PDA

View Full Version : Stagg



ozzyos545
22 augustus 2007, 11:13
Hey,

Ik speel zelf al ruim 8 jaar gitaar eb ben al een tijdje in het bezit van een linkshandige stagg elektro-akoustische gitaar, bevalt me prima. Alleen ik lees hier veel dat het troep is.
Wat is nou het nadeel van een stagg gitaar t.o.v. andere gitaren?

jobbedoes
22 augustus 2007, 11:27
Hey,

Ik speel zelf al ruim 8 jaar gitaar eb ben al een tijdje in het bezit van een linkshandige stagg elektro-akoustische gitaar, bevalt me prima. Alleen ik lees hier veel dat het troep is.
Wat is nou het nadeel van een stagg gitaar t.o.v. andere gitaren?

onlangs bij het opnemen van een cd, was ik helaas genoodzaakt te spelen op een stagg ipv een taylor die ik meestal wel kan leenen in dit soort situaties.

deze stagg,
was niet goed geintoneerd en klonkt erg dof.

zelfs met condensator mic, klonk het niet lekker.

als ik jou was zou ik een betere gitaar kopen.

ozzyos545
22 augustus 2007, 13:00
Jah, ok. Maar klein probleempje heb 'm nu 5 maanden ongeveer. Denk niet dat m'n ouders (jah lastig hé) er mee instemmen dat ik weer een nieuwe / dezelfde-soort gitaar koop. Wat te doen?

BTW: Is dit een goede? http://www.mainmusic.nl/cms/lang/nl/shopprodukt/25661/*_Western_gitaren/Richwood/RICHWOOD_Linkshandige__western_gitaar_-_dreadnought_-_natural.htm

En wat te doen met m'n Stagg?

Pais
22 augustus 2007, 13:18
Dat gefit op Stagg altijd :dontgeti: Het zijn startersgitaren en dat zijn geen taylors nee, maar daar is de prijs toch ook naar?
Veel starters merken het verschil niet eens tussen een klasse gitaar en een cheapo.

Wanneer je tevreden bent over je gitaar, waarom zou je dan een nieuwe kopen... Misschien kun je wat luxere gitaren proberen om voor jezelf het verschil duidelijk te krijgen. Wie weet gaat er een wereld voor je open. Misschien ook niet.

Nohead
22 augustus 2007, 13:20