PDA

View Full Version : H2O kapot



JvD.
25 augustus 2007, 13:50
- Ik kocht een H2O van Visual sounds en was heel erg tevreden.

- Na twee weken deed opeens de led van de delay kant raar. En op een dag stopte die er mee. Toen moest ik dus raden of het ding aan of uit stond.

- Ik breng het pedaal terug naar de winkel en hij gaat naar de importeur; Haar guitars.

- Na honderd keer zeiken, ruim anderhalve maand, krijg ik van de muziekwinkel een nieuwe omdat Haar guitars niets van zich laat horen.

- Deze nieuwe houd het een maand vol. Op een gegeven moment doet de Chorus het niet meer. En gaat het apparaat terug naar de winkel.

- En wonder boven wonder is de aller eerste H2O terug van reparatie, en krijg ik die meteen mee.

- Nu na twee maanden doet de led het weer niet meer.


Met andere woorden: kut

Nou vroeg ik me af: Is er iemand op gitaarnet die mijn H2O wil nakijken. Het is een geweldig pedaal en ik heb er heel veel pech mee gehad. In Haar guitars heb ik nul-koma-nul vertrouwen. De led doet het niet, verder is het pedaal in orde.
Ik wil natuurlijk wel betalen voor een goede techneut.

(misschien weet die persoon gene dan ook nog een leuke mod voor mijn Holygrail dat die ietsje stiller is?)

Dirk_Hendrik
25 augustus 2007, 17:01
Ik zou zeggen... drop em effe hier. Je woont tenslotte ook in A-dam ;)

JvD.
25 augustus 2007, 17:03
Ik zou zeggen... drop em effe hier. Je woont tenslotte ook in A-dam ;)
aha.. mja, aan je onderschrift te zien moet ik dat maar doen. ik contact je deze week wel.. morgen eerst repeteren.. en dan wil ik mijn delay wel gebruiken.

vinni
25 augustus 2007, 17:10
Bij mijn dealer zijn er ook veel Visual Sound pedalen retour gekomen.
Allemaal met hetzelfde euvel....de switches.


Vinni

JeroenSchaaf
25 augustus 2007, 18:37
Jups heb de mijne een Jeckl & hyde maar omgewisselt voor een ander pedaal, want het was bij mij ook al de tweede keer,dat die kapot ging!

ik vind de h20 trouwens wel super klinken!

Mr.Bluesbreaker
26 augustus 2007, 23:25
Oei, geen goede reclame voor visual sound. Heb zelf de J&H aardig al wat verrot getrapt op podia, geeft tot nu toe nog geen krimp. Even afkloppen.

Kun je die switches niet gewoon heel makkelijk zelf vervangen? Kost aan onderdelen toch verder haast niks?

Nielsje
26 augustus 2007, 23:27
Oei, geen goede reclame voor visual sound. Heb zelf de J&H aardig al wat verrot getrapt op podia, geeft tot nu toe nog geen krimp. Even afkloppen.

Kun je die switches niet gewoon heel makkelijk zelf vervangen? Kost aan onderdelen toch verder haast niks?

Volgens mij zit bij VS de switch vast aan de print, maar dat kan ik verkeerd hebben. De trapbak lijkt ruim, maar zat dacht ik aardig vol..

Helter Skelter
27 augustus 2007, 00:46
Visual Sound...tja


na een maand deed de gaincontrol van de Jekyll (de rode) het niet meer en ben er nog niet achter wat het ding nou precies mankeerde omdat het ontzettend lastig is het pedaal uit elkaar te halen, zeker voor iemand met twee linkerhanden

van de H20 heb ik waar voor m'n geld gehad want die ging pas na twee maanden kapot, de Chorus begon verschrikkelijk te ruisen en ook geen idee wat de oorzaak was.

Gelukkig zaten beide pedalen nog in de garantie en heb er wat anders voor genomen: voor mij geen Visual Sound meer

however:

Mijn collega gitarist in een van de bands waar ik in zit heeft de grijze Jekyll & Hide die hij al jaren met veel plezier gebruikt zonder ook maar een mankement

RolandT
27 augustus 2007, 12:31
Raar, ik ben zeer tevreden over Visual Sound. Ik moet wel zeggen dat ik ook een grijze J&H heb (mss zijn die beter?). Mijn H2O werkt ook perfect.

Voor zij die problemen hebben email VS. Ik heb mijn pedalen daar ook besteld en weet dat VS zelf een zeer goede service geven (hij wou mijn J&H gratis upgraden toen de nieuwe versie beschikbaar was).

Jimwoud
27 augustus 2007, 15:25
Ik denk dat ik maar eens wat voorzichtiger ga trappen op m'n jeckyll & Hyde.....

q-elvis-p
27 augustus 2007, 18:09
Ik denk dat ik maar eens wat voorzichtiger ga trappen op m'n jeckyll & Hyde.....
oops ja inderdaad.. ik heb de h20 en jekyll en hyde, maar ben vooral goed in stampen... shit dat mag dus niet meer...

vester86
31 augustus 2007, 00:22
mijne loopt ook te fucken met het lampje maar doet het nog steeds prima

wordt (vermoedelijk) vervolgd

B_2_the_a
31 augustus 2007, 00:57
heb zelf al menig visual sound product op me werkbank gehad..

een aantal h2o's die echt kapot zijn getrapt :P (zelfs behuizing mee)

Maar ik ben niet erg tevreden met v.d. haar, hij verziekt het voor zichzelf op het moment!

guitarnijboer
31 augustus 2007, 01:14
.....hoezo?

Dirk_Hendrik
31 augustus 2007, 09:08
.....hoezo?

Over Haar kan ik niet veel zeggen. De customer service van Visual Sound is alléén vrij voorbeeldig te noemen. Dat suggereert dat de probleemgevallen dus bij de importeur blijven steken.