PDA

View Full Version : Mogelijkheden G-Sharp



Jimwoud
23 augustus 2007, 14:06
Ik ben rustig eens aan het kijken naar een 19" effectprocessor, en nou vind ik die G-Sharp er wel heel goed uitzien. Lekker veel draaiknopjes!! en niet te veel menu's enzo.

Alleen mijn vraag kun je tegelijk delay en Chorus/modulaties( en eventueel reverb) gebruiken, of moet je kiezen tussen of delay of modulaties?

Andere suggesties voor 19" effectprocessoren met een draaiknopjes interface en een beetje voordelig.

Ik ben niet veeleisend qua effecten dus denk dat bv een G-Sharp prima is.

dml
23 augustus 2007, 15:35
Alternatief: Lexicon MX200.
De MX200 heeft ook twee engines, zoals de TC, maar dit zijn twee identieke engines, dus je kan ook twee Chorussen achter elkaar zetten. Bij de TC is 1 van de 2 altijd de Reverb-engine.

Jimwoud
23 augustus 2007, 16:25
Alternatief: Lexicon MX200.
De MX200 heeft ook twee engines, zoals de TC, maar dit zijn twee identieke engines, dus je kan ook twee Chorussen achter elkaar zetten. Bij de TC is 1 van de 2 altijd de Reverb-engine.
Bedankt,

Ziet er inderdaad goed uit, En die is gewoon prima qua sounds?

Iemand anders ervaring met die mx200?

BeeJee
24 augustus 2007, 01:29
Ik heb nog nooit een Lexicon gehoord die 'bagger' klinkt. Zelfs de goedkope niet. Verwacht dus dat deze ook waar voor zijn geld biedt.

Jimwoud
24 augustus 2007, 14:51
Klinkt goed allemaal, die gaat er nog wel eens komen als hij langs komt voor weinig. eerst maar eens mn 2 Laneys binnenkrijgen.