PDA

View Full Version : Ruby's Eyes - TE



stawn
19 augustus 2007, 13:16
Dit it Ruby's Eyes gespeeld door mij :B
http://youtube.com/watch?v=97mIfD59mJA

meul
24 augustus 2007, 09:06
waarom komt hier nu helemaal geen reactie op?
jij speelde toch pas heel kort kan ik me vaag herinneren?
anyway, dit is gewoon goed gespeeld, in ieder geval een stuk beter dan ik speel in deze stijl

Don Capo
24 augustus 2007, 09:18
Heel kort? Dat hoop ik toch niet, klinkt TE goed voor een beginner. Jammer van die brom die zonder twijfel door je opname apparatuur komt.


Helaas zijn ons kort geleden twee iconen op dit gebied ontvallen, waarvan een voorgoed, Gert de Meijer, en eentje die hopelijk snel weer een keer terugkomt, Eltjo (Picker) die meesters waren in fingerstyle gitaar. Gelukkig is er dus ook nieuwe aanwas. Fijn om naar te luisteren! Blijf lekker posten!

stawn
30 augustus 2007, 00:43
hehe dankje!!

Nou heel kort... tis wat je kort vind, maar yep vanaf 19 juni afgelopen jaar toen ik een gitaar voor mijn verjaardag als cadeau kreeg :D

smandert
31 augustus 2007, 17:32
19 juni 2007?? Dit leer jij in 2 maanden?

Ik speel al 15 jaar en doe het je niet na. Nou is het idd mijn stijl niet, dat scheelt.

Don Capo
31 augustus 2007, 17:43
Hmm, ik vind het bijzonder knap wat je doet hoor maar je bent niet pas vanaf Juni aan het spelen getuige deze post op youtube:


http://youtube.com/watch?v=aBwJp5MlLB0&mode=user&search=

Added: May 09, 2007

Waarom liegen over hoe lang je al speelt? En nou eerlijk zeggen!!!

jasper159
31 augustus 2007, 17:46
Hij zei toch afgelopen jaar?
Dat is dus een jaar en 2 maanden.
Nog steeds knap vind ik.

Don Capo
31 augustus 2007, 17:47
Aha, inderdaad, I made a booboo! Solly!!


Vind het ook steengoed, maar toen ik de twee maanden zag kreeg ik een waas van jaloezie voor mijn ogen....


Excuses

Ibanez666
31 augustus 2007, 18:39
het gaat er niet om hoeveel jaar je speelt, maar hoeveel serieuze en toegewijde uren..

Iemand die een jaar lang elke dag 4 uur speelt zal normaal gesproken beter kunnen spelen dan iemand die 5 jaar lang een paar uur per maand speelt..

Het gaat dus om de netto speeltijd, niet de bruto (vanaf aanschaf gitaar tot nu).

Zo denk ik erover :-)

Sterik
31 augustus 2007, 23:49
van een tab of op gehoor?

als het van een tab is, zou je hem kunnen posten?

Harald
1 september 2007, 02:32
Gezien de tijd dat je speelt, erg goed. Zou wel op je timing letten. Voelt te gehaast, zowel qua metronoomsnelheid als hoe je het speelt. Mag een stuk luier. Maar dat komt wel goed naarmate je langer speelt, gezien waar je na een goed jaar spelen bent.

stawn
6 september 2007, 00:22
hehe ja een jaartje bij die 2 maanden don_capo!

Bedank Harald!
Inderdaad toen ik het later beluisterde merkte ik ook dat ik toch zomaar sneller ging spelen en te snel begon, maarja komt wel dan :)