PDA

View Full Version : instellingen sennheiser g2 wireless



sell
26 augustus 2007, 14:30
Hoi,

Inmiddels heb ik mijn sennheiser wireless aangeschaft maar ik ben eigelijk nog niet tevreden over het geluid.

Om het clippen tegen te gaan moet ik de sensit op -30 zetten met als gevolg dat ik al het leven uit mijn signaal haal. Bij -10 komt er wat meer leven maar door het clippen word het geluid er ook niet mooier van.

Als ik de af out wat bijregel dan is het signaal al snel te zacht.

Iemand een oplossing?

(IK wil graagde discussie over de voor en tegens van een zender ten opzichte van een kabel vermijden want dat onderwerp is hier al uitvoerig besproken, ik weet dat het gebruik van een zender ten koste gaat van het signaal. Ik wil het alleen wat beperken)

groeten,
marcel

jeroenb
30 augustus 2007, 22:20
waarom hou je niet het schema aan uit het boekje?
zo heb ik de mijne ook ingesteld , nooit geen problemen mee gehad

wizzie1982
31 augustus 2007, 09:05
heb je toevallig een actieve gitaar?

ik heb dit probleem gehad met een actieve bass en het enige dat ik kon verzinnen zonder de instellingen van de sennheiser aan te passen was de volumeknop van de bas omlaag draaien... later heb ik hem passief gemaakt en dat bevalt me eigenlijk veel beter.. maar dat is persoonlijk natuurlijk ;)

Fletcher165
13 september 2007, 08:26
Dat probleem heb ik ook, ik heb een EW372 G2 en kan maar geen lekker klinkende sound er uit krijgen. Topsysteem verder, maar geluid is wel effe punt.
Ik speel met een DiMarzio superdistortion en ik heb de indruk dat de output nogal aan de hoge kant zit...
Nu staat de ontvanger nog wel eens te clippen bij erg harde aanslag (eind vh optreden meestal) maar ik heb het redelijk onder controle.
Ben benieuwd naar meer bevindingen.