PDA

View Full Version : Wie wil mijn ZW-44 TB-en?



Jan Buurman
24 augustus 2007, 17:44
Zoals bij veel MXR zw-44's gaat mijn switch het begeven. Op diverse fora gelezen dat het een zwakke plek is van de Wylde overdrive. Dan kun je hem naar MXR sturen en dan repareren ze heb gratis. Helaas zit er dan weer eenzelfde schakelaar in. Dus mijn vraag is: Wie van de aanwezige bouwers zou dat voor mij willen doen en wat zou dat kosten?

the feable
24 augustus 2007, 20:59
Ik denk dat Dirk_Hendrik het graag voor je doet. Moet je hem ff PMen.

drap
24 augustus 2007, 21:06
Dirk_Hendrik kan momenteel geen extra afleiding gebruiken. Dirk_Hendrik is met een Ibanez WH-10 bezig. Eigenlijk heeft ie zelfs amper tijd om hier op het forum rond te hangen http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/s095.gif

Mitch
24 augustus 2007, 21:28
TB'en kunnen veel mensen hoor. Tip: vul je profiel in, kunnen mensen zien uit welke omgeving je komt en kunnen ze evt. reageren als ze je willen helpen.

Dirk_Hendrik
25 augustus 2007, 13:23
Dirk_Hendrik kan momenteel geen extra afleiding gebruiken. Dirk_Hendrik is met een Ibanez WH-10 bezig. Eigenlijk heeft ie zelfs amper tijd om hier op het forum rond te hangen http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/s095.gif

Mwoaah... Klopt wel een beetje maar niet helemaal. Het is meer dat ik geen tijd kan vinden waarop het postkantoor open is en ik vrij ben. Dan had die WH10 al bij jou kunnen zijn.

Chroxy
25 augustus 2007, 13:27
sorry; offtopic, maar DH; is je pmbox vol? heb mn pedaaltjes binnen en had je gepmt; maar heb nog niks terug. ;)

Jan Buurman
25 augustus 2007, 13:40
Dirk_Hendrik: Ik heb je een PM gestuurd.

drap
25 augustus 2007, 14:27
Mwoaah... Klopt wel een beetje maar niet helemaal. Het is meer dat ik geen tijd kan vinden waarop het postkantoor open is en ik vrij ben. Dan had die WH10 al bij jou kunnen zijn.

Yo, dat is echt snel! Was het een moeilijke operatie, of was het maar een kleinigheidje? En hoe klinkt ie!? Oh boy, ik kan niet wachten man! En stuur me ff een mailtje of pm'etje wat het me gaat kosten + je gegevens van je rekeningnummer enzo en ik maak het zo snel mogelijk over.