PDA

View Full Version : Elektrische Gitaar Gezocht



caro
19 augustus 2007, 11:45
Hallo
Ik ben op zoek naar een goede beginners tweedehands linkshandig elektrische gitaar die zich in goede staat bevindt. Model zoals een stratocaster. Mijn maximum prijs die ik wil geven is 150 euro, liefst zwart, zwart-wit of sunburst kleur.

Kaboemba
19 augustus 2007, 11:47
wil je weten wat je moet kopen of is het een oproep om gitaren aan je aan te bieden.

In dat geval graag adverteren op gitaarmarkt en als het kan hier een slotje.

Danielovich
19 augustus 2007, 11:48
ik denk dat hij wil dat mensen hem gitaren aanbieden. aangezien lefty beginners gitaren niet erg in de markt zijn.

brunodb
19 augustus 2007, 11:49
goh man, daar worden de straten mee geplaveid. check effe:

www.gitaarmarkt.nl
of
www.marktplaats.nl
of
www.2dehands.be
of
www.kapaza.be

al die sites staan vol met tweedehands stratocaster modellen van fender squier, stagg, vintage, richwood, london city...enzovoort.

Er is zeker veel binnen je budget te vinden al zal je voor de linkshandige iets beter moeten zoeken

caro
20 augustus 2007, 11:57
wil je weten wat je moet kopen of is het een oproep om gitaren aan je aan te bieden.

In dat geval graag adverteren op gitaarmarkt en als het kan hier een slotje.

Ja, ik zou ook wel willen weten wat het beste is om een elektrische gitaar te kopen voor te beginnen. En of het haalbaar is om op je ééntje gitaar te leren spelen, of dat je beter toch lessen volgt.

grtz.
caro

Maurice_732
20 augustus 2007, 12:31
http://leftaxe.nl/

Kakihara
20 augustus 2007, 12:41
Ja, ik zou ook wel willen weten wat het beste is om een elektrische gitaar te kopen voor te beginnen. En of het haalbaar is om op je ééntje gitaar te leren spelen, of dat je beter toch lessen volgt.

grtz.
caro

Als beginner lijkt het me het best om een gitaar te nemen waarvan je vind dat ze goed "in de hand" ligt. Hiermee bedoel ik dat de neck van een gitaar belangrijk is. Als je van plan bent om flitsende solo's te gaan spelen, kan je best een gitaar nemen met een dunne neck, voor andere genres mag de neck gerust wat dikker zijn, maar je moet daarover zelf oordelen natuurlijk. Het merk en type is als eerste gitaar niet belangrijk, ze moet vooral lekker spelen. (al zal het wat moeilijker zijn om metal te spelen op een telecastermodel dan op een Ibanez)
Aangaande lessen of niet, het is zeker haalbaar om het op je eentje gitaar te leren, langs de andere kant zorgen lessen in mijn ogen toch voor een snellere vooruitgang, maar ook dat is een persoonlijke opvatting en geldt : gewoon gaan voor dat waarbij je je het beste voelt

caro
20 augustus 2007, 13:05
Als beginner lijkt het me het best om een gitaar te nemen waarvan je vind dat ze goed "in de hand" ligt. Hiermee bedoel ik dat de neck van een gitaar belangrijk is. Als je van plan bent om flitsende solo's te gaan spelen, kan je best een gitaar nemen met een dunne neck, voor andere genres mag de neck gerust wat dikker zijn, maar je moet daarover zelf oordelen natuurlijk. Het merk en type is als eerste gitaar niet belangrijk, ze moet vooral lekker spelen. (al zal het wat moeilijker zijn om metal te spelen op een telecastermodel dan op een Ibanez)
Aangaande lessen of niet, het is zeker haalbaar om het op je eentje gitaar te leren, langs de andere kant zorgen lessen in mijn ogen toch voor een snellere vooruitgang, maar ook dat is een persoonlijke opvatting en geldt : gewoon gaan voor dat waarbij je je het beste voelt


Bedankt voor de antwoorden en de tips

caro

Sten_Vampire
20 augustus 2007, 21:53
wat voor muziek wil je gaan spelen?