PDA

View Full Version : Ignite en Green Lizard...



manu
26 augustus 2007, 22:24
...morgen in Tivoli oude gracht in Utrecht..
ignite zullen jullie waarschijnlijk niet kennen..
heb weer 2 vrijkaarten kunnen regelen..echt leuke muziek..
oude hardcore/punkband..zekers een keer waard om er naartoe
te komen..

hier en voorproefje..

Bleeding van ignite (http://youtube.com/watch?v=f6CZpcK88WU)

verder nog iemand van dit forum aanwezig?!

cheers,

manu

Bl44t44p
27 augustus 2007, 10:39
Ik ben van de partij!! Wordt zeker vet :)

Rude Perception
27 augustus 2007, 11:13
Ignite was m'n eerste concert:)

Maar ik ga er niet heen.

Bins
27 augustus 2007, 11:21
Ik ben dr ook bij. Ignite is fucking vet, Green lizard hoeft van mij niet echt...

Raffel
27 augustus 2007, 11:41
ik zou er eigenlijk heen gaan, maar school begint vanavond weer helaas :(

Laat ff weten hoe het geweest is :) Fotootjes mag ook. Ignite levert geheid een enorme bak energie op daar in de pit. Dat wordt 1 grote draaikolk :D

Jimwoud
27 augustus 2007, 12:26
Vette show, had graag heen gewild. Moet alleen repeteren met m'n eigen band, we spelen morgen in de Ekko.

Ignite is echt steengoed. Die laatste 2 platen zijn echt fantastisch.

StereoX
27 augustus 2007, 12:43
aanwezig! gisteren madball, vandaag ignite. mooi weekend

Bins
27 augustus 2007, 12:45
Vette show, had graag heen gewild. Moet alleen repeteren met m'n eigen band, we spelen morgen in de Ekko.

Ignite is echt steengoed. Die laatste 2 platen zijn echt fantastisch.

Hehe.. wij konden repteren gelukkig verzetten. We hoeven donderdag pas te spelen. We gaan vanavond gezellie met de hele band op stap :)

Jimwoud
27 augustus 2007, 14:57
Hehe.. wij konden repteren gelukkig verzetten. We hoeven donderdag pas te spelen. We gaan vanavond gezellie met de hele band op stap :)
Ach misschien gaat het repeteren zo goed dat ik daar wel om half 9 kan zijn. Zal het uitverkopen? Ignite begint om 9 uur ofzo denk ik. maar wil green lizard ook nog wel zien, ach ja ik zie het ook wel.

Raffel
27 augustus 2007, 15:00
mwa het is een van de betere punk bands, ik verwacht dat het wel aardig druk wordt, maar een kennis van me is vandaag nog kaartjes wezen halen.

Bins
28 augustus 2007, 01:08
Godver wat een show zeg! Echt te dope voor woorden.

Maar wie zet nou in godesnaam Green Lizard in het voorprogramma?
Ze waren wel strak... maar wie wil er nou een "rock band" zien openen voor Ignite?? Ik had liever een iets minder bekende band gezien die wat meer in het genre paste... Het leek wel of de batterijen op waren, zo langzaam ging het...

Maar Ignite man.. tering wat een band!

Bl44t44p
28 augustus 2007, 13:40
Ignite was zeker strak, lekker energiek. Van Green Lizard kreeg ik gelukkig alleen de laatste twee nummers mee... maar halleluja wat een paupertent is de Oudegracht zeg. Ik weet niet hoe het daar met de airco geregeld is (of helemaal niet) maar dit leek dus echt helemaal nergens op. Logisch dat de zanger opmerkt dat iedereen na 2 rondjes rennen in de circlepit al stond te hijgen, met een gebrek aan zuurstof valt het inderdaad niet mee :p Jammer was dat, want het enthousiaste publiek was er wel, alleen hielden ze het niet echt 'vol'. Het is sowieso niet erg prettig als je met doorweekte kleren van het zweet uit die zaal komt, want zelfs na het optreden toen het wat rustiger werd bleef ik drijfnat. Oh, wel goed dat je gratis glazen water kreeg bij de bar :)

Dan nog iets; wat voor een onvoorstelbare amateur stond er achter die geluidstafel joh? Toen Ignite begon, kreeg ik de indruk dat er helemaal geen soundcheck is geweest? Ik hoorde alleen maar "brrroeeem" van de instrumenten en erg vlak klinkende vocals er over heen. Na een halfuurtje was dat redelijk opgelost (moet wel zeggen dat het geluid vooraan veel beter was), maar toch leek er nog geen 'power' in de mix te zitten... vooral de drums verzopen ernstig.

Hoe dan ook, Ignite all the way, vette gig :D

Bins
28 augustus 2007, 14:38
Zo ja het was waaaaaarm... echt niet normaal. Ik was helemaal drijfnat, en ik stond niet eens in de pit.

Raffel
28 augustus 2007, 14:57
van die energie sta ik niet echt te kijken eerlijk gezegd, die springt al uit hun cd's als je het mij vraagt. Beetje slecht geregeld dan idd met die airco. Een beetje zaal weet toch wel dat het bij zo'n band zwaar los gaat en daarnaast moet een zaal gewoon altijd goed geventileerd worden.

Bins
28 augustus 2007, 17:01
Ja was echt bagger... Je kon niet eens normaal ademen op het laatst. We zijn ook echt meteen gevlucht toen het klaar was (net als iedereen), terwijl we normaal nog ff een paar biertjes pakken.

Valt me echt tegen voor zo'n "grote zaal" en 15,- + 3,45,- servicekosten :s

manu
29 augustus 2007, 16:07
ik zou er eigenlijk heen gaan, maar school begint vanavond weer helaas :(

Laat ff weten hoe het geweest is :) Fotootjes mag ook. Ignite levert geheid een enorme bak energie op daar in de pit. Dat wordt 1 grote draaikolk :D

hé raffel..
was zeker vet..heb een aantal foto's voor je..heeft mijn vriendin gemaakt..
http://i126.photobucket.com/albums/p105/deadpawn/brett.jpg

manu
29 augustus 2007, 16:09
http://i126.photobucket.com/albums/p105/deadpawn/Niik.jpg

http://i126.photobucket.com/albums/p105/deadpawn/zoli1.jpg

http://i126.photobucket.com/albums/p105/deadpawn/nickbrett.jpg

casper innosence
30 augustus 2007, 01:31
Ik was er gister niet bij, maar zo te zien was het op t podium ook warm. Tja ignite strakke live band, paar jaar geleden nog in de Goudvishal gezien, ook errrug vet. Was nog voor die laatste plaat uit was en ze nog 1 andere gitarist hadden (een of andere slash lookalike)

ik had inderdaad gelezen van Green lizzard en ik vond het ook al een rare combi. Ik had de Tivoli ook nog gemaild, wij hadden graag gespeeld (en 10x beter gepast)

manu
13 september 2007, 17:31
hahahaa...
in de goudvishal was ik er toen ook bij...
ook weer onstage :p

en die andere gitarist...die hebben ze nog steeds alleen gaat
brian niet mee op europe tours

mdb
13 september 2007, 20:47
ik hader graag bij willen zijn, maar nu heb ik pas een kamer in utrechten op die dag was het niet te doen. wat jammer:(. maar idd green lizard? damn zet dan wat onbekendere punk hardcore bands in de lineup.....

maar bins hoe was het met indecision alarm/enemy alliance ? ik heb het moeten missen vanwege introkamp:@