PDA

View Full Version : Monstertux in halve finale GGPNL



Dweezman
23 augustus 2007, 17:06
http://members.home.nl/d.a.kuipers/monstertux/99081631_6_hW2h.jpeg

http://members.home.nl/d.a.kuipers/monstertux/99081632_6_6rvB.jpeg

Mufftin
23 augustus 2007, 17:27
hey zit jij in de band? zo ja ben jij leraar op het NHL in leeuwarden?

Tristan
23 augustus 2007, 19:03
Tof man, ik vind de songs op jullie MySpace erg goed...

Mike McCready
23 augustus 2007, 19:15
Proficiat Derek en alvast succes de 14e!

Dweezman
23 augustus 2007, 19:22
hey zit jij in de band? zo ja ben jij leraar op het NHL in leeuwarden?

yeps, don't tell anyone ;-)

(CMD, btw)

Tristan
23 augustus 2007, 19:43
Damn man, ik heb effe naar die andere bandjes geluisterd maar jullie staan daar wat mij betreft echt zwaar boven, ik hoop echt dat jullie winnen, niet alleen voor jullie maar ook voor het grote muzikale geheel zeg maar...
Pfoeh, naast Monstertux en Good dog happy man (dat vrij amateuristisch klinkt) lijkt het potdorie wel een verkiezing voor de meest gaye band op aarde of in ieder geval de meest gaye band van Nederland ofzo, wat een bagger...

Mufftin
23 augustus 2007, 19:46
yeps, don't tell anyone ;-)

(CMD, btw)
ja ik dacht het al, ik zit er ook op :P heb nog op je band gestemt in het ria lokaal haha :D, maar goede zaak :D ga zo door :D. Ik verwacht nog wel een optreden op school :D

Dweezman
23 augustus 2007, 19:46
Tof man, ik vind de songs op jullie MySpace erg goed...

Dank! Op onze site staan nog meer tracks.

Dweezman
23 augustus 2007, 19:53
Proficiat Derek en alvast succes de 14e!

yeah! Deluxe meenemen? ;-)

Tristan
23 augustus 2007, 20:11
Dank! Op onze site staan nog meer tracks.

Ik heb even geluisterd, tof man, de songs die jullie ook op de MySpace hebben staan blijf ik nog steeds wel het sterkste vinden, is Leaves een nieuw of een oud nummer? (staat niet op jullie demo)
Jullie demo klinkt trouwens erg goed, waar hebben jullie opgenomen en met welke producer?

Dweezman
23 augustus 2007, 21:04
'Leaves' en 'Stoical' zijn nummers die we opgenomen hebben bij SyCo, Leeuwarden, en de meest recente monstersongs. De songs op de site zijn opgenomen bij Mailmen, Martijn Groeneveld. Aanrader, als we we het geld hadden, gingen we daar meteen weer heen... We hebben ondertussen weer zoveel materiaal, dat we graag weer de studio in zouden willen.

Mike McCready
24 augustus 2007, 18:45
yeah! Deluxe meenemen? ;-)
Uiteraard, klinkt vast geweldig op die oude Fender bak van je!

Tristan
24 augustus 2007, 19:36
'Leaves' en 'Stoical' zijn nummers die we opgenomen hebben bij SyCo, Leeuwarden, en de meest recente monstersongs. De songs op de site zijn opgenomen bij Mailmen, Martijn Groeneveld. Aanrader, als we we het geld hadden, gingen we daar meteen weer heen... We hebben ondertussen weer zoveel materiaal, dat we graag weer de studio in zouden willen.

Ik vind al die tracks wel goed klinken hoor, ook die bij SyCo in Leeuwarden zijn opgenomen...

Dweezman
26 augustus 2007, 14:48
schijt.

We hebben weer jullie stemmen nodig:

http://www.grolschgroteprijs.nl/stemmenhf?a=categorie

laat je weten of je gestemd hebt?
rock hard!

alvast bedankt.

Mufftin
26 augustus 2007, 15:27
ja gestemt, moest ik weer kiezen de vorige keer tussen jullie en theux en nu tussen the girls en monstertux. Maar je hebt gewonnen whoehoee :d:P

Dweezman
26 augustus 2007, 15:37
thnx!

234567

Tristan
26 augustus 2007, 17:13
Ik heb ook even op jullie gestemd...
Ik denk dat jullie deze ronde makkelijk door zullen komen, zoals ik al zei vind ik jullie muzikaal veel sterker dan de andere bands in jullie ronde...
Try Drowning en Pourquoi me Reveiller vond ik ook wel wat hebben, maar natuurlijk hoop ik dat jullie winnen... :D

Dweezman
26 augustus 2007, 18:22
Tja, maar wat je eerder in dit topic zelf ook al aangaf: soms kijkt een jury nar hele andere zaken.

We hebben er in ieder geval veel zin. Tris: dank voor je stem en goede commentaren.



meer stemmen gevraagd:

http://www.grolschgroteprijs.nl/stemmenhf?a=categorie

Tristan
26 augustus 2007, 18:36
Geen idee waar ze dan naar kijken hoor, commercialiteit, gimmicks of veramerikanisering ofzo?

Dweezman
26 augustus 2007, 18:53
De The Kevin Costners van een mede-GNer hebben vorig jaar gewonnen. En in het verleden hebben meer leuke (echte) bands gewonnen. Ik heb wel vertrouwen in de jury en professionaliteit van de GGPNL.

Lennartscholtus
26 augustus 2007, 19:38
Ik heb ook gestemd;) goed nummer zeg! (sleep my love)

Tristan
26 augustus 2007, 19:59
De The Kevin Costners van een mede-GNer hebben vorig jaar gewonnen. En in het verleden hebben meer leuke (echte) bands gewonnen. Ik heb wel vertrouwen in de jury en professionaliteit van de GGPNL.

Oh ja, ik zeg ook niet van niet hoor, maar als ik naar het gros van de andere bands die deze editie meedoen/geselecteerd zijn luister dan heb ik wel het gevoel dat ze deze keer voornamelijk voor commerciele/wannabe amerikaanse/catchy/gimmick muziek hebben gekozen...

Dweezman
26 augustus 2007, 20:41
Ik heb ook gestemd;) goed nummer zeg! (sleep my love)

dank! (keer10)

Elixir
27 augustus 2007, 09:35
+ nog een stem. Hopelijk winnen jullie :D

Dweezman
27 augustus 2007, 16:27
+ nog een stem. Hopelijk winnen jullie :D

finale zou al erg cool zijn. Thnx Elixir.

Dweezman
15 september 2007, 17:33
Voor indie is idd niet veel belangstelling in de GGPNL, lijkt het.

We hebben de finale niet gehaald, bedankt iedereen voor het stemmen.

Tristan
3 oktober 2007, 13:15
Tot waar hebben jullie het dan wel gehaald?
Toch niet alleen de eerste ronde ofzo he?
Sorry, maar ik vind dit echt compleet belachelijk, muzikaal gezien zijn jullie zonder enige twijfel de meest interessante band wat mij betreft...

Jimwoud
3 oktober 2007, 13:39
Sowieso zijn die Battles en grote prijs dingen raar qua uitslag. Wij zijn ook door naar de halve finale van de popprijs van A'dam hoewel er genoeg betere bands zijn, maarja. Ik klaag niet, hehe

Tristan
3 oktober 2007, 13:53
Ja, okee, er gebeuren wel meer rare dingen bij die battles maar bij de Grote Prijs verwacht je toch dat er een jury is met verstand van zaken, ach ja, het is ook maar net waar ze naar zoeken natuurlijk...
Aan de andere kant vind ik het dan wel raar om een band als Monstertux door te laten gaan en dan later te laten zakken...
We zijn trouwens wel door in de Bodog Battle of the Bands en ik moet zeggen dat het een professionelere indruk op mij maakte...
Veel geluk met Furio in de Amsterdamse Popprijs... :D