Nielsje
27 augustus 2007, 00:16
Zo, ik ga een ledje erin kwakken.
"Maar niels, daalt dan de waarde niet van het ding?"
Geen idee, ik wil zien of ie aan of uitstaat.
"Neem een blauwe, dat is koel!"
Nee, ik heb alleen rode en een groene liggen, daar ga ik uit kiezen.
"Wat is dan de vraag?"
Nou, ik vraag me af waar ik het beste dat kreng kan plaatsen.
plaatje:
http://www.ishibashi.co.jp/webshop/amp-effect/effect/dod/gif/250.jpg
Ik kan hem plaatsen aan de bovenzijde, op de lijn tussen gain en volume, wat wel het beste zicht geeft. Ook een optie is onder de 2e D van dod. Derde mogelijkheid lijkt me naast de 2e D.
Bovenaan heb je er denk ik altijd zicht op, maar ik vind dat asymmetrische van naast de D wel koel. Meningen? Ik vind de stroomvoorziening trouwens op een belachelijke plek zitten. Ik heb die ooit al eens vervangen door een ander exemplaar, zodat je hem met een standaard adapter kan voeden. Wellicht dat deze nog eens naar de voorkant verhuist.
edit: Eerste probleem dat ik tegenkom is dat die verdraaide 3pdt van Banzai niet past, door die inputs. Ff een paar switchcrafts zoeken..
"Maar niels, daalt dan de waarde niet van het ding?"
Geen idee, ik wil zien of ie aan of uitstaat.
"Neem een blauwe, dat is koel!"
Nee, ik heb alleen rode en een groene liggen, daar ga ik uit kiezen.
"Wat is dan de vraag?"
Nou, ik vraag me af waar ik het beste dat kreng kan plaatsen.
plaatje:
http://www.ishibashi.co.jp/webshop/amp-effect/effect/dod/gif/250.jpg
Ik kan hem plaatsen aan de bovenzijde, op de lijn tussen gain en volume, wat wel het beste zicht geeft. Ook een optie is onder de 2e D van dod. Derde mogelijkheid lijkt me naast de 2e D.
Bovenaan heb je er denk ik altijd zicht op, maar ik vind dat asymmetrische van naast de D wel koel. Meningen? Ik vind de stroomvoorziening trouwens op een belachelijke plek zitten. Ik heb die ooit al eens vervangen door een ander exemplaar, zodat je hem met een standaard adapter kan voeden. Wellicht dat deze nog eens naar de voorkant verhuist.
edit: Eerste probleem dat ik tegenkom is dat die verdraaide 3pdt van Banzai niet past, door die inputs. Ff een paar switchcrafts zoeken..