki



pellingert
27 augustus 2007, 02:08
jullie kennen waarschijnlijk allemaal wel wikipedia, de online enciclopedie die aangepast kan worden door iedereen. Nu is er een soortgelijke site speciaal voor jullie! kom een kijkje nemen, word lid, en help alles over gitaren te verzamelen op 1 site! www.guitarpedia.net

aan gitaar-makers -herstellers en leeraren
er staan lijsten met contactgegevens voor leraren en gitaarmakers op de site, vul deze zeker aan met jou gegevens, zodat iedereen gemakkelijk iemand kan vinden in zijn/haar buurt.

rjong999
27 augustus 2007, 11:03
Waarom, Gert ? Leuk idee hoor, netjes opgezet enzo, maar waarom niet gewoon in de centrale wiki ? Het idee is toch dat je zo veel mogelijk informatie vanuit 1 vaste plek kunt bereiken en daar vandaan weer allerhande interne verwijzingen kunt maken. Dus wat wil je bereiken met een aparte gitaar wiki ?

zx81
27 augustus 2007, 12:12
op de site staat het een en ander aan reclame, dus denk ik dat het om geld gaat.

pellingert
8 september 2007, 00:25
gaat me echt niet om het geld, en enige reclame is via google, wat echt bijna niets opbrengt (nog niet een 10de van wat ik betaal voor de site) , en het zijn eigenlijk nuttige links.
waarom niet de centrale wiki: eigenlijk gewoon omdat ik die nog niet kende toen ik mijn site begonnen was

rjong999
8 september 2007, 00:53
gaat me echt niet om het geld, en enige reclame is via google, wat echt bijna niets opbrengt (nog niet een 10de van wat ik betaal voor de site) , en het zijn eigenlijk nuttige links.
waarom niet de centrale wiki: eigenlijk gewoon omdat ik die nog niet kende toen ik mijn site begonnen was
maar nu dus wel...dus bespaar jezelf snel wat geld en hevel je content over naar wikipedia...

washburn93
8 september 2007, 09:00
Hey,
Ik vind het toch wel handig hoor...

Groeten,

Guido

ps: pellingert, je hebt een PM :)