PDA

View Full Version : Vraag over een Jackson



dennis118
24 augustus 2007, 16:25
Beste mensen,

Ik heb een jackson gitaar thuis staan en ik vroeg mij af is dit een beetje een redelijk merk en wat is deze gitaar ongeveer waard? Ik heb totaal geen verstand van gitaren en ben sinds 2 weken een beetje aan het oefenen, Deze gitaar heb ik een aantal jaar geleden gekregen van een vriend, hij wilde hem weggooien omdat ie toch niet speelde. ben benieuwd.

.http://img.photobucket.com/albums/v700/Dennis118/gitaar.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v700/Dennis118/gitaar3.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v700/Dennis118/gitaar4.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v700/Dennis118/gitaar1.jpg

Rubenios
24 augustus 2007, 16:28
japanse professional denk ik?

Ziet er iig wel degelijk uit, ebben toets etc

dennis118
24 augustus 2007, 16:44
Hij is verder ook helemaal niet beschadigd ofzo, zit geen krasje op

LP_CL
24 augustus 2007, 17:07
Het is inderdaad een Japanner, maar een high-end japanner. Dit beestje heet Jackson Dinky professional en is nieuw om en bij de 1000€ waard als ik mij niet vergis. Dit is een zeer leuk gitaartje!

Je zal wel eens je snaren deftig moeten leren opleggen, want zo gaat hij wel erg rap onstemd geraken. Gebruik niet zoveel omwindingen:
http://www.uncletim.com/images/bobsmethod.jpg

dennis118
24 augustus 2007, 17:26
Je zal wel eens je snaren deftig moeten leren opleggen, want zo gaat hij wel erg rap onstemd geraken. Gebruik niet zoveel omwindingen:

Ok dan moet ik dat even zien te regelen met de snaren, Ik heb dit ook nog nooit gedaan en ze zitten er zo al vanaf het begin dat ik hem heb op. Ik had al het idee dat ie een beetje "vals" klonk, maar ik ben natuurlijk geen kenner.

Moeten er nog een speciaal soort snaren op of maakt dat niet uit.

Maar advies van jullie is de gitaar gewoon zelf houden en lekker op leren spelen??

Dark_Tranquillity
24 augustus 2007, 17:29