PDA

View Full Version : Sustainer



Gitaristje 18
23 augustus 2007, 13:39
Ik zit een beetje na te denken over een gitaar kopen en daar dan een sustainer in te plaatsen. Ik heb zelf geen ervaring met sustainers en weet er ook niet zoveel vanaf, dus ik heb wat vragen erover.

Heb je sustainers in Humbucker formaat?

Wat zijn goede merken en hoeveel kost zo'n sustainer systeem?

Wat zijn jullie ervaringen met sustainers?

Dankjewel :satisfie:

G.G.
23 augustus 2007, 13:40
Fernandez verkoopt ze los, en je hebt ook sustainiac. zoek daar eens op.

glacius
23 augustus 2007, 13:48
ik heb er 1 in mijn zelfbouwstrat zitten, humbucker formaat zelf ingebouwd.
verkrijgbaar via patrick koopman!

G.G.
23 augustus 2007, 13:51
Ik zit ook al een tijdje aan een sustainer te denken, maar ik ben gek op het normale halselement van een strat en een combi van sustainer en singelcoil naast elkaar ziet er niet uit op een strat.

Als iemand een goed alternatief heeft hoor ik het graag.

A_monkey
23 augustus 2007, 13:53
kijk is een humbucker sustainer van fernandes
http://www.fernandesguitars.com/fsk101.html

glacius hoe duur was die sustainer bij patrick koopman?

glacius
23 augustus 2007, 13:57
kijk is een humbucker sustainer van fernandes
http://www.fernandesguitars.com/fsk101.html

glacius hoe duur was die sustainer bij patrick koopman?

225 euro....

glacius
23 augustus 2007, 14:01
http://nl.youtube.com/watch?v=-5Xom5Aen1E

fred dons
23 augustus 2007, 14:08
ik heb de sustainiac en de sustainer en vind de sustainer prettiger werken en makkelijker af te stellen (een sustainiac zelf inbouwen is btw echt een crime)

voor GG, de sustainer werkt in de off stand als normale pickup dus er hoeft niet perse een andere pickup bij

G.G.
23 augustus 2007, 14:10
Zelfbouwsustainer:

http://nl.youtube.com/watch?v=1uJMlseGgMM

G.G.
23 augustus 2007, 14:13
voor GG, de sustainer werkt in de off stand als normale pickup dus er hoeft niet perse een andere pickup bij