PDA

View Full Version : Hoe doe ik het tot dusver??



GuitarAngel
20 augustus 2007, 14:36
Ik speel sinds December op me Ibanez SA. En ik wil graag 'hoever' ik al ben.
Equipment:
- Ibanez SA
- Roland Cube x30
- Dunlop Jimi Hendrix Wah Pedaal
Nummers die ik ken:

Nothing Else Matters, Sad But True , Blackened , Jump In The Fire.
Master Of Puppets , Enter Sandman , One , The Unforgiven , Battery. Purple Haze , Voodoo Chile , Sweet Child O Mine , November Rain, Fear Of The Dark , Phantom of the Opera , Surfing with The Alien , Canon Rock.
(alle nummers zijn met solo's)

Technieken die ik ken:
Sweep Picking.
Penatonic Harmonics
Whammy Bar Harmonics
en verder alle basic technieken

bass blom
20 augustus 2007, 14:42
ik zou zeggen, laat horen, dan kunnen we een antwoord geven :D

Dick Wolkendeck
20 augustus 2007, 14:43
Je doet het geweldig, lijkt me. Lekker zo door gaan. Mooie playlist, ook. Probeer ook eens wat van The Police, die gitarist gebruikte allerlei mooie akkoorden.

GuitarAngel
20 augustus 2007, 14:48
het zijn ook niet alle nummers die ik ken. oa
Pink Floyd
Acdc
Pantera
U2
Megadeth
The police (every breath you take)
Stevie Ray

Tho
20 augustus 2007, 16:17
welkom! Ik vind dat je te stoer doet en eerst maar eens wat sounds moet posten

Don Capo
20 augustus 2007, 16:25
Inderdaad, het gaat er namelijk niet om WAT je speelt maar HOE je het speelt.


Welkom uiteraard.
Waarom wil je het eigenlijk weten? Het belangrijkste is toch dat je er plezier uit haalt? Het is geen wedstrijdje, doe gewoon lekker je ding en je wordt vanzelf beter.

Mithrandir
20 augustus 2007, 16:36
Wat ben je eigenlijk ook een lul Tho.

"ik vind dat je te stoer doet..."

man, man, man.

GuitarAngel
20 augustus 2007, 16:39
idd ik doe helemaal niet stoer. ik vraag gwn hoever ik in tegenstelling tot andere. Ik speel nu iets meer dan een half jaar en ben gwn benieuwd

Mithrandir
20 augustus 2007, 16:41
Maar het is natuurlijk wel zo dat je beter wat kunt laten horen, anders valt er weinig te beoordelen.

Tho
20 augustus 2007, 16:45
Wat ben je eigenlijk ook een lul Tho.

"ik vind dat je te stoer doet..."

man, man, man.

Een lul ben ik sowieso, maar ben je echt zo geshokeerd Mith? het komt wat leuker over als je even wat over jezelf verteld in plaats van te beginnen pochen toch?

Mithrandir
20 augustus 2007, 16:48
Ach, geshockeerd...nee, niet echt. Je hebt alleen zo makkelijk en veel commentaar op anderen, dat kan ik niet zo goed meer hebben.

Jij vat het op als "pochen", toch zegt dat vooral ook wat over je eigen instelling en benadering.

Tho
20 augustus 2007, 16:50
Ach, geshockeerd...nee, niet echt. Je hebt alleen zo makkelijk en veel commentaar op anderen, dat kan ik niet zo goed meer hebben.

Jij vat het op als "pochen", toch zegt dat vooral ook wat over je eigen instelling en benadering.

Dat laatste mag je me dan wel eens uitleggen. Ik vind overigens dat je je écht vreselijk aanstelt.

edit: PM anders maar even

Mithrandir
20 augustus 2007, 16:55
Nee, daar is het te futiel voor, zo druk maak ik me er nou ook weer niet om.

Tho
20 augustus 2007, 17:01
Nee, daar is het te futiel voor, zo druk maak ik me er nou ook weer niet om.

dan snap ik dat gemiep ook niet

Don Capo
20 augustus 2007, 17:04
Hup kusje erop en klaar is kees.

Mithrandir
20 augustus 2007, 17:07
Ik ben maar gaan mediteren.....


...oh, welkom trouwens GuitarAngel, dat had ik nog niet eens gezegd!!!! Let niet op Tho, hij heeft een post-erectaal trauma.

Tho
20 augustus 2007, 17:09
Ik ben maar gaan mediteren.....


...oh, welkom trouwens GuitarAngel, dat had ik nog niet eens gezegd!!!!

Sorry mith maar daar neem ik geen genoegen mee. Als jij een probleem met mij hebt, zou ik me graag voor jou aanpassen, maar dan moet ik wel weten wat het probleem is. Eerst noem je me een lul en meld je dat je mijn gedrag "niet zo goed meer kan hebben", en dan is het opeens niet zo erg meer. Sorry maar dat vind ik laf als je het niet onderbouwd

Mithrandir
20 augustus 2007, 17:25
Hahaha, je hele houding straalt gewoon negativiteit en agressiviteit uit. Je bent een ster in vooroordelen en veroordelen. Zolang het volgens "tho's" plan gaat is het allemaal koek en ei, maar o wee als je kritiek krijgt of er kritiek geleverd word op 1 van je heilige huisjes.

Dat is kort de onderbouwing.

Tho
20 augustus 2007, 17:31
Hahaha, je hele houding straalt gewoon negativiteit en agressiviteit uit. Je bent een ster in vooroordelen en veroordelen. Zolang het volgens "tho's" plan gaat is het allemaal koek en ei, maar o wee als je kritiek krijgt of er kritiek geleverd word op 1 van je heilige huisjes.

Dat is kort de onderbouwing.

Ik vind het prima jongen, ik lig er niet wakker van hoe anderen van mij denken, maar ik weet zeker dat een hoop forummers in Tho ook een vriendelijke en humoristische jongen zien. Inderdaad af en toe iets te agressief, maar negatief?

Ik vind eigenlijk dat jij hier nogal een zwaar oordeel velt, en je mij afschilderd als een soort forum terrorist

EuroCinema
20 augustus 2007, 17:55
:dontgeti: gezellig hier!

Hee maar welkom op het forum!
Om echt wat zinnigs te zeggen zouden we wat moeten horen natuurlijk. De hoeveelheid nummers en technieken die je noemt is indrukwekkend voor een beginner, maar het zegt ook weer niet niet zo veel.

Het gaat erom of je die nummers met power, autoriteit, subtiliteit en karakter kan spelen. En dat zijn dingen die je je hele leven kan blijven ontwikkelen. Die komen imho voort uit liefde voor muziek en voor je instrument, uit jezelf zijn en niet zozeer uit competitie met anderen.

Het is geen wedstrijdje. En als je het wel zo ziet, is de kans heel erg klein dat je wint. In elk dorp zit wel een gozer die even snel kan spelen als een Vai of Malmsteen. En een ouwe jazzer die 800 nummers met 35 akkoorden per stuk beheerst. En dan hebben we het nog niet over klassieke gitaristen die er een heel orkest uittoveren of countrygasten die drie snaren tegelijk zuiver buigen in verschillende gradaties terwijl ze er een bas bij spelen.

Dusseh... hou de discipline er vooral in en leer lekker veel nummers, maar maak je niet druk over hoe ver je bent in vergelijking met anderen.

Pais
20 augustus 2007, 18:00
Tjonge Tho, kun je nou niet gewoon toegeven dat het een kloteopmerking was? (want dat was het, toch?)


Welkom hier! Het is inderdaad soms gewoon leuk om te weten waar je staat tov andere starters, maar een lijstje met nummers zegt zo weinig. Subforum sounds staat ter uwe beschikking

Tho
20 augustus 2007, 18:01
Tjonge Tho, kun je nou niet gewoon toegeven dat het een kloteopmerking was? (want dat was het, toch?)

nee dat geef ik niet toe, jij kan er trouwens ook wat van en het is nergens voor nodig om je er mee te bemoeien want dit is tussen mith en mij

Benjamin Blue
20 augustus 2007, 18:05
:dontgeti: gezellig hier!

Hee maar welkom op het forum!
Om echt wat zinnigs te zeggen zouden we wat moeten horen natuurlijk. De hoeveelheid nummers en technieken die je noemt is indrukwekkend voor een beginner, maar het zegt ook weer niet niet zo veel.

Het gaat erom of je die nummers met power, autoriteit, subtiliteit en karakter kan spelen. En dat zijn dingen die je je hele leven kan blijven ontwikkelen. Die komen imho voort uit liefde voor muziek en voor je instrument, uit jezelf zijn en niet zozeer uit competitie met anderen.

Het is geen wedstrijdje. En als je het wel zo ziet, is de kans heel erg klein dat je wint. In elk dorp zit wel een gozer die even snel kan spelen als een Vai of Malmsteen. En een ouwe jazzer die 800 nummers met 35 akkoorden per stuk beheerst. En dan hebben we het nog niet over klassieke gitaristen die er een heel orkest uittoveren of countrygasten die drie snaren tegelijk zuiver buigen in verschillende gradaties terwijl ze er een bas bij spelen.

Dusseh... hou de discipline er vooral in en leer lekker veel nummers, maar maak je niet druk over hoe ver je bent in vergelijking met anderen.

yep...ge haald de woorden uit mn mondke.....er is er altijd wel 1.....
maarruh....voodoo chile en purple haze.....i'm impressed ^^
lekkere nummers dus......

ps; EuroCinema; je vergeet de bluesgitaristen :o
.....zijn die dan niet speciaal dan?? :nervous: :seriousf:

en euhmm... Welcome op et board!!

Pais
20 augustus 2007, 18:07
nee dat geef ik niet toe, jij kan er trouwens ook wat van en het is nergens voor nodig om je er mee te bemoeien want dit is tussen mith en mij

Je valt in het openbaar een nieuwkomer aan en vervolgens is het tussen Mith en jou? Als je niet wilt dat andere forumleden zich ermee bemoeien, worstel het dan lekker via PB uit. Of ga mediteren net als Mith. Je kan het gebruiken.

Tho
20 augustus 2007, 18:09
Je valt in het openbaar een nieuwkomer aan en vervolgens is het tussen Mith en jou? Als je niet wilt dat andere forumleden zich ermee bemoeien, worstel het dan lekker via PB uit. Of ga mediteren net als Mith. Je kan het gebruiken.

Volgens mij stelde ik ook voor om het via PM uit te praten, maar dat vond mith niet nodig. Altijd als er wat aan de hand wat je geen fuck aan gaat is Pais er weer als de kippen bij. Bedankt voor de tip van het mediteren, mag ik jou dan een cursus 'stop bitching' aanbevelen? Je kan het gebruiken

Pais
20 augustus 2007, 18:10
Olé! :listen:



Wie is er aan het bitchen? Ik wil alleen voorkomen dat je onze nieuwkomer niet wegjaagt.

Jaag onze nieuwkomer niet weg!!!

Tho
20 augustus 2007, 18:12
Olé!



Wie is er aan het bitchen? Ik wil alleen voorkomen dat je onze nieuwkomer niet wegjaagt.

Jaag onze nieuwkomer niet weg!!!

Je voegt gewoon niks toe Pais. Als je nou iets te melden had wat ik nog niet te horen had gekregen was dat natuurlijk welkom geweest, en dan wel via PM graag.

bass blom
20 augustus 2007, 18:14
Olé! :listen:



Wie is er aan het bitchen? Ik wil alleen voorkomen dat je onze nieuwkomer niet wegjaagt.

Jaag onze nieuwkomer niet weg!!!

ja wat wil je nou? :seriousf:

Pais
20 augustus 2007, 18:14
Je voegt gewoon niks toe Pais.

Iedereen met een postcound van boven de 1000 maakt zich daar wel eens schuldig aan.

Tho
20 augustus 2007, 18:15
Iedereen met een postcound van boven de 1000 maakt zich daar wel eens schuldig aan.

goed. kappen dan en er is niks aan het handje

Mithrandir
20 augustus 2007, 18:29
Ik wil me bij deze verontschuldigen voor de rel die ik veroorzaakt heb, dat was niet de bedoeling. Mij viel slechts op dat Tho het nodig vond bot uit de hoek te komen richting onze nieuwkomer en ik vond het nodig hem daar op te wijzen en ben vervolgens zo onverstandig geweest om hem direct aan te spreken op een onderdeel van zijn gehele gedrag en dat was niet nodig, dus sorry daarvoor.

Tho
20 augustus 2007, 18:38
Ik wil me bij deze verontschuldigen voor de rel die ik veroorzaakt heb, dat was niet de bedoeling. Mij viel slechts op dat Tho het nodig vond bot uit de hoek te komen richting onze nieuwkomer en ik vond het nodig hem daar op te wijzen en ben vervolgens zo onverstandig geweest om hem direct aan te spreken op een onderdeel van zijn gehele gedrag en dat was niet nodig, dus sorry daarvoor.

sportief van je, maar ik ben er nog niet klaar mee. Je hebt het over mijn gehele gedrag, en ik vind dat er niets mis is met mijn huidige gedrag, dus als je me dat even wilt vertellen, en daarbij recente voorbeelden gebruiken (uiteraard via PM) ben ik tevreden. Jij bent met dit offensief begonnen mith, dus nu word het uitgepraat ook

GuitarAngel
20 augustus 2007, 19:10
dat snap ik maar ik was gewoon benieuwd hoe ik er voor stond na 9 maanden. Ik ken veel vrienden van mijn leeftijd (15) die ook gitaar spelen en wou kijken hoe ik ervoor stond . Volgens mijn gitaarleraar klonken de nummers die ik gespeeld heb samen met hem behoorlijk voor een 'beginner' zei hij.
Maar ik zal video plaatsen op youtube waarin je me wel kunt zien

Benjamin Blue
20 augustus 2007, 19:21
0.o houwk je aan....k wil wel zien wat je allemaal kan jah...
klinkt zoals je het beschreef dat je behoorlijk op de goede weg zit ^^

Tho
20 augustus 2007, 19:36
dat snap ik maar ik was gewoon benieuwd hoe ik er voor stond na 9 maanden. Ik ken veel vrienden van mijn leeftijd (15) die ook gitaar spelen en wou kijken hoe ik ervoor stond . Volgens mijn gitaarleraar klonken de nummers die ik gespeeld heb samen met hem behoorlijk voor een 'beginner' zei hij.
Maar ik zal video plaatsen op youtube waarin je me wel kunt zien

ik ook geen probleem jongen ;) ik begrijp je punt, maar ik wil deze aanvaring met mithrandir opgelost hebben dus maak je niet druk. Nogmaals, welkom!

Rinze
20 augustus 2007, 19:53
Ik wil me bij deze verontschuldigen voor de rel die ik veroorzaakt heb, dat was niet de bedoeling. Mij viel slechts op dat Tho het nodig vond bot uit de hoek te komen richting onze nieuwkomer en ik vond het nodig hem daar op te wijzen en ben vervolgens zo onverstandig geweest om hem direct aan te spreken op een onderdeel van zijn gehele gedrag en dat was niet nodig, dus sorry daarvoor.

Mithrandir: ik snap niet waar je je verontschuldigingen voor aanbiedt. Tho was idd bot en agressief, dit gebeurt vaker tegen nieuwkomers (niet alleen door hem) en daar mag best wat van gezegd worden. De mensen die hier wat langer rondhangen weten wel hoe iedereen in elkaar zit, maar voor nieuwelingen is het niet leuk om zo binnen te komen, lijkt mij.

Mijns inziens is het ook inconsequent dat oude forumrotten hier niet vaker op worden aangesproken, want bij nieuwelingen gebeurt dat wel vrij snel. Dat wekt toch de indruk van met twee maten meten.

@ Tho: je kunt misschien ook een keer gewoon toegeven dat je wat rot uit de hoek komt? Of je afvragen waarom je het nodig vindt om je zo agressief op te stellen...

Han S
20 augustus 2007, 20:12
Kom op Tho, wat loop je nou te zeiken? Nog niet zo gek lang geleden kwam er iemand melden dat hij metal maar niks vond en hoe reageerde Tho?




moet je anders gewoon een paar rossen op je smoel kortzichtig hoerenjong? Wie denk jij wel niet dat je bent om deze uitspraak te doen. Leer eerst maar eens wat van muziek en verdiep je er een beetje in


Mith heeft een goed punt man, niet meteen een nieuwkomer afzeiken capice?

(enne Psssssst, Mith is de hoogste baas van gitaarforum) :D

The Mess
20 augustus 2007, 20:18
goed. kappen dan en er is niks aan het handje

(...)


sportief van je, maar ik ben er nog niet klaar mee.

:dontgeti:

Pais
20 augustus 2007, 20:29
ja wat wil je nou? :seriousf:

Ooooops beetje tegensteidig he :dontgeti:

Maar joh, strekking is duidelijk: Jaag onze nieuwkomer niet weg!

EuroCinema
20 augustus 2007, 20:35
ps; EuroCinema; je vergeet de bluesgitaristen :o
.....zijn die dan niet speciaal dan?? :nervous: :seriousf:


Oh ja en een kerel met een stratocaster die opduwt met snaren vanaf .15 :D

bass blom
20 augustus 2007, 20:41
Ooooops beetje tegensteidig he :dontgeti:

Maar joh, strekking is duidelijk: Jaag onze nieuwkomer niet weg!

tuurlijk, maar zo'n inkopper kon ik niet laten liggen toch? :D

GunMetalBlue
20 augustus 2007, 21:26
Kijk, zo doe je dat!








Hallooooooooooooooo! & welkom :)

dr.distortion
20 augustus 2007, 22:25
Welkom op dit weirdo forum! :D

Echt waar...wat ik hier af en toe meemaak!! En naast de geweldige info en hulp o zo verslavend!

Tho
21 augustus 2007, 12:19
(...)



:dontgeti:

de een is tegen pais, de ander tegen mith. Leuk geprobeerd maar zo achterlijk ben ik niet wijsneus ;)

voor de rest denken jullie maar wat je wilt, ik ga niks toegeven of wat, ouwe koeien uit de sloot halen vind ik nogal laf. Als dat alles is wat jullie kunnen gebruiken ga ik hier ook verder niet meer op in

Tho
21 augustus 2007, 12:26
Tho was idd bot en agressief, dit gebeurt vaker tegen nieuwkomers

Man je weet niet eens waar je het over hebt. Als ik al bot/agressief was, was dit de eerste keer tegen een nieuwkomer!



Verder vraag ik me af of er dan écht niemand is die het opvalt dat mijn gedrag over het algemeen verbeterd is?
Jullie zijn er altijd weer als de fucking kippen bij als ik ook maar een béétje onaardig ben. Als jullie daar nou iets minder op zouden letten he?

Wheelie
21 augustus 2007, 12:38
welkom! Ik vind dat je te stoer doet en eerst maar eens wat sounds moet posten
Maar hij heeft wel gelijk!

Blind Owl
21 augustus 2007, 12:46
Maar hij heeft wel gelijk!


Dude..............

Tho
21 augustus 2007, 12:48
anders gaan we gewoon even niet meer posten in dit topic. Als iemand nog wat te melden heeft, stuur me gerust een PM, en wacht anders gewoon de meeting af om te kijken of ik echt zo agressief of wat dan ook ben







als je durft :D

Rinze
21 augustus 2007, 13:11
Man je weet niet eens waar je het over hebt. Als ik al bot/agressief was, was dit de eerste keer tegen een nieuwkomer!



Verder vraag ik me af of er dan écht niemand is die het opvalt dat mijn gedrag over het algemeen verbeterd is?
Jullie zijn er altijd weer als de fucking kippen bij als ik ook maar een béétje onaardig ben. Als jullie daar nou iets minder op zouden letten he?

Ik weet heel goed waar ik het over heb. Jij kunt wel graag willen dat we op de positieve kanten van je gedrag letten, maar die sneeuwen wel wat onder op deze manier: je post tegen de TS was nog niet zo erg, maar nadat je erop aangesproken wordt beet je als een dolle hond van je af. Het lijkt erop dat je niet bereid bent tot een kritische blik op je eigen gedrag maar voortdurend in de aanval gaat (om zo de aandacht van jezelf af te leiden?). Hard schreeuwen wil nog niet zeggen dat je gelijk hebt.

En als jij niet meer wilt posten in dit topic vind ik dat best, maar dat bepaal je niet voor mij.

Mocht het mij lukken om naar de meeting te komen dan zien we elkaar daar wel (ik zal mijn klompen aan doen):D

Tho
21 augustus 2007, 13:16
maar jongens wat denken jullie nou? Jullie gedragen je als een stel psychologen! Ik kan er alleen maar om lachen. Ik ben geen jongen met problemen of zo hoor, die "zich zo gedraagd" omdat hij bang is voor zijn eigen spiegelbeeld, hahahaha. Niet te geloven


Maar ik kijk uit naar de meeting!

Mithrandir
21 augustus 2007, 13:22
Ik vond Tho's voorstel om het te laten rusten wel een goeie, ik weet dat ik dit begonnen ben, dus heb ik toch ook het recht om het nu een halt toe te roepen niet waar.

Tho, ik vind je een aardige kerel hoor, echt waar en je bent ook echt niet de enige hier met rare nukken....ik kan er zelf ook wat van.

Tho
21 augustus 2007, 13:25
Ik vond Tho's voorstel om het te laten rusten wel een goeie, ik weet dat ik dit begonnen ben, dus heb ik toch ook het recht om het nu een halt toe te roepen niet waar.

Tho, ik vind je een aardige kerel hoor, echt waar en je bent ook echt niet de enige hier met rare nukken....ik kan er zelf ook wat van.

zijn we het niet allebei begonnen? Laten we de potentiële strijdbijl maar begraven dan en niet meer posten in dit topic :)

Mithrandir
21 augustus 2007, 13:27
Oh man.....dit is zo mooi.......:(

Tho
21 augustus 2007, 13:28
Oh man.....dit is zo mooi.......:(

knuffelen mith..? :(

bass blom
21 augustus 2007, 13:30
goed plan, grouphug voor topicstarter die dit ook allemaal over zich heen krijgt :D

Mithrandir
21 augustus 2007, 13:31
knuffelen mith..? :(

Ok...maar je blijft van mijn pielemoos af!

Valoosj
21 augustus 2007, 13:32
Tho je bent een watje!
Even een aanvaring met Mith en je verandert van mening.

Het was inderdaad grof gezegd, maar je punt klopt wel vind ik. iemand die na 9 maand spelen al One en sweet child o mine en november rain kan spelen met solo's, die geeft mij ook een brandend verlangen om dat op film te zien.

Aan ons nieuw forum lid: welkom! en laat die kunsten van je maar eens zien. ik denk dat er velen hier (ik ook) jaloers zouden worden dat je zo snel die dingen kan spelen.




Tho, je bent best een fijne kerel hoor! Geen blauwpurper voor mij op de meeting alsjeblief :D

Kim Wilson
21 augustus 2007, 13:34
zijn we het niet allebei begonnen? Laten we de potentiële strijdbijl maar begraven dan en niet meer posten in dit topic :)
He, verdorie. Ik heb mijn popcorn nog lang niet op... :(

Tho
21 augustus 2007, 13:36
Tho je bent een watje!
Even een aanvaring met Mith en je verandert van mening.

huh..? Die snap ik niet helemaal. Voor deze opmerking krijg je sowieso een blauwpurper

Valoosj
21 augustus 2007, 13:39
huh..? Die snap ik niet helemaal. Voor deze opmerking krijg je sowieso een blauwpurper

noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :o


ik vond gewoon dat je je snel liet doen door Mith. Mijn eerste reactie was net dezelfde als die van jou

nu maar bidden dat je me niet herkent op de meeting :D

Tho
21 augustus 2007, 13:39
He, verdorie. Ik heb mijn popcorn nog lang niet op... :(

JA! en waar was jij eigenlijk? :seriousf:

Kim Wilson
21 augustus 2007, 13:41
JA! en waar was jij eigenlijk? :seriousf:
Ik zal mijn mening maar even voor me houden. Geen zin in nog zo'n rel. :D

Het was trouwens vermakelijk genoeg als toeschouwer. En jij zou iets meer moeten eten. ;) :D

Tho
21 augustus 2007, 13:42
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :o


ik vond gewoon dat je je snel liet doen door Mith. Mijn eerste reactie was net dezelfde als die van jou

nu maar bidden dat je me niet herkent op de meeting :D

ow... volgens mij heb ik geen verontschuldigingen aangeboden of gezwicht..


EN WAT LOOP JIJ TE STOKEN EIGENLIJK!! :angry: zeg maar dat tegen je balletjes

Tho
21 augustus 2007, 13:43
Ik zal mijn mening maar even voor me houden. Geen zin in nog zo'n rel. :D

Het was trouwens vermakelijk genoeg als toeschouwer. En jij zou iets meer moeten eten. ;) :D

haha, word gewaardeerd kerel! :) waarom moet ik meer eten? (damn ik ben volgens mij echt niet scherp vandaag)

Valoosj
21 augustus 2007, 13:43
ow... volgens mij heb ik geen verontschuldigingen aangeboden of gezwicht..


EN WAT LOOP JIJ TE STOKEN EIGENLIJK!! :angry: zeg maar dat tegen je balletjes


ik had het op je knuffel met mith :p ik hoopte dat je nog een pagina of 5 ging verdergaan. en ik loop niet te stoken, ik geef je juist gelijk!

Kim Wilson
21 augustus 2007, 13:44
haha, word gewaardeerd kerel! :) waarom moet ik meer eten? (damn ik ben volgens mij echt niet scherp vandaag)
Je hapt nogal. Je kon wel honger hebben. :D

Tho
21 augustus 2007, 13:46
ik had het op je knuffel met mith :p ik hoopte dat je nog een pagina of 5 ging verdergaan. en ik loop niet te stoken, ik geef je juist gelijk!

mwah, dat zou 5 pagina's hetzelfde worden, met hier en daar een doodsbedreiging en het enige resultaat zou de bebloede muren bij Nederland Muziek zijn op de meeting. :dance:

Tho
21 augustus 2007, 13:47
Je hapt nogal. Je kon wel honger hebben. :D

heb ik ook! Ik ben al 2 uur wakker en ik heb nog niks gegeten :confused:

Dat happen komt trouwens ook door mijn verleden.


als acteur.. in.... tsja, bepaalde films. Waarrrrr... ik niet écht trots op ben..

Valoosj
21 augustus 2007, 13:48
mwah, dat zou 5 pagina's hetzelfde worden, met hier en daar een doodsbedreiging en het enige resultaat zou de bebloede muren bij Nederland Muziek zijn op de meeting. :dance:

die muren kunnen misschien wel een nieuw kleurtje gebruiken he. mijn ballen niet :D

ma goed, ik ben echt benieuwd naar de topicstarter zijn filmpjes...
bewijzen moeten er getoond worde!

Kim Wilson
21 augustus 2007, 13:49
heb ik ook! Ik ben al 2 uur wakker en ik heb nog niks gegeten :confused:

Dat happen komt trouwens ook door mijn verleden.


als acteur.. in.... tsja, bepaalde films. Waarrrrr... ik niet écht trots op ben..
AL 2 uur!? Man, ik ben al bijna 10 uur op! :o

Valoosj
21 augustus 2007, 13:49
Dat happen komt trouwens ook door mijn verleden.


als acteur.. in.... tsja, bepaalde films. Waarrrrr... ik niet écht trots op ben..

nu maak je me nieuwsgierig. maar dat verleden moet in het verleden blijven zeker.

Kim Wilson
21 augustus 2007, 13:50
Oh, en voor de topicstarter:

Welkom op het meest bezochte en meest krankzinnige forum van de Lage Landen. Veel plezier en sterkte. Dat zul je zo af en toe wel nodig hebben. :D

Tho
21 augustus 2007, 13:51
nu maak je me nieuwsgierig. maar dat verleden moet in het verleden blijven zeker.

Ja geniet nog maar even van dat soort films, want 18 november is de dag dat jou zaadproductie stopt :D

Valoosj
21 augustus 2007, 13:54
Ja geniet nog maar even van dat soort films, want 18 november is de dag dat jou zaadproductie stopt :D

je bent jonger dan ik , en al zo'n acteur geweest :o

waarom moet mijn zaadproductie nu stoppen? ik sta verdorie aan jouw kant!

Tho
21 augustus 2007, 14:02
je bent jonger dan ik , en al zo'n acteur geweest :o

waarom moet mijn zaadproductie nu stoppen? ik sta verdorie aan jouw kant!

hmm... goed, je krijgt nog een kans :sneaky:

toen ik die films maakte was ik een jaartje of 7

Valoosj
21 augustus 2007, 14:05
hmm... goed, je krijgt nog een kans :sneaky:

toen ik die films maakte was ik een jaartje of 7


WAT!?! toen ik 7 was speelde ik nog met andere dingen hoor

als je het verhaal wil doen, mss best bij een biertje op de meeting dan ofzo

nu effe terug aandacht op de topicstarter die ons filmpjes beloofd heeft :D


en mijn fucking boeken van nederlands die ik nog te leren heb tegen donderdag :chicken:

Tho
21 augustus 2007, 14:11
als je het verhaal wil doen, mss best bij een biertje op de meeting dan ofzo

sowieso! ;)

GuitarAngel
21 augustus 2007, 15:22
[QUOTE=Valoosj]Tho je bent een watje!
Even een aanvaring met Mith en je verandert van mening.

Het was inderdaad grof gezegd, maar je punt klopt wel vind ik. iemand die na 9 maand spelen al One en sweet child o mine en november rain kan spelen met solo's, die geeft mij ook een brandend verlangen om dat op film te zien.

Aan ons nieuw forum lid: welkom! en laat die kunsten van je maar eens zien. ik denk dat er velen hier (ik ook) jaloers zouden worden dat je zo snel die dingen kan spelen.

Ik zal binnenkort wel eerst een nieuwe webcam moeten kopen voor me video op youtube staat

G.G.
21 augustus 2007, 15:35
Ik zal binnenkort wel eerst een nieuwe webcam moeten kopen voor me video op youtube staat

Neem je toch gewoon ff een geluidsbestandje op met een mobieltje, het gaat om het idee. Dat moet toch lukken?

GuitarAngel
21 augustus 2007, 15:44
tuurlijk heb ik idd al geprobeerd maar laat ik zeggen dat ik niet alleen maar gitaar hoor maar vooral veel ruis

Pais
21 augustus 2007, 16:06
Wow een distortionfunctie op je telefoon!

Rinze
21 augustus 2007, 16:08
Wow een distortionfunctie op je telefoon!

Niks voor jou Pais? Klinkt het toch een beetje elektrisch... :satisfie:

The Mess
21 augustus 2007, 19:23
de een is tegen pais, de ander tegen mith. Leuk geprobeerd maar zo achterlijk ben ik niet wijsneus ;)

voor de rest denken jullie maar wat je wilt, ik ga niks toegeven of wat, ouwe koeien uit de sloot halen vind ik nogal laf. Als dat alles is wat jullie kunnen gebruiken ga ik hier ook verder niet meer op in

Mijn fout! Mijn fout! :cheerup:
EDIT: Ik ben een wijsneus!
(Sorry, ik kon het niet laten :dontgeti:)

hendrix_appendix
22 augustus 2007, 01:53
Mag ik nog even posten in dit topic? Ik wilde graag even zeggen dat niemand eigenlijk gewoon echt stoer is in dit topic, als je hem/haar vergelijkt met:

http://www.theage.com.au/ffximage/2006/04/25/0425banderas2_narrowweb__300x387,2.jpg

Misschien niet zn beste foto, maar in Zorre schopte hij vet kont!

Tho
22 augustus 2007, 06:42
verdomme. en ik dacht dat ik je kon vertrouwen...

schizo910
22 augustus 2007, 08:53
Het enige dat ik me afvroeg na het lezen was het volgende, Tho. Je zegt dat het je niet kan schelen hoe mensen over je denken in een van je eerste reacties en vervolgens blijf je erover door miepen... Je trekt het je kennelijk dus toch aan?

Anyways, welkom nieuweling... En Tho, ik kan wel om je lachen hoor :satisfie:

Kim Wilson
22 augustus 2007, 08:55
Ojeee Gio, doe dat nou niet! :nervous:

Tho
22 augustus 2007, 09:05
Ojeee Gio, doe dat nou niet! :nervous:

nee dat mag hij best vragen!

Ik kan het gewoon niet hebben als er iets niet uitgepraat is, vandaar dat ik er over door zeik. Als er iets begonnen is moet dat ook uitgepraat worden, hoe lang dat ook duurt. Verder kan het me inderdaad niets schelen hoe de buitenwereld over mij denkt, maar ik vind het wel belangrijk dat ik op het forum enigszins geaccepteerd word. that's about it :)

schizo910
22 augustus 2007, 09:42
Nou, oke... ik accepteer je. Persoonlijk kan ik jouw botte reacties op de een of andere manier altijd wel relativeren bij jou. Ik kan er zelfs vaak om lachen.

Aan de andere kant hoop ik dat je Mith zijn reactie wel een beetje begrijpt. Een nieuweling op het forum weet niet hoe de inside crowd met elkaar omgaat. Zij kennen de botte (maar toch hechte) omgangsnormen niet.

Tho
22 augustus 2007, 09:59
Nou, oke... ik accepteer je. Persoonlijk kan ik jouw botte reacties op de een of andere manier altijd wel relativeren bij jou. Ik kan er zelfs vaak om lachen.

Aan de andere kant hoop ik dat je Mith zijn reactie wel een beetje begrijpt. Een nieuweling op het forum weet niet hoe de inside crowd met elkaar omgaat. Zij kennen de botte (maar toch hechte) omgangsnormen niet.

tnx mate :)

ja stiekum begrijp ik hem wel, en ik ging ook niet meteen in de aanval, maar de beschuldigingen die daarop volgden vond ik minder netjes, en ik vond ook dat ze er niets mee te maken hadden. Maar dat is uitgepraat! :)

Mithrandir
22 augustus 2007, 10:02
Nou ja....uitgepraat.


hehehehe....

Don Capo
22 augustus 2007, 10:03
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH



Zo, mijn mening over dit topic.

Mithrandir
22 augustus 2007, 10:04
Moet je een ros?

Tho
22 augustus 2007, 10:08
Moet je een ros?

loop je nou mijn lines te jatten?

Nee niet echt uitgepraat, maar da's ook niet meer nodig vind ik (in deze situatie altans). We begrijpen elkaar en daar gaat het om

bass blom
22 augustus 2007, 10:11
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH



Zo, mijn mening over dit topic.

http://www.internut.nl/phpBB2/images/smiles/snrmaajt.gif

ivremort
22 augustus 2007, 10:16
Hallo! Ik ben ook nieuw hier en ik snap ondertussen wel hoe jullie aan zoveel posts komen!

Mijn advies aan GuitarAngel: je was 15 he? Nou dan zou ik als ik jou nog een beetje aan mn solos werken, lekker smerig maken, bandje beginnen, podium op en meskes versieren... en me niet druk maken over hoe goed je speelt ten opzichte van andere gitaristen, want, zoals Eurocinema al zei, dat win je nooit!

Veel suc6 met oefenen!

GuitarAngel
22 augustus 2007, 10:20
bedankt mensen

Don Capo
22 augustus 2007, 10:24
http://www.internut.nl/phpBB2/images/smiles/snrmaajt.gif

Juist!



@ Mith:
Wat ben je eigenlijk ook een lul Mith.

"Moet je een ros..."

man, man, man.











:D

Syradodo
22 augustus 2007, 11:07
:dontgeti: gezellig hier!

Hee maar welkom op het forum!
Om echt wat zinnigs te zeggen zouden we wat moeten horen natuurlijk. De hoeveelheid nummers en technieken die je noemt is indrukwekkend voor een beginner, maar het zegt ook weer niet niet zo veel.

Het gaat erom of je die nummers met power, autoriteit, subtiliteit en karakter kan spelen. En dat zijn dingen die je je hele leven kan blijven ontwikkelen. Die komen imho voort uit liefde voor muziek en voor je instrument, uit jezelf zijn en niet zozeer uit competitie met anderen.

Het is geen wedstrijdje. En als je het wel zo ziet, is de kans heel erg klein dat je wint. In elk dorp zit wel een gozer die even snel kan spelen als een Vai of Malmsteen. En een ouwe jazzer die 800 nummers met 35 akkoorden per stuk beheerst. En dan hebben we het nog niet over klassieke gitaristen die er een heel orkest uittoveren of countrygasten die drie snaren tegelijk zuiver buigen in verschillende gradaties terwijl ze er een bas bij spelen.

Dusseh... hou de discipline er vooral in en leer lekker veel nummers, maar maak je niet druk over hoe ver je bent in vergelijking met anderen.

Helemaal mee eens :)

Jeroen Petrucci
22 augustus 2007, 15:58
Allereerst welkome Guitarangel, have a great time here. Ten tweede. Het lijkt me sterk dat als je een half jaar gitaar speelt de sweep picking techniek al beheerst, en dat je alle solo's van die nummers kan spelen. Ikzelf speel nu 1 jaartje en het gaat me zeer goed af mag ik wel zeggen(EGO), een aantal nummers kan ik helemaal volledig spelen met solo's en al. Maar sweep picking of solo's van metallica ben ik nog te n00b voor :satisfie: Of je hebt een hele goede leraar, of je hebt vreselijk veel talent. Probeer er geen wedstrijd van te maken en doe je eigen ding. Als je het toch allemaal kan spelen, en ik heb het fout, start een band en wordt beroemd :rockon:

Dat je hier maar door mag leren

Greetz

(Laat ook is wat horen :cooler: )

schizo910
22 augustus 2007, 16:46
Ik speel nu zo'n 14 jaar en ik kan nog niks :satisfie:

Valoosj
22 augustus 2007, 16:53
daarom dat je binnenkort in de USA staat zeker
zak :sneaky:









maar vind je nog steeds een fijne ;)

schizo910
23 augustus 2007, 00:43
Ach we maken leuke liedjes, maar ik ben technisch écht geen goede gitarist...

G.G.
23 augustus 2007, 00:46
Ik speel nu zo'n 14 jaar en ik kan nog niks :satisfie:

Geldt ook voor mij, en ik ben 25 jaar geleden begonnen. (1982)

Rinze
23 augustus 2007, 00:55
Bij mij schiet het ook niet echt heel hard op en ik ben begonnen in '79. Nou heb ik eerst twee jaar klassiek les gehad en dat kostte wel even tijd om weer kwijt te worden :satisfie:

schizo910
23 augustus 2007, 01:02
Het hangt er ook helemaal vanaf wat je wilt... Ik ben geen gitaar gaan spelen omdat ik een goede gitarist wilde worden. Ik ben gitaar gaan spelen omdat ik nummers wilde schrijven.
Som shoor ik hele goede gitaristen super virtuoos spelen en dan denk ik knap. Maar vraag je ze vervolgens speel nu eens iets van jezelf, dan kijken ze zo --> :(

G.G.
23 augustus 2007, 01:22
Mee eens. Ik speel geen gitaar om een hele goeie gitarist te worden. Zou ook frustrerend zijn, want er is altijd een 7-jarige te vinden op youtube die me helemaal omver speelt.

Ik speel gitaar omdat het een lekkere manier is om werkstress etc ff te vergeten. Ik speel voor mijn lol, het hele leven is al één grote wedstrijd.

Rinze
23 augustus 2007, 08:55
Gitaar spelen is gewoon lekker. Het lijkt wel een beetje op meditatie vind ik.

Pais
23 augustus 2007, 11:08
Mee eens. Ik speel geen gitaar om een hele goeie gitarist te worden. Zou ook frustrerend zijn, want er is altijd een 7-jarige te vinden op youtube die me helemaal omver speelt.

Ikzelf speel wel gitaar om een goede gitarist te worden, al weet ik dat ik nooit een niveau zal bereiken waarbij er géén 7 jarige larf op youtube te vinden is die me eruit speelt. Maar waarom zou dat frustrerend zijn?
Zolang ik het uiterst behaal van wat er binnen mijn mogelijkheden ligt, ben ik een gelukkig mens.

Hydra
23 augustus 2007, 11:45
Ikzelf speel wel gitaar om een goede gitarist te worden, al weet ik dat ik nooit een niveau zal bereiken waarbij er géén 7 jarige larf op youtube te vinden is die me eruit speelt. Maar waarom zou dat frustrerend zijn?
Zolang ik het uiterst behaal van wat er binnen mijn mogelijkheden ligt, ben ik een gelukkig mens.


Mooie benadering die in mijn ogen klopt, alleen soms "vergeet" ik dat als ik talent zie spelen :(

Voor de rest speel ik voor het plezier en het is meditatief....

SonofDestiny
23 augustus 2007, 12:55
Ik denk dat als je gitaarleraar zegt dat je behoorlijk klinkt voor een beginner, ik ongeveer weet waar je zit. Onze basgitarist klinkt ook 'behoorlijk' voor een beginner, maar je hoort duidelijk dat hij minder ver is dan ik. (Als ik basgitaar en elektrische gitaar even mag vergelijken. Oh.. en ik wil mezelf nu niet goed noemen ofzo, want ik geef mezelf een 2 op een schaal van 10) Echt grappig, hij speelt precies dezelfde muziek als jij, net zo lang en net zo gemotiveerd.

Het is echt leuk dat je zoveel nummers helemaal kan spelen. Ik betwijfel echter of je de nummers echt kan nailen. No offense, hoor, maar het lijkt me gewoon heel onwaarschijnlijk :) (Plaats anders een video :D Verras ons! ;)) Ik hoop echt voor je dat je zo'n geweldig talent bent zoals zo'n zevenjarig Koreaantje, maar ja..hoe groot is die kans nou.

Aan de andere kant denk ik toch dat je in die tijd dat je speelt redelijk goed kan worden. Mind you, dan moet je er wel elke dag lang en geconcentreerd mee gespeeld hebben. ;) En dat zal je vast wel gedaan hebben met zo'n playlist.

Ga zo door! En ik baal dat je niet in de buurt van Rotterdam woont. Had graag een keer met je gejamd!

Gast
23 augustus 2007, 13:21
Kukelekuu!!!

GuitarAngel
23 augustus 2007, 20:24
Ik denk dat als je gitaarleraar zegt dat je behoorlijk klinkt voor een beginner, ik ongeveer weet waar je zit. Onze basgitarist klinkt ook 'behoorlijk' voor een beginner, maar je hoort duidelijk dat hij minder ver is dan ik. (Als ik basgitaar en elektrische gitaar even mag vergelijken. Oh.. en ik wil mezelf nu niet goed noemen ofzo, want ik geef mezelf een 2 op een schaal van 10) Echt grappig, hij speelt precies dezelfde muziek als jij, net zo lang en net zo gemotiveerd.

Het is echt leuk dat je zoveel nummers helemaal kan spelen. Ik betwijfel echter of je de nummers echt kan nailen. No offense, hoor, maar het lijkt me gewoon heel onwaarschijnlijk :) (Plaats anders een video :D Verras ons! ;)) Ik hoop echt voor je dat je zo'n geweldig talent bent zoals zo'n zevenjarig Koreaantje, maar ja..hoe groot is die kans nou.

Aan de andere kant denk ik toch dat je in die tijd dat je speelt redelijk goed kan worden. Mind you, dan moet je er wel elke dag lang en geconcentreerd mee gespeeld hebben. ;) En dat zal je vast wel gedaan hebben met zo'n playlist.

Ga zo door! En ik baal dat je niet in de buurt van Rotterdam woont. Had graag een keer met je gejamd!


Laat ik zeggen dat ik als ik naar school moet altijd wel vroeg uit ben (rond half 2) en ik niet werk. Ik dus als et kan elke dag zeker wel 3 uur speel

Benjamin Blue
23 augustus 2007, 21:01
Gitaar spelen is gewoon lekker. Het lijkt wel een beetje op meditatie vind ik.

yup,10 points on that one :listen:

@ guitarangel
doet me nog dneken toen ik nog zon beginner (niet da ik nu n pro ben,en ja ik bak er technisch ook geen pannekoek van 0.o ) was....de hele dag lang....zoveel mogelijk..maarja iedereen heeft zowel zn begingitaarmomenten......nu weet ik gewoon dat als je zoveel mogelijk voor elkaar wilt krijgen op 1 dag dat dat alleen maar (merendeel) lijd tot frustratie,slordigheid en blauwe vingers...en dat motten we nie hebben... :D

maarre ff wak je wou zeggen...ik hoop dat jij dan zo'n grote talent hier bent...dus verras me maar,ik kan niet wachten...(kan ik in iedergeval dan als ik met mn kleinkinderen aan het praten ben,zeggen dat ik dan n keer met pre-GuitarGod heb zitte maile op n forum :D )

Valoosj
17 september 2007, 13:01
waar blijven nu die filmpjes van de jonge gitaargod?

rocker_71
17 september 2007, 14:50
Gitaar spelen is gewoon lekker. Het lijkt wel een beetje op meditatie vind ik.

Goed gezegd.
Als ik aan het spelen ben, verlies ik ook de tijd uit het oog. En het makt dan ook niet mer uit of je blut bent ofzo... :)

gorbatjov
18 september 2007, 19:44
Krijg het schaamrood op mijn kaken als ik lees wat jij speeld .
Ik zit een jaar op les en kan krapaan vertigo van u2 een beetje spelen en loard of the boards en tallica ikke moet er dus nog ff hard aan trekken maar jij bent 15 en ik 40 ik word dus al wat trager.
Elk geval veel plezier met het gitaar spel ik amuseer me in elk geval rot met mijn jammer plank.

Valoosj
10 november 2007, 15:31
nu vraag ik me nog steeds af hoe t met die filmpjes staat :D

toch maar grote praat om stoer te doen blijkbaar

Benjamin Blue
11 november 2007, 15:57
hehe,net als die Acoustic-Guitar-Freak gast :dance:

Wickerman
11 november 2007, 16:14
hehe,net als die Acoustic-Guitar-Freak gast :dance:

Die had tenminste nog wat coole verwensingen ;)