PDA

View Full Version : Jackson JS30WR



tristanfeliers
26 augustus 2007, 16:52
hallo, Ik wil een nieuwe gitaar kopen en heb een jacosnJS30 warrior op het oog. Dit is geen duure gitaar maar wel een hele mooie en heeft een goeie klank (heb gem onlanbgs getest- maar door de prijs heb ik een twijfelgevoel over de kwaliteit van de gitaar, kan iemand mij helpen?
dank

Tho
26 augustus 2007, 16:57
Jackson JS is echt zwaar kut. Geen volwaardige houtsoort, en de afwerking toont vaak grove fouten! Dus check hem eerst goed. Ik zou toch iets verder kijken naar de Performer/Profesional/MG series

Frankiefrank2
26 augustus 2007, 16:58
Welkom op dit forum,

Hier streven wij kwaliteit na.

Probeer eerst een je bericht na te lezen voordat je post want het zit vol met vauten.
Verder zijn er een aantal topics te vinden over het aanschaffen van je eerste gitaar.


Ik hoop dat je hier wat mee kan.


Frank

YannickH
26 augustus 2007, 17:05
[QUOTE=Frankiefrank2]Welkom op dit forum,

Hier streven wij kwaliteit na.

Probeer eerst een je bericht na te lezen voordat je post want het zit vol met vauten.



grapjas vauten whhahaa de goede persoon die het zegt:p
ik heb zelf een js30 rr en ben er erg content over.vind hem heel goed,vooral de neck en hij weegt niets.alleen de pickups zijn wat kut.maar voor de rest zijn ze goed

bass blom
26 augustus 2007, 17:07
[QUOTE=Frankiefrank2]Welkom op dit forum,

Hier streven wij kwaliteit na.

Probeer eerst een je bericht na te lezen voordat je post want het zit vol met vauten.



grapjas vauten whhahaa de goede persoon die het zegt:p
ik heb zelf een js30 rr en ben er erg content over.vind hem heel goed,vooral de neck en hij weegt niets.alleen de pickups zijn wat kut.maar voor de rest zijn ze goed

zo kan het ook ja, een post over spellen vet overtreffen met nog veel slechter schrijven :D

jorrit
26 augustus 2007, 17:19
ben ik nou de enigste die vauten leest als een opzettelijke cynische vaut?

YannickH
26 augustus 2007, 17:23
ben ik nou de enigste die vauten leest als een opzettelijke cynische vaut?

jonges ik lachte ze maar mee ...

Dark_Tranquillity
26 augustus 2007, 17:50
Jackson JS is echt zwaar kut. Geen volwaardige houtsoort, en de afwerking toont vaak grove fouten! Dus check hem eerst goed. Ik zou toch iets verder kijken naar de Performer/Profesional/MG series

Jackson USA... Jackson USA... Jackson USA... Jackson USA...

Maar de JS30wr van Jacosn is ook vast best goed hoor!

Tho
26 augustus 2007, 17:57
Jackson USA... Jackson USA... Jackson USA... Jackson USA...


wat zitten wij toch op een lijn he :D

Dark_Tranquillity
26 augustus 2007, 17:59
Een beetje wellicht ;) De USA'tjes verdienen nou eenmaal mijn voorkeur sinds ik er zelf een heb :D