PDA

View Full Version : De Conklin van Shredhead



Raffel
21 januari 2003, 09:18
VERTEL MEER!! Ik moet er ook zo één!!!

Shredhead
21 januari 2003, 12:15
Wat wil je horen? :smile:

Raffel
22 januari 2003, 08:43
uuuh, de specs en de prijs alstublieft! Ik zou al mijn bijlen inruilen voor een Groovetools 7 snaar met floyd!! Die van jou is toch ook een Groovetools of niet?

Shredhead
22 januari 2003, 11:20
Yups!

Wat ik ervan weet:

De Groove Tools gitaren zijn de enige 7 snaren die Conklin standaard heeft (rest allemaal customshop). Tegenwoordig worden ze in de Cortfabriek gemaakt en vervolgens naar Conklin opgestuurd en daar worden ze gecontroleerd en afgesteld.

De specs weet ik eigenlijk 0,0 van. Behalve dat ze een rosewood toets hebben en een cherry body. Je zou es naar bill@conklinguitars.com kunnen meelen als je gedetailleerde info wilt hebben. Mij interesseren zo'n dingen niet echt. Het gaat er mij om hoe ie speelt en vooral hoe ie klinkt en daarmee kom ik bij het volgende:

Ik ben Ibanezjes gewend (RG7 620) en vergleken met de GT vind ik de Ibanez wat makkelijker spelen bij de kleine fretjes, maar dat is natuurlijk ook een gedeelte wennen.

Ik heb een vast brug, string through body en dat hoor je! Enorm veel sustain en veel ballen in je geluid. Wat mij ook opviel is dat de GT enorm strak klinkt. Bij de RG7 620 vond ik vaak dat ie wat modderig was in de lagere regionen en ook bij wat harder aanslaan niet helemaal lekker in de toon bleef (marcel coenen heeft al mijn gitaren afgesteld, dus daar kan het niet aan liggen :wink: ). Met de band spelen we in Bb en op die Ibanez moest ik echt dikkere snaren gaan gebruiken om het laag nog enigzins fatsoenlijk te laten klinken (0.56 op de 7e snaar). De GT bespeel ik met een D'addario 7-snaar setje (0.09 - 0.54) en de toon blijft heel gedefinieerd en strak. Je snaren blijven heel lekker spelen. Ik heb em zelfs ff on F# gedraaid en NOG klinkt ie strak.

Als je em een keer wilt proberen, dan mail me maar, dan kom je maar een middagje hakkuh in Venlo.

Als je nog wat wilt weten, hoor ik het wel!

Grtz,

Dennis

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shredhead op 2003-01-22 11:23 ]</font>

Raffel
22 januari 2003, 14:18
daar hou ik je aan! Als ik weer serieus op zoek ga naar een nieuwe bijl kom ik even aan! :smile: Moet toch eerst aan een nieuwe engl top e.d.

Ik gebruik zelf nu .056 voor een lage B, maar op een ibbi klinkt ie inderdaad wat 'vrijer' dan op enkele andere 7-snaren die ik geprobeerd heb. Waaronder Fernandes/Mijn eigen Lag/EBMM JPM, en dat leidt toch weer tot wat ongedefinieerde lage akkoorden...

Toch heeft die Conklin als het goed is geen langer mensuur dan de meeste rg7's, dus hoe ze het zo gemaakt hebben is mij een raadsel...

Waar heb je hem eigenlijk gehaald? Is er een dealer ergens in Limburg / Brabant?

Shredhead
22 januari 2003, 15:50
Op 2003-01-22 14:18, schreef Raffel:
daar hou ik je aan! Als ik weer serieus op zoek ga naar een nieuwe bijl kom ik even aan! :smile: Moet toch eerst aan een nieuwe engl top e.d.

Ik gebruik zelf nu .056 voor een lage B, maar op een ibbi klinkt ie inderdaad wat 'vrijer' dan op enkele andere 7-snaren die ik geprobeerd heb. Waaronder Fernandes/Mijn eigen Lag/EBMM JPM, en dat leidt toch weer tot wat ongedefinieerde lage akkoorden...

Toch heeft die Conklin als het goed is geen langer mensuur dan de meeste rg7's, dus hoe ze het zo gemaakt hebben is mij een raadsel...

Waar heb je hem eigenlijk gehaald? Is er een dealer ergens in Limburg / Brabant?



Er is eigenlijk geen dealer voor bij mijn weten. De mijne is door een vriend van me besteld rechtstreeks bij Conklin. Eigenlijk wilde hij deze in het rood (ik heb hem in het zwart), maar die werd niet meer gemaakt werd hem verteld, dus heeft ie die zwarte besteld. Toen zag hij in een ad ergens staan van een winkel in Woerden (www.vanvlietmuziek.nl ofzo) dat ze tijdelijk exclusief die GT's hadden. Hij bellen en daar hadden ze die rode (de allerlaatste!) en die is hij toen meteen gaan halen. Thuisgekomen Bill C. gemeeld dat om de zwarte af te bestellen, maar dat ging niet meer want hij was al onderweg!!

Ik had inmiddels die GT van die maat gehoord en bespeeld en was ook meteen verkocht en heb dus die zwarte gekocht :smile: Hij uit de brand en ik een vette gitaar drbij :smile:

Moonchild
22 januari 2003, 16:13
Lol, Raffel, jij ook al?
Ik weet zeker dat ik er ook nog een ga halen.

En Shredhead, ik heb je nooit bedankt voor dat mailtje, dus hierbij, bedankt :wink:

Shredhead
22 januari 2003, 21:37
Op 2003-01-22 16:13, schreef Moonchild:
Lol, Raffel, jij ook al?
Ik weet zeker dat ik er ook nog een ga halen.

En Shredhead, ik heb je nooit bedankt voor dat mailtje, dus hierbij, bedankt :wink:


Geen dank :wink: Ik moest Bill maar es over een endorsement peilen als er via mij meer GT7's verkocht worden, haha

Moonchild
23 januari 2003, 00:02
Wat kosten die dingen nou eigenlijk?

Shredhead
23 januari 2003, 01:21
http://www.conklinguitars.com + ca. USD 150,- p &amp; p

Raffel
23 januari 2003, 09:50
p &amp; p?

Ja die conklins zijn op zich al duur genoeg in us dollars, dat hoeven ze van mij ook niet nog eens te verdubbelen voor europa &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">

Ik denk dat ik ook eens een keer contact opneem met Van Vliet, misschien kunnen ze er nog wel 1 inschepen &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">

Trouwens, Bill C? Ik dacht dat die saxofoon speelde?! :grin:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Raffel op 2003-01-23 09:52 ]</font>

Shredhead
25 januari 2003, 17:36
Op 2003-01-23 09:50, schreef Raffel:
p &amp; p?

Ja die conklins zijn op zich al duur genoeg in us dollars, dat hoeven ze van mij ook niet nog eens te verdubbelen voor europa &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">

Ik denk dat ik ook eens een keer contact opneem met Van Vliet, misschien kunnen ze er nog wel 1 inschepen :smile:

Trouwens, Bill C? Ik dacht dat die saxofoon speelde?! :grin:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Raffel op 2003-01-23 09:52 ]</font>


Ik zal voor je duimen!

Darklight
25 januari 2003, 20:37
Hehe, ik had Shredhead ook al gemailt ivm die conklin :smile:
Het uiterlijk van de gitaar vind ik toch wel iets minder, maar speelbaarheid en sound gaan natuurlijk voor.

Ik had m'n RG7620 eerst in A staan en ik had een setje 010 + 0.60 voor de lage A. Daarna stelde ik mijn gitaar af op een B met dezelfde snaren en dat klonk toch wel een stuk beter. Ik denk dat vooral de 7e snaar op een RG7 wel wat overdreven dik mag zijn.

Shredhead
27 januari 2003, 02:38
Hier nog een actiepic met dat ding :smile:

http://www.triple7.nl/zm/Dennis_04.jpg

Marshallover
27 januari 2003, 07:53
Ik heb toch liever zo'n vette 8 snarige, en dan een hoge en een lage snaar extra of heb je dan 2 bas snaren extra?

Shredhead
27 januari 2003, 10:00
Op 2003-01-27 07:53, schreef Marshallover:
Ik heb toch liever zo'n vette 8 snarige, en dan een hoge en een lage snaar extra of heb je dan 2 bas snaren extra?



Ik weet niet hoe ze standaard geleverd worden, maar je kunt er zelf natuurlijk alle kanten mee op.

Ik ga binnekort eens proberen om op 1 van mijn scheurijzers ipv een lage B er een hoge A op te leggen (ehhhh, dus stemmen als een 6 snaar, maar dan met een hoge A naast de hoge E! Een hoge A naast een lage E lijkt me wat verwarrend vaag, hoewel het misschien wel erg gaaf klinkt).

Raffel
27 januari 2003, 10:43
uhm, ik geloof dat er meer mensen zijn die dat geprobeerd hebben, en dat leidt geloof ik tot het knappen van je hoge A dan, of dat ie eraf springt of zo.. (ja niet met locking nut natuurlijk) Maar je kan het proberen. Misschien dat ie het meer dan 2 dagen vol houdt :smile:

Shredhead
27 januari 2003, 11:20
Op 2003-01-27 10:43, schreef Raffel:
uhm, ik geloof dat er meer mensen zijn die dat geprobeerd hebben, en dat leidt geloof ik tot het knappen van je hoge A dan, of dat ie eraf springt of zo.. (ja niet met locking nut natuurlijk) Maar je kan het proberen. Misschien dat ie het meer dan 2 dagen vol houdt :smile:


Die verhalen heb ik idd ook gehoord, maar ik wil het toch ff proberen :smile: Lijkt me best wel leip om dan arpeggio's met taps en slides te spelen. Krijg je van die computerspelletjes geluidjes :smile:

Marshallover
27 januari 2003, 18:30
Zijn er geen pakjes snaren voor te krijgen dan?

Shredhead
27 januari 2003, 19:14
Op 2003-01-27 18:30, schreef Marshallover:
Zijn er geen pakjes snaren voor te krijgen dan?


Ik gebruik nu wel van die 7-snaar setjes van d'addario (bevallen me erg goed overigens), maar ik weet niet of die ook verkrijgbaar zijn met een hoge A..

Marshallover
28 januari 2003, 07:25
Weet iemand waar ik zo'n 8 snarige kan proberen hier in Nederland, ik heb het idee dat niet veel zaken dit merk al hebben.

Raffel
28 januari 2003, 09:32
uuh, dan moet je denk ik in japan bij Ibanez zijn of Conklin in duitsland of zo. :S

Ik gebruik zelf .010 snaren, dus zou dan een .008 als a kunnen gebruik of zo :smile:

Maar als je computerspelletjesgeluiden wil, kan je dan niet beter een pixellator kopen? :grin:

Shredhead
28 januari 2003, 09:43
Op 2003-01-28 09:32, schreef Raffel:
uuh, dan moet je denk ik in japan bij Ibanez zijn of Conklin in duitsland of zo. :S

Ik gebruik zelf .010 snaren, dus zou dan een .008 als a kunnen gebruik of zo :smile:

Maar als je computerspelletjesgeluiden wil, kan je dan niet beter een pixellator kopen? :grin:


Ik moet idd nog ff kijken welke 'dunte' ik dan het beste kan nemen voor die hoge A.

Enne, die spannende computergeluidjes zijn veel stoerder als je ze zelf maakt :razz:

Raffel
28 januari 2003, 10:04
dunte?

Shredhead
28 januari 2003, 12:14
Op 2003-01-28 10:04, schreef Raffel:
dunte?


hehe, ik zette het al met opzet tussen haakjes. Dikte dus, maar omdat het een erg dunne snaar is 'dunte' :smile:

Ik ben wat wazig af en toe :wink:

Marshallover
28 januari 2003, 15:40
Op 2003-01-28 09:32, schreef Raffel:
uuh, dan moet je denk ik in japan bij Ibanez zijn of Conklin in duitsland of zo. :S

Ik gebruik zelf .010 snaren, dus zou dan een .008 als a kunnen gebruik of zo :smile:

Maar als je computerspelletjesgeluiden wil, kan je dan niet beter een pixellator kopen? :grin:


What the hell is een pixellator?

Raffel
28 januari 2003, 16:27
ik zal even kijken of ik vanavond een stukje kan opnemen met mijn pixelator :smile:

Shredhead
28 januari 2003, 19:38
gaaf!

Raffel
29 januari 2003, 10:21
Ja, hier een klein stukje, maar ik vond het allemaal zo bagger klinken door m'n DOD dat ik er maar gauw mee op ben gehouden. Bovendien sloeg de luiheid weer toe :grin:

http://www22.brinkster.com/fretboard/pixelator.class
http://www22.brinkster.com/fretboard/ringmod.class

Even hernoemen naar mp3 of course :smile:

Shredhead
29 januari 2003, 12:09
Op 2003-01-29 10:21, schreef Raffel:
Ja, hier een klein stukje, maar ik vond het allemaal zo bagger klinken door m'n DOD dat ik er maar gauw mee op ben gehouden. Bovendien sloeg de luiheid weer toe :grin:

http://www22.brinkster.com/fretboard/pixelator.class
http://www22.brinkster.com/fretboard/ringmod.class

Even hernoemen naar mp3 of course :smile:


Ik zal m thuis ff luisteren. Als ik mijn computerriedeltjes klaar heb zal ik ze ook ff posten :smile:

Moonchild
29 januari 2003, 13:32
Space Man!

Raffel
29 januari 2003, 13:34
mijn eerste computerriedeltje maak ik waarschijnlijk dit weekend met een v-amp 2, als ik er een kan vinden. Dit zijn puur de effecten...

Raffel
29 januari 2003, 14:50
http://free.hostdepartment.com/f/fxn/pixelator.class

http://free.hostdepartment.com/f/fxn/ringmod.class

hier zijn de goede linkjes, die via brinkster lijken niet te werken

Shredhead
29 januari 2003, 15:09
Forbidden
You don't have permission to access /f/fxn/pixelator.class on this server.


--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.27 Server at free.hostdepartment.com Port 80

Raffel
29 januari 2003, 16:36
damn, dat gaat dus nergens he, weet er niemand een goede site waarbij dat wel kan?

Shredhead
29 januari 2003, 17:09
Op 2003-01-29 16:36, schreef Raffel:
damn, dat gaat dus nergens he, weet er niemand een goede site waarbij dat wel kan?


komt u vanavond even op ICQ, dan fixen we wel wat :smile: Heb 100 mb webspace :smile: :smile:

Raffel
30 januari 2003, 08:48
haha, de laatste keer dat ik op icq was: 27 november 2001 :grin:

MSN zit ik ook niet veel meer op, maar over een maandje adsl gelukkig :smile:

100 mb van triple7 zeker? :smile:

Shredhead
30 januari 2003, 11:38
Op 2003-01-30 08:48, schreef Raffel:
haha, de laatste keer dat ik op icq was: 27 november 2001 :grin:

MSN zit ik ook niet veel meer op, maar over een maandje adsl gelukkig :smile:

100 mb van triple7 zeker? :smile:


yups :wink:

Marshallover
30 januari 2003, 15:47
jo mensen, ik heb een mail gestuurd naar die kerel van Conklin en hij zei dat ze wel degelijk pakjes met 8 snaren erin verkochten, dus dat is dan ook weer opgelost, nu alleen nog ff m'n 8-string samenstellen en sparen voor zo'n vet ding

Superrrrrrrrrrrrr

Shredhead
30 januari 2003, 16:10
Op 2003-01-30 15:47, schreef Marshallover:
jo mensen, ik heb een mail gestuurd naar die kerel van Conklin en hij zei dat ze wel degelijk pakjes met 8 snaren erin verkochten, dus dat is dan ook weer opgelost, nu alleen nog ff m'n 8-string samenstellen en sparen voor zo'n vet ding

Superrrrrrrrrrrrr


gaaf! enne, heeft vriend Bill er ook bij gezegd waar?

Marshallover
30 januari 2003, 18:29
Hij zei dat je ze zo via Conklin kon bestellen, omdat ze een deal hebben met een 1 of andere fabriek die die dingen produceren
Je kunt ze dus zo via Bill bestellen !!!

Lordhar
30 januari 2003, 21:51
Kan iemand mij trouwens de prijs vertellen (hier in nl) van een groovetools 7 string?

lordHar

Shredhead
30 januari 2003, 22:25
Op 2003-01-30 18:29, schreef Marshallover:
Hij zei dat je ze zo via Conklin kon bestellen, omdat ze een deal hebben met een 1 of andere fabriek die die dingen produceren
Je kunt ze dus zo via Bill bestellen !!!


Best kans dat het dan Snakeskins zijn, want daar doet Conklin wel het een en ander mee :smile:

Marshallover
31 januari 2003, 08:24
Dit is zijn reactie:

Hello Gijs,

Thank you for your interest in Conklin products. We do sell a packaged 8
string guitar string set. They are made for us by the S.I.T. string
company. For our international visitors we have provided complete
downloadable versions of our brochures at http://www.conklinguitars.com and
then click on "downloads".

We hope you find something you like. Please let us know if you have any
other questions or need assistance with an order.

Best wishes,
Bill

Shredhead
31 januari 2003, 09:34
Op 2003-01-31 08:24, schreef Marshallover:
Dit is zijn reactie:

Hello Gijs,

Thank you for your interest in Conklin products. We do sell a packaged 8
string guitar string set. They are made for us by the S.I.T. string
company. For our international visitors we have provided complete
downloadable versions of our brochures at http://www.conklinguitars.com and
then click on "downloads".

We hope you find something you like. Please let us know if you have any
other questions or need assistance with an order.

Best wishes,
Bill



thx!

Raffel
31 januari 2003, 10:44
8 is een beetje veel voor mij. Zo'n grote klauwen heb ik niet :grin:

Shredhead
31 januari 2003, 11:42
Toch lijkt me da wel erg gaaf :smile:

Raffel
31 januari 2003, 12:05
kan je je Mesa inruilen voor een SWR omdat ie anders de tonen niet aankan. :grin: :grin: :grin:

Marshallover
1 februari 2003, 15:24
Inderdaad ja, is het eigenlijk zo dat je i.v.m. de te lage of nou juist te hoge tonen een andere versterker nodig hebt?

En nog ff een vraagje; welke nederlandse muziekwinkel koopt Conklin gitaren in voor de winkel? Ik ben namelijk niet van plan om (als ik er geld voor heb) er 1 met een vooruitbetaling vanuit Amerika te laten komen (of vanwaar ze ook maar komen)
Iemand hier die 'm dus niet van onze Bill zelf heeft gekocht?


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marshallover op 2003-02-01 15:26 ]</font>

Shredhead
1 februari 2003, 16:30
Op 2003-02-01 15:24, schreef Marshallover:
Inderdaad ja, is het eigenlijk zo dat je i.v.m. de te lage of nou juist te hoge tonen een andere versterker nodig hebt?

En nog ff een vraagje; welke nederlandse muziekwinkel koopt Conklin gitaren in voor de winkel? Ik ben namelijk niet van plan om (als ik er geld voor heb) er 1 met een vooruitbetaling vanuit Amerika te laten komen (of vanwaar ze ook maar komen)
Iemand hier die 'm dus niet van onze Bill zelf heeft gekocht?


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marshallover op 2003-02-01 15:26 ]</font>



Ik weet dat http://www.vanvlietmuziek.nl of .com ze gehad heeft. Verder is vriend Bill erg betrouwbaar hoor :smile:

Shredhead
5 februari 2003, 17:51
:sad: Ik kreeg vandaag dus nog een rekening voor de invoerrechten en belasting over die Groove Tool a EUR 219,- das minder plezant. Heeft ie me in totaal nog een dikke 1000 EURO gekost..

Raffel
6 februari 2003, 09:55
ohw grappig :S Hoelang is het geleden dat je hem kocht, dalijk krijg ik ook nog zo'n rekening in de bus :S

Shredhead
6 februari 2003, 13:42
Op 2003-02-06 09:55, schreef Raffel:
ohw grappig :S Hoelang is het geleden dat je hem kocht, dalijk krijg ik ook nog zo'n rekening in de bus :S


Afgelopen November..

Marshallover
6 februari 2003, 13:46
Ik heb een Mail gestuurd naar van Vliet, waarchijnlijk gaat Bill Conklin naar een beurs in Frankfurt met zijn 8snarige gitaren. Van Vliet wist dus niet dat er 8snarige gitaren waren; misschien dat hij er wat kan invoeren, ik verwacht nog antwoord terug.

Shredhead
6 februari 2003, 14:47
Afgelopen jaar stond Conklin ook op de Frankfurter Musikmesse, maar dat was echt minimaal. Dr hing 1 gitaar en 3 bassen ofzo. Het jaar daarvoor schijnt het wel wat beter te zijn geweest.

Marshallover
6 februari 2003, 16:43
Volgens van Vliet word het dit jaar ook groter, omdat ze sinds een half jaar weer nieuwe series op de markt brengen, vandaar dat van Vliet niets van die 8snarige gitaren af wist. Ik wacht af.........

Shredhead
6 februari 2003, 16:46
Ik ben ook benieuwd!
Conklin schopt kont, misschien dat ie t-shirts of zo heeft :smile: :smile:

Raffel
6 februari 2003, 16:50
Op 2003-02-06 13:42, schreef Shredhead:


Op 2003-02-06 09:55, schreef Raffel:
ohw grappig :S Hoelang is het geleden dat je hem kocht, dalijk krijg ik ook nog zo'n rekening in de bus :S


Afgelopen November..


Hmm, heb de mijne sinds oktober dus hopelijk heb ik geluk :S

Shredhead
6 februari 2003, 16:59
Op 2003-02-06 16:50, schreef Raffel:


Op 2003-02-06 13:42, schreef Shredhead:


Op 2003-02-06 09:55, schreef Raffel:
ohw grappig :S Hoelang is het geleden dat je hem kocht, dalijk krijg ik ook nog zo'n rekening in de bus :S


huh? heb jij dr ook een dan?

Afgelopen November..


Hmm, heb de mijne sinds oktober dus hopelijk heb ik geluk :S

Ibanez
6 februari 2003, 19:10
Op 2003-02-06 16:59, schreef Shredhead:


Op 2003-02-06 16:50, schreef Raffel:


Op 2003-02-06 13:42, schreef Shredhead:


Op 2003-02-06 09:55, schreef Raffel:
ohw grappig :S Hoelang is het geleden dat je hem kocht, dalijk krijg ik ook nog zo'n rekening in de bus :S


huh? heb jij dr ook een dan?

Afgelopen November..


Hmm, heb de mijne sinds oktober dus hopelijk heb ik geluk :S


Volgens mij heeft hij het over zijn Ibanez

Raffel
7 februari 2003, 09:49
ja precies, ook 'ingescheept'

Shredhead
7 februari 2003, 11:06
ah ok!

Dan hoop ik voor je dat je daar mazzel mee hebt. Het kan een behoorlijke tijd duren in ieder geval :wink:

Raffel
7 februari 2003, 12:02
ben al aan t duimen! Als het er nu niet van komt bestel ik er gewoon nog 1. 2 voor de prijs van 1 :grin:

Shredhead
7 februari 2003, 12:31
basterd! :wink:

rePUNKtative
7 februari 2003, 13:05
Op 2003-02-01 15:24, schreef Marshallover:
Inderdaad ja, is het eigenlijk zo dat je i.v.m. de te lage of nou juist te hoge tonen een andere versterker nodig hebt?

En nog ff een vraagje; welke nederlandse muziekwinkel koopt Conklin gitaren in voor de winkel? Ik ben namelijk niet van plan om (als ik er geld voor heb) er 1 met een vooruitbetaling vanuit Amerika te laten komen (of vanwaar ze ook maar komen)
Iemand hier die 'm dus niet van onze Bill zelf heeft gekocht?


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marshallover op 2003-02-01 15:26 ]</font>


Lijkt me sterk dat je niet onder Rembours kan betalen!

Raffel
7 februari 2003, 13:18
Op 2003-02-07 12:31, schreef Shredhead:
basterd! :wink:


suiker?

Plaguebearer
7 maart 2003, 19:15
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je hem binnen hebt als je hem vanuit de states laat overkomen?

Shredhead
7 maart 2003, 19:40
Als ie op voorraad is, heb je hem binnen een week. De mijne is op vrijdag verstuurd en maandag had ik hem.

Plaguebearer
8 maart 2003, 13:07
joepie! Ik ga zo faxen en ze zijn op voorraad :smile:

Shredhead
8 maart 2003, 13:20
gaaf!!

Doe Bill de groeten :wink:

Plaguebearer
11 maart 2003, 09:41
Op 2003-03-08 13:20, schreef Shredhead:
gaaf!!

Doe Bill de groeten :wink:


Ik heb net bericht gekregen dat hij vandaag verscheept wordt! YES! Ik heb de GTG-7T besteld, dus degenen MET Tremolo (ik kan niet zonder). Me=very happy :smile:

Raffel
11 maart 2003, 10:57
overigens nog steeds geen belasting hoeven betalen? en dan krijg ik nog belasting trug ook! :grin: Kopen we mooi nog een j-custom voor :grin:

Plaguebearer
14 maart 2003, 14:29
Jeheeee! Gisteren is de GTG-7T binnengekomen! Wel absurd hoor... 2 dagen verzendtijd!Maar goed, hij speelt ontzettend fijn, schitterend afgewerkt, prima afgesteld uit de box en een geweldig geluid! Sjezus, wat is die lage B strak zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen Ibanez 7 string ben tegengekomen die stock zo goed klinkt! Ik zal van 't weekend wat foto's maken en posten.

Shredhead
14 maart 2003, 17:09
Op 2003-03-14 14:29, schreef Plaguebearer:
Jeheeee! Gisteren is de GTG-7T binnengekomen! Wel absurd hoor... 2 dagen verzendtijd!Maar goed, hij speelt ontzettend fijn, schitterend afgewerkt, prima afgesteld uit de box en een geweldig geluid! Sjezus, wat is die lage B strak zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen Ibanez 7 string ben tegengekomen die stock zo goed klinkt! Ik zal van 't weekend wat foto's maken en posten.


Ik zei het toch? Strak klinkt dat ding!!

Met een 0.09 setje kun je hem nog in A draaien en klinkt ie nog strak!!

Moonchild
14 maart 2003, 23:40
Op 2003-03-14 14:29, schreef Plaguebearer:
Jeheeee! Gisteren is de GTG-7T binnengekomen! Wel absurd hoor... 2 dagen verzendtijd!Maar goed, hij speelt ontzettend fijn, schitterend afgewerkt, prima afgesteld uit de box en een geweldig geluid! Sjezus, wat is die lage B strak zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen Ibanez 7 string ben tegengekomen die stock zo goed klinkt! Ik zal van 't weekend wat foto's maken en posten.


Zeker geen 27" XL neck getest? :wink:

gefeliciteerd met een retestrakke gitaar man

Triple-Dan
16 maart 2003, 14:40
Op 2003-03-11 09:41, schreef Plaguebearer:


Op 2003-03-08 13:20, schreef Shredhead:
gaaf!!

Doe Bill de groeten :wink:


Ik heb net bericht gekregen dat hij vandaag verscheept wordt! YES! Ik heb de GTG-7T besteld, dus degenen MET Tremolo (ik kan niet zonder). Me=very happy :smile:


Hmmm dus ze hebben hem nog wel met tremelo ?? Sta ik van te kijken........

Plaguebearer
17 maart 2003, 10:53
Jep, met tremolo. Heb van het weekend lekker lopen experimenteren en wat opnametjes gemaakt. Klinkt allemaal wel vet hoor! Helaas nog geen tijd gehad om pics te maken :sad:

Shredhead
17 maart 2003, 23:35
Overigens: Triple-Dan is mijn bandmaat en heeft ook een Conklin (3 dagen eerder dan ik!).

Plaguebearer
18 maart 2003, 08:57
One big happy Conklin Family :smile:

Shredhead
18 maart 2003, 17:48
zoiets ja :wink: