PDA

View Full Version : 2 nieuwe pedaaltjes :)



YannickH
19 augustus 2007, 13:31
ik ben dinsdag naar keulen 2nieuwe pedaaltjes gaan halen:de zakk wylde mxr overdrive en de zakk wylde crybaby wah.hier zijn wat foto's van de pedalen en ook1tje van ze allemaal:p
http://i9.tinypic.com/6aevj37.jpg
http://i14.tinypic.com/4qe26j7.jpg
http://i10.tinypic.com/5xf98o3.jpg

srry voor de wazige foto's

Dastard
19 augustus 2007, 13:59
waarom ben je helemaal naar Keulen gegaan daarvoor ?

YannickH
19 augustus 2007, 14:02
waarom ben je helemaal naar Keulen gegaan daarvoor ?

ik ga altijd naar keulen naar de musicstore.ik heb 225euro betaald voor de pedalen samen met nog kabeltjes en als je voor225 hier in mijn stad gaat voor de wah en overdrive heb je waarschijnlijk de wah en kabelstjes en geen overdrive.dus om zo te zeggen:VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goedkoper ;)

Dastard
19 augustus 2007, 14:05
Nou als ik dat optel op een site van een winkel hier in A'dam kom ik rond datzelfde bedrag :-) maar goed maakt niet uit :-D

Jimwoud
19 augustus 2007, 14:06
Als je die digitech alleen voor effecten gebruikt, zou ik hem na de overdrive pedalen zetten. Klinkt vaak wat mooier en helderder.

YannickH
19 augustus 2007, 14:08
ik gebruik men death metal digitech voor distortion want di van men amp vind ik niet echt goed klinken.wat zou de beste volgorde zijn voor men pedalen?

up-guitarman
19 augustus 2007, 14:15
ik ga altijd naar keulen naar de musicstore.ik heb 225euro betaald voor de pedalen samen met nog kabeltjes en als je voor225 hier in mijn stad gaat voor de wah en overdrive heb je waarschijnlijk de wah en kabelstjes en geen overdrive.dus om zo te zeggen:VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goedkoper ;)

En als je je benzine/trein kosten erbij telt ???

Wat de volgorde betreft:
Gebruik je van de Digitech enkel die death metal distortion? Dan zou ik de SD-1 ervoor zetten.

YannickH
19 augustus 2007, 14:17
benzine is het:p maar we gaan dan ook altijd nog winkelen in keulen;) en di eerste zwarte pedaal is men digitech death metal pedaal he

up-guitarman
19 augustus 2007, 14:20
Waarvoor gebruik je dat multiFX bakje?

YannickH
19 augustus 2007, 14:21
Waarvoor gebruik je dat multiFX bakje?

ik gebruik de muli voor delay meestal maar laat hem er soms ook tussenuit

up-guitarman
19 augustus 2007, 14:32
Mja, volgorde is nogal subjectief, kwestie van uitproberen !!!

Maar het meest logische lijkt me:
Wah - SD-1 - ZW overdrive - Death Metal - Delay

Volume pedaal is echt een kwestie van uitproberen. Na de drives functioneert hij echt als volume. Voor de drives werkt hij zoals de vol.knop van je gitaar. (leuk is imo tussen drives en delay, kan je leuke delay swells mee maken !!!)

YannickH
19 augustus 2007, 14:38
bedankt :)

Fondant
19 augustus 2007, 16:45
was net hetzelfde aan het denken, met tanken inbegrepen ben je zeker niet beter af dan in je eigen buurt. Merk de laatste tijd dikwijls op dat mensen er van uit gaan dat musicstore echt goedkoper is voor alles. Sorry guys, niet altijd per sé waar. In vele gevallen wel, in andere gevallen verwaarloosbaar. Wees er voorzichtig mee!

ps.: "Wylde" pedalen rulen, goeie koop gedaan maat!!!!!

grtz

YannickH
19 augustus 2007, 17:58
was net hetzelfde aan het denken, met tanken inbegrepen ben je zeker niet beter af dan in je eigen buurt. Merk de laatste tijd dikwijls op dat mensen er van uit gaan dat musicstore echt goedkoper is voor alles. Sorry guys, niet altijd per sé waar. In vele gevallen wel, in andere gevallen verwaarloosbaar. Wees er voorzichtig mee!

ps.: "Wylde" pedalen rulen, goeie koop gedaan maat!!!!!

grtz

met jouw kan ik praten 8-) de wylde pedalen rulen inderdaad :d vooral de crybaby.ze zeiden hier op het forum dat de wylde wah niet echt super was maar ik vind em echt mmmm.... :p