PDA

View Full Version : nieuwe gitaar -



Jeroen21
22 augustus 2007, 20:39
ik zoek een leuke starters gitaar.
ik had de ibanez grx40 vanmiddag in een muziekwinkel gezien en er op gespeeld was er opzich wel van de onder de indruk maar vondt hem niet zo super.
Wat zouden jullie voor een gitaar aanschaffen ??
wat voor merk adviseren jullie??
ik wil rock/metal gaan spelen..

bvd voor jullie reactie

Nielsje
22 augustus 2007, 20:59
Hallo Jeroen,

welkom! Er is een zoekfunctie op het forum, waarmee je heel veel informatie kan vinden omtrent 'je eerste gitaar'.

Als je iets meer gegevens hebt, kunnen we je makkelijker helpen, zoals:

wat is je budget?
heb je al een versterker?
heb je al speelervaring?
etc.

Zelf heb ik geen ervaring met de ibanez, wel weet ik dat London city, Richwood en Squier strats niet slecht zijn voor het geld. London city is op het moment het meeste waar voor het geld dacht ik.

Misschien ken je iemand ie al wat langer speelt en je kan helpen bij het uitzoeken van een gitaar?

succes!

Jeroen21
23 augustus 2007, 07:18
Hallo Jeroen,

welkom! Er is een zoekfunctie op het forum, waarmee je heel veel informatie kan vinden omtrent 'je eerste gitaar'.

Als je iets meer gegevens hebt, kunnen we je makkelijker helpen, zoals:

wat is je budget?
heb je al een versterker?
heb je al speelervaring?
etc.

Zelf heb ik geen ervaring met de ibanez, wel weet ik dat London city, Richwood en Squier strats niet slecht zijn voor het geld. London city is op het moment het meeste waar voor het geld dacht ik.

Misschien ken je iemand ie al wat langer speelt en je kan helpen bij het uitzoeken van een gitaar?

succes!


Hallo Nielsje mijn budget is 400 euro en ik heb geen versterker en ik heb geen speelervaring op een elektrische gitaar wel op een akoustische gitaar heb ik een half jaar op gespeeld.

Greetz Jeroen21

Danny Drug
23 augustus 2007, 08:14
voor 400 euro heb je een heel leuk beginners ibanezje... moet je zeker eens gaan proberen bij een muziekwinkel

Jeroen21
23 augustus 2007, 08:50
voor 400 euro heb je een heel leuk beginners ibanezje... moet je zeker eens gaan proberen bij een muziekwinkel


Ok danny wat voor merk elektrisch gitaar raad je verder nog aan als tip ? en wat voor versterker kan ik er het beste bijnemen

Danny Drug
23 augustus 2007, 10:54
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=90945

Ibanez666
23 augustus 2007, 11:01
Gewoon even een vriend met verstand van zaken regelen en op marktplaats voor een gitaar kijken. Ik zou als versterker gewoon een Roland cube kopen. Die heb je in verschillende prijzen. Zijn nieuw ook al betaalbaar en zijn best goed