PDA

View Full Version : afdekplaat strat bijsnijden?



Nielsje
25 augustus 2007, 11:08
Ik wil de afdekplaat van m'n strat bijsnijden. Ik heb er een met 6 ovaaltjes, waar dus nooit een snaar door te krijgen is. Zonder plaat spelen vind ik erg irritant.

Nu wil ik het plaatje met dubbelzijdig tape op een houten plank plakken, en met een stanley mes er een rechthoekje uitsnijden. De liniaal tape ik ook gewoon vast.

Maar wordt dit mooi? Ik heb hier geen dremel liggen, het stanley mes wat ik gebruik is wel een fatsoenlijk exemplaar. Als jullie tips hebben... :)

Niels

fred dons
25 augustus 2007, 12:08
de kans is groot dat je eerder je vingers kwijtraakt dan dan je een mooi plaatje over houd ;)

ik haal die plaatjes gewoon weg, je hebt er verder toch niets aan

maar anders met een 10 mm de gaten groter maken?

cas121
25 augustus 2007, 12:21
figuurzaagje?

Nielsje
25 augustus 2007, 12:44
hm.. allebij ook leuke ideeen. Nou, ik heb dus ook gister een hele tijd moeten spelen zonder plaatje, maar dan bleven er allemaal kledingstukken tussen de veren hangen, en dat vind ik niet echt handig.

Ik zal even kijken wat ervan te maken, resultaat maak ik wel een fotootje van :)

EricSw
25 augustus 2007, 13:33
Gewoon lekker wat proberen.
Mocht het totaal mislukken dan koop je een nieuwe, die dingen kosten bijna niks.
http://www.voxhumanawebstore.nl/webstore/index.php?cPath=131_137&sort=2a

Saf
25 augustus 2007, 17:13
pm mij maar even ik heb in mijn onderdelen bakken nog een witte en een zwarte liggen met een rechthoek eruit. stuur ik je zo op. liggen hier al een hele tijd ik haal ze ook van al mijn strat af en vaker ook weer vergeten er op te zetten met verkoop.

Nielsje
25 augustus 2007, 18:24
Hey Saf, je pm box is vol...

Pun
25 augustus 2007, 22:00
Net was Cas al zegt: zaag het uit met een figuurzaag. Is waarschijnlijk 5 minuten werk, dan is hij helemaal perfect, zoals jij hem wilt.
Met een Stanley mes gaat het niet lukken, hoor.

Saf
26 augustus 2007, 02:48
pm is leeg mail me je adres even of nog beter gewoon op mijn hotmail.

snarenkunst kringelding hotmail en of je die witte zit plastic bescherm folien og op wilt of die zwarte stuur ik het maandag op.

pellingert
26 augustus 2007, 17:40
met een bovenfrees lukt het ook redelijk goed, zo doe ik het altijd. met een stanleymes is het gewoonweg gedoemd te mislukken.

Saf
29 augustus 2007, 21:00
heb je hem al binnen, anders komt hij morgne had maandag geen tijd is pas gisteren op de bus gegaan. veel plezier ermee.