PDA

View Full Version : Nieuwe POD X3? pics



vettavillenl
23 augustus 2007, 18:12
Van verschilende kanten krijg ik foto's aangeboden van de nieuwe POD. E.e.a. is niet bevestigd door Line 6

http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm#627

Davidian
23 augustus 2007, 18:17
Leuk dat samen werken met bogner...

Kan de prijs nog verder omhoog.

Nocki
23 augustus 2007, 18:27
Geweldig! ik ben erg benieuwd! Als de flextone weg is en deze ligt in de winkels gaan we er eens serieus naar kijken! ben erg benieuwd! Dit wardt het jaar van de modeling!!!!!

boss
23 augustus 2007, 19:08
Ben vooral wel benieuwd naar de klanken met bijvoorbeeld het dichtdraaien van je volume op je gitaar. Of pedaaltjes voor de input van de amp enzo.
Zit er een fx-loop op, en een buisje in de pre-amp, dat soort zaken.
Spannend hoor... :D

Jimwoud
23 augustus 2007, 23:00
Vind die bogner dingen er wel classy uitzien. Alleen die naam spider vind ik nog een beetje vaag.

Mitch
23 augustus 2007, 23:13
Leuk dat samen werken met bogner...

Kan de prijs nog verder omhoog.

Ik zie de naam Bogner niet op de POD ? Daar gaat het hier namelijk over ;)

vettavillenl
24 augustus 2007, 11:28
POD X3 heeft, voor zover ik weet, geen ontwerpsamenwerking met Bogner. Afwachten of er ook andere ampmodellen inzitten. Op het display staat overigens "kranked Lead" te lezen, niet als patchnaam maar als ampmodel?

Bouke
24 augustus 2007, 11:47
Hey cool! Een X3 zou ik wel lusten denk ik...

Einzeln
24 augustus 2007, 13:05
Nee deze dan:
http://line6.com/pocketpod/
http://www.tonika.nl/shop/imagesgroot/POCKETPOD.jpg

Debaser
24 augustus 2007, 14:40
ja maar ik vermoed dat er in de x3 vernieuwde technologie zit ...
tov pod 2.0 en XT...

vettavillenl
25 augustus 2007, 10:56
Meer info
http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm#628

Ajox
25 augustus 2007, 13:23
Ziet er veelbelovend uit, maar ik geloof het pas als Line 6 het bevestigd.

Grtz

Mitch
26 augustus 2007, 12:10
Je begrijpt het spelletje nog niet helemaal: als er een foto verschijnt zonder achtergrond dan is dat een (spionage/fabrieks)foto en komt die POD X3 er gewoon. Het lijkt dan op vrije nieuwsgaring maar het is gewoon marketing ;)

Einzeln
26 augustus 2007, 12:49
En het werkt want er heerst een opgewonden sfeertje.

vettavillenl
26 augustus 2007, 12:52
Volgens mij zijn (nagenoeg) alle officiiele foto's van Line 6 zonder achtergrond.. Kijk maar 's op diverse detailisten sites.

Speeddemon
26 augustus 2007, 13:03
Punten van kritiek:
-schermpje op de X3 Live is nog steeds aan de kleine kant
-footswitches zijn er nu te veel en staan daardoor te dicht op elkaar
-nieuwe Line6 logo blijft er goedkoper en slechter uitzien dan het oude (met de handgeschreven 6 en de streep erdoor).

En de 'morphing' techniek had Digitech al 10 jaar geleden met de 2120 en later met het audio-DNA op de Genesis-serie modellers. :dance:

Mitch
26 augustus 2007, 13:06
Volgens mij zijn (nagenoeg) alle officiiele foto's van Line 6 zonder achtergrond.. Kijk maar 's op diverse detailisten sites.
Dat bedoel ik ook, ik reageer op Ajox die zegt het pas te geloven als Line6 het bevestigt.
Ik zou het zelf pas geloven als het in De Telegraaf staat :D

vettavillenl
26 augustus 2007, 13:59
Dat bedoel ik ook, ik reageer op Ajox die zegt het pas te geloven als Line6 het bevestigt.
Ik zou het zelf pas geloven als het in De Telegraaf staat :D
LOL,
aargh, LOL alleen gaat niet, maar langer zijn om te posten, bij deze dus.

pol
27 augustus 2007, 11:02
hopelijk zetten nu gewoon alle models er standaard op, zonder die belachelijk dure modelpacks.

vettavillenl
27 augustus 2007, 11:11
hopelijk zetten nu gewoon alle models er standaard op, zonder die belachelijk dure modelpacks.

van bovenstaande link

• With 78 amplifier models one can fulfill oneself to each ampmodel sound desire.
• The amplifier and box models can be tasted then still with several models of the 98 pedal and Studioeffects.
• Impress even more, by transmitting your guitar signal at the same time to two virtual guitar Rigs.
• In addition, the POD X3 live one can be attached to a stack or a Combo. Also then naturally effects can be used up to 9. Ideal occupations for this would be things like “Vintage” - distortion, Fuzz, almost infinite Delay effect, more warmly resound, Flanger, WahWah etc.

Acoustic guitar
You can attach either a microphone or the exit of your I/O guitar to the POD X3 live one, in order to enjoy the superb sound of your instrument.
• Rental businesses…
• Are then missing actually only a prize resound, possibly a Chorus or a Delay and a fine tuning by EQ.

Bass guitar
Whether you on the arena Bums, which Motown Groove or the sharp-edged-full of seeds sound liked nowadays stand is insignificant - the POD X3 live one contains al basssounds that you need.

• 28 amplifier and 22 box models particularly for bass guitar..
• The existing models of Microphone pre-amps are suitable by the way also for warming other signals up than bass or guitar.
• With the 98 pedal and Studioeffectmodels also bassists and can fulfill themselves with each sound they desire.

*Onbevestigd*

The Mess
28 augustus 2007, 21:46
*Onbevestigd*

Door? Line 6 of de Telegraaf? :D

Ajox
19 oktober 2007, 12:29
De pod X3 is officieel mensen Check de site van line 6 voor alle info

5mss kom ik weken achter op het nieuws maar ik lees het juist :p)

www.line6.com

Azrael
19 oktober 2007, 13:04
*zucht* Spuit 11 :satisfie: