PDA

View Full Version : mese boogie studio pre amp, waardeschatting



rupke
19 augustus 2007, 13:26
Hoi,

ik ben van plan een mesa boogie studio pre amp aan te schaffen. Wat is een redelijke prijs voor zo'n 2e hands preamp

Greetz Rupke

AART
19 augustus 2007, 15:48
300.

In perfecte staat misschien wat meer(350), maar meestal missen ze eq knopjes en dergelijke als je ze op mp ziet.

En ga je nu die Studio voor mijn neus wegkapen op MP?

rupke
19 augustus 2007, 17:58
Hahahaha

Dat wordt denk ik voor de hogste bieder. Maar ik ben er nog niet over uit hoor of die studio wel iet svoor me is. ik heb een tijd geleden de studio 22. combo gehad en daar vond ik de oversturing niet zo mooi van. ik zou hem zowiezo even moeten uitproberen.

weet jij of er ergens soundsamples te vinden zijn vna de studio pre.

Greetz Rupke

AART
19 augustus 2007, 19:29
Hmm, de studio preamp is totaal anders dan de Studio .22.

De clean is bij beidden erg goed en lijkt ook op elkaar, maar de overdrive van de studio pre is meer zoals de oude metallica scheur, minder middy dan de studio .22.

Ik denk dat je hem toch wel van mij wint als je hem wilt want ik ga niet te veel betalen voor zo'n ding, ze duiekn immers vaak genoeg op.

rupke
19 augustus 2007, 21:44
Ik wacht er ook nog heel even mee.

ik ga eerst deze komende week en mesa boogie 20/20 eindtrap halen en daat de boss gx700 op aansluiten. die sit nu op de mesa boogie 50/50 maar das toch echt wel te veel van het goed. die 20/20 zal hard genog gaan.

Greetz Rupke

AART
19 augustus 2007, 21:46
Mooi, heb ik weer even de kust vrij :zz:

dkvisser
22 augustus 2007, 22:14
rupke: ik ga eerst deze komende week en mesa boogie 20/20 eindtrap halen

:stop: wat? waar ga je die halen, heb je een adresje misschien?
FF serieus: wat moet een mesa 20/20 eigenlijk kosten, 2ehands?

AART
22 augustus 2007, 23:04
500 of 600 euro gaan ze meestal voor.

Ze zeggen dat je beter een Marshall 20/20 kan halen voor minder geld, maar ik heb totaal geen ervaring met beide poweramps dus kan je er verder weinig over vertellen.

rupke
26 augustus 2007, 21:06
Ik heb de mesa 20/20 binnen. alleen nog even thuisgeprobeerd en ik vind hem erg goed klinken. van de week even op volume in de repetitieruimte. Hij zal zekerst hard genog gaan. ik had hem thuis nog maar nauwlijks openstaan.

ik ben benieuwd. ziet er wel gaaf uit de 19" rackjes op een 2 x 12 cabinet (live op het podium nog 1 2 zx 12" er bij)

ik hou er van om een minimale set te hebben emt een moddervet geluid. nou dat gaat wel lukken dnek ik zo?

latursssssssssss

de studio pre amp als ie er komt moet nog even wachten

Rupke

Nocki
27 augustus 2007, 18:52
Congrats! erg leuk voor je!