PDA

View Full Version : Hulp nodig



Jetfighter
23 augustus 2007, 18:19
Hallo allemaal.

Ik ben van plan om een Washburn x10 te kopen met een Roland MicroCube.
Is dit een goede keuze. Ik zat namelijk ook aan de Yamaha Pacifica te denken.

STW
23 augustus 2007, 18:24
kan je ze neit ergens testen en vergelijken? de keuze voor n gitaar is toch vrij persoonlijk
ik heb zelf wel goede verhalen over die yamaha gehoord, de washburn ken ik niet
hier wat reviews: http://www.ultimate-guitar.com/reviews/electric_guitars/washburn/x10/

orreltak
23 augustus 2007, 18:27
de microcube is wel aan te bevelen.lekker handig.....met zo`n batt

Danielovich
23 augustus 2007, 18:35
Pacifica is bagger, ik heb er ook een en dat is: fretbuzz for live homie :soul:

G.G.
23 augustus 2007, 18:37
Pacifica is bagger, ik heb er ook een en dat is: fretbuzz for live homie :soul:

Dat is een kwestie van afstellen en eventueel levellen. Heb alleen maar veel goeds gehoord over prijs-kwaliteit verhoudig van de pacifica serie. Heb niet veel ervaring met Yamaha (naast twee motorfietsen :dontgeti: ) heb wel een RGX612A gehad, en was zeer te spreken over de kwaliteit.

Danielovich
23 augustus 2007, 18:39
Dat is een kwestie van afstellen en eventueel levellen. Heb alleen maar veel goeds gehoord over prijs-kwaliteit verhoudig van de pacifica serie. Heb niet veel ervaring met Yamaha (naast twee motorfietsen :dontgeti: ) heb wel een RGX612A gehad, en was zeer te spreken over de kwaliteit.

ik heb alles al geprobeerd met afstellen, maar de frettbuzz blijft.

G.G.
23 augustus 2007, 18:40
ik heb alles al geprobeerd met afstellen, maar de frettbuzz blijft.

Dan kan je dus niet afstellen denk ik.

orreltak
23 augustus 2007, 19:14
waarom bekijk je niet eerst de topicpreview:gitaren onder de 250 euro.misschien staat daar nuttige info voor je

Herman
23 augustus 2007, 19:47
Pacifica is bagger, ik heb er ook een en dat is: fretbuzz for live homie :soul:
Dan heb jij of een slecht exemplaar, of dus inderdaad geen afstel skills. Ik heb er ook een, en zeker voor het geld vind ik het echt een fijn gitaartje, en geen fretbuzz. En ik zou hem ook zeer zeker aan kunnen raden.

Danielovich
23 augustus 2007, 20:30
ik heb echt alles geprobeerd, ook veel op internet gekeken enzo over hoe je het beste kan afstellen. Maarja er komt binnenkort toch een nieuwe gitaar k weet nog niet wat maar er komt wel wat in combinatie met een vox ac15 want die ga ik over 2 weken bij musicstore halen:)

Noid
23 augustus 2007, 22:35
Dat is een kwestie van afstellen en eventueel levellen. Heb alleen maar veel goeds gehoord over prijs-kwaliteit verhoudig van de pacifica serie. Heb niet veel ervaring met Yamaha (naast twee motorfietsen :dontgeti: ) heb wel een RGX612A gehad, en was zeer te spreken over de kwaliteit.
FZR broem broem.

Maar GG heeft gelijk: Aan die pacifica's kun je je geen buil vallen. Zelfs de goedkoopste die ik tegen ben gekomen zijn heel behoorlijk afgewerkt en uitgerust. Maar kan natuurlijk altijd dat Danielovich de spreekwoordelijke uitzondering op de regel heeft ... maar dat is dan ook echt een uitzondering.

Als je een Pacifica 2e hands koopt kun je voor hetzelfde geld zelfs een betere kopen, dan wanneer je hem nieuw koopt.

Over die Washburn kan ik je helaas niets vertellen: nooit 1 in handen gehad.