PDA

View Full Version : Imitatie les paul, stratocaster etc



marklwd
22 augustus 2007, 21:06
Hallo iedereen,

heb me gister aangemeld op dit forum omdat ik met gitaar wil gaan beginnen! ben sinds een tijdje ook begonnen met mondharmonica, maar heb altijd al gistaar willen spelen. heb een acoustische gitaar weten te regelen om het te leren. Ben nu al hard bezig! nu zag ikop ebay.nl een aantal sets te koop staan. imitatie les paul en stratocaster, compleet met versterker ed voor zon 120 euro! lijkt mij erg leuk voor thuis, maar is dit wat, of is dit werkelijk gewoon rotzooi...wie helpt me?;)

regards Mark

Check de link (http://cgi.ebay.nl/complete-set-gitaar-kopie-les-paul-versterker_W0QQitemZ150152204975QQihZ005QQcategory Z10171QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem)

Wiellem
22 augustus 2007, 21:07
Ik denk dat je er niet heel erg veel van mag verwachten he :P

Lijkt me slimmer om zoiets gewoon in de winkel te kopen met garantie etc

Eko
23 augustus 2007, 00:08
Mark,
Als je de zoekfunctie had gebruikt , dan had je er al wat over kunnen lezen. Een goed instrument kost vele malen het bedrag van zo`n set. Dan zit daar nog niet eens een versterker en allerlei accessoires bij.
Dus je moet het zien als een opstapje om er mee te beginnen. Er komt klank uit en die klank maak jij! Voor de rest is het eerlijk om te stellen dat je er na een tijdje op uitgekeken raakt. De kwaliteit houdt niet over.
Als je slim bent ga je een keer naar een grotere muziekwinkel. Daar hebben ze ook starterpacks van Epiphone/Squier en/of Ibanez. Kun je mooi eens vergelijken en horen wat je krijgt voor je geld. Veelal krijg je een goed advies er bij en kun je ook horen wat je voor iets meer geld kunt krijgen.

u-piter
25 augustus 2007, 22:38
niet veel van verwachten,
de meeste gitaren die wat minder van kwaliteit zijn worden in een starterpack gedumpt. niet elke gitaar is hetzelfde. Vermits diegen die een starterpakket kopen er toch weinig van kennen, kunnen ze zich veroorloven van de mindere gitaren daar in te steken.
Een vriend heeft zo ooit een starterpack gekocht van stagg met versterker en al. Trok op niets, hij speelt er ook nooit op.
zou ietsje meer uitgeven moest ik u zijn, en toch iets van kwaliteit kopen

RammerStein
26 augustus 2007, 17:05
meestal gewoon brandhout, na een maandje spelen gaat de gitaar kapot en hb je dr niks meer aan, versterkertje zal wel 10 watt ofzo wezen en is niet echt mooi als je elektrische gitaar wilt gaan spelen. elektrisch gitaar spelen moet hard :punk: