PDA

View Full Version : Gitarist zoekt rockband omg. Zwolle



etraag
23 augustus 2007, 17:47
Hoi allemaal,

Ik ben Ernst, ik ben 22 jaar. Ik speel nu om en nabij de 4 jaar gitaar, en 7 jaar piano. Ik heb 4,5 jaar lang als toetsenist in een band gezeten, waar ik ook regelmatig de backing vocals deed. Hier ben ik uitgestapt aangezien ik geen zin meer had om de toetsen de bespelen. Ik woon nu net een maandje in Zwolle, en wil graag als gitarist weer in een band spelen. (slag of lead)

Mijn muzikale voorkeur is rock/hardrock, alternatieve rock, EMO, nu-metal.
De bands waar ik vooral naar luister zijn:
Muse, Radiohead, Rammstein, My Chemical Romance, Silverchair, SOAD, Rage Against the Machine, Queen.

Sindskort ben ik ook bezig met het schrijven van eigen nummers (de muziek, geen tekst)

Groeten, Ernst

Plantje
23 augustus 2007, 23:01
Ernst,

Helaas kan ik je geen hele band bieden... Wel ben ik zelf ook op zoek in Zwolle en omgeving. Zelf woon ik sinds april in Zwolle.

Ik heb jarenlang in verschillende bands gespeeld en daar veelal lead zang en gitaar gedaan. De afgelopen jaren heeft het wat stil gelegen, maar hier wil ik het weer oppakken. Ow ja...ik ben 29 jaar oud...tijd vliegt als je plezier hebt :)

De muziekstijlen die je aangeeft spreken me ook wel aan.

edition
25 januari 2008, 22:46
Hoi
Wij zijn de band Edition, we spelen Rock/pop en zijn met spoed opzoek naar een solo gitarist.
Wil je meer band info. Kijk dan op onze site www.e-dition.info of mail naar tinne12@gmail.com

Gr martin