PDA

View Full Version : Pocket POD



Gitarisme
19 augustus 2007, 13:38
Hallo,

Ik heb een Pocket POD gekocht van Line 6.. maar bij thor hoe krijg ik die geluiden die je van internet kan downloaden op je pocket POD.. als iemand me kan helpen.. graag!

iwamoto
19 augustus 2007, 13:41
instralen, je moet de pod met 2 handen vastpakken en heel sterk aan de naam van de patch denken....

staat dat niet in het boekje? naar line6.com gaan, registrenen, line6 monkey downloaden, drivers instaleren etc.

komt helemaal goed!

Gitarisme
19 augustus 2007, 13:54
Ja ok.. dat heb ik allemaal maar ik snap de balle van dat programma..

Jimwoud
19 augustus 2007, 13:59
Ja ok.. dat heb ik allemaal maar ik snap de balle van dat programma..
Ik heb ook die pocket pod, en vind dat programma ook heel kut. Ik heb alleen het programma geinstalleerd, of moet je dus ook echt een driver hebben?

Seth
19 augustus 2007, 16:03
Je hebt alleszins geen driver nodig.

De software (vyzex editor) is inderdaad geen groot succes maar ik hoop dat hier snel beterschap in komt.

Om de presets die je van het internet haalt op de pocket pod te plaatsen
moet je deze eerst in de editor laden.
Dit doe je door onder het L6T label op de knop open te klikken. Je kan dan
op je harde schijf deze bestanden opzoeken. Op dat moment worden
deze instellingen geladen in het actieve kanaal van je pocket pod.
Als je nu speelt hoor je dus die preset.

Om deze dan op te slaan is dit wat meer werk maar daarvoor is een goede
tutorial te vinden op internet die spijtig genoeg niet standaard via Line6
te vinden is.

http://line6.com/support/entry!default.jspa?categoryID=1&externalID=4514&fromSearchPage=true

Voor de rest blijft de pocket pod natuurlijk een heel leuk toestel, zeker voor die prijs!

dano
19 augustus 2007, 17:29
Ik heb ook die pocket pod, en vind dat programma ook heel kut. Ik heb alleen het programma geinstalleerd, of moet je dus ook echt een driver hebben?

he jimbo, pocket podje gekocht?

vettavillenl
19 augustus 2007, 21:26
Er is sinds eer-gisteren een nieuwere versie van de Vyzex editor, met handleiding, die een aantal bugs eruit haalt.

http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm#622

Jimwoud
19 augustus 2007, 23:17
Er is sinds eer-gisteren een nieuwere versie van de Vyzex editor, met handleiding, die een aantal bugs eruit haalt.

http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm#622
tenx voor de info, relax.

Hey Daan, ja klopt maar vind er veel te veel bas in zitten of ligt dat aan mij???

M Kactus
25 augustus 2007, 00:15
tenx voor de info, relax.

Hey Daan, ja klopt maar vind er veel te veel bas in zitten of ligt dat aan mij???

Meteen ook de reden waarom je'm wegdoet ? Of wil je niet dood gezien worden met zo'n modeler ;) ?

Weckl
29 augustus 2007, 16:05
Vraagje:
Gisteren ook een Pocket POD aangeschaft maar sinds ik hem aangesloten heb op de computer krijg ik als ik hem weer alleen op mijn versterker aansluit het geluid alsof mijn gitaar niet goed geaard is maar dan erger. Steek ik dan weer het usb-kabeltje erin dan is het irritante geluid weg, kabeltje eruit dan is het geluid weer terug.
Wie kan me helpen?

Jimwoud
29 augustus 2007, 16:42
Meteen ook de reden waarom je'm wegdoet ? Of wil je niet dood gezien worden met zo'n modeler ;) ?
Ik heb hem nog steeds en misschien blijft hij wel. Gaat niet om het modeler principe hoor, hehe, boeit me niet, ik zou het toch alleen gebruiken om op te nemen.

M Kactus
29 augustus 2007, 16:45
Ik heb hem nog steeds en misschien blijft hij wel. Gaat niet om het modeler principe hoor, hehe, boeit me niet, ik zou het toch alleen gebruiken om op te nemen.

O, ik dacht in je sig gelezen te hebben dat je hem weg wou doen... Ik vroeg me gewoon af waarom. Niet dus :). En opnemen, dat is denk ik de reden waarom iedereen zo'n dingen (ik ook) gebruikt.