PDA

View Full Version : Boss GT-8 Nederlandse handleiding..



RedBuell
19 augustus 2007, 23:40
Weet iemand hoe ik aan een nederlandstalige handleiding kan komen voor mijn GT-8.

Heb gisteren een 2e hands GT-8 gekocht, hij is netjes maar heeft alleen een engelse handleiding. Ik heb hem gereset zodat de patches van de vorige eigenaar eruit zijn (hij speelde echt hele vage muziek als ik die patches zo probeerde). Alleen is die enegelse handleiding echt abacadabra voor mij, bestaan er mischien boekjes in het nederland waar wat meer wordt uitgelegd over die dingen (zoals je ook boekejs hebt over bijvoorbeeld Adobe premiere) of kan ik ergens een nederlandse versie downloaden en uitprinten?

Heeft iemand ervaring met die handleiding DVD's waar veel wordt uitgelegd over die GT-8?

harrie-beton
20 augustus 2007, 00:20
google is mijn beste vriend

PAS OP - DE LINK IS 11 mb

http://manuals.roland.be/Nederlands/GT8_nl.pdf

RedBuell
20 augustus 2007, 10:45
Mag ik u hiervoor hartelijk bedanken. Ik heb gisteren zitten googleen en googelen maar kon niks vinden. Toppie

Jan Buurman
20 augustus 2007, 11:43
Die dikke handleiding is precies de rede waarom ik de GT-8 maar een blauwe maandag in mijn bezit heb gehad....

RedBuell
20 augustus 2007, 12:12
Zonder handleiding kom ik er helemaal niet uit, ik hoop dat het een beetje te doen is anders gaat hij weer net zo hard de deur uit als dat hij gekomen is.

Een ander oplossing zou losse pedalen zijn, die zijn tenminste lekker makkelijk in te stellen maar alles bij elkaar, pedalboard, voeding en kabeltjes zit ik al dik over de €200,- en dat wil ik er niet aan uitgeven daar komt nog bij dat in de oefenruimte we niet altijd goeie versterkers hebben staan die zegmaar een beetje de stijl van Godsmack en Machine Head aan kunnen, nu kan ik dus mooi de Peavey 5150 simulatie daarvoor gebruiken, die ik trouwens best goed vind klinken. MIschien moet ik met de tijd zelf maar eens voor een 5150/6505 gaan.