PDA

View Full Version : Elektrische Gitaar Gezocht



caro
19 augustus 2007, 11:45
Hallo
Ik ben op zoek naar een goede beginners tweedehands linkshandig elektrische gitaar die zich in goede staat bevindt. Model zoals een stratocaster. Mijn maximum prijs die ik wil geven is 150 euro, liefst zwart, zwart-wit of sunburst kleur.

Kaboemba
19 augustus 2007, 11:47
wil je weten wat je moet kopen of is het een oproep om gitaren aan je aan te bieden.

In dat geval graag adverteren op gitaarmarkt en als het kan hier een slotje.

Danielovich
19 augustus 2007, 11:48
ik denk dat hij wil dat mensen hem gitaren aanbieden. aangezien lefty beginners gitaren niet erg in de markt zijn.

brunodb
19 augustus 2007, 11:49
goh man, daar worden de straten mee geplaveid. check effe:

www.gitaarmarkt.nl
of
www.marktplaats.nl
of
www.2dehands.be
of
www.kapaza.be

al die sites staan vol met tweedehands stratocaster modellen van fender squier, stagg, vintage, richwood, london city...enzovoort.

Er is zeker veel binnen je budget te vinden al zal je voor de linkshandige iets beter moeten zoeken

caro
20 augustus 2007, 11:57
wil je weten wat je moet kopen of is het een oproep om gitaren aan je aan te bieden.

In dat geval graag adverteren op gitaarmarkt en als het kan hier een slotje.

Ja, ik zou ook wel willen weten wat het beste is om een elektrische gitaar te kopen voor te beginnen. En of het haalbaar is om op je ééntje gitaar te leren spelen, of dat je beter toch lessen volgt.

grtz.
caro

Maurice_732
20 augustus 2007, 12:31
http://leftaxe.nl/

Kakihara
20 augustus 2007, 12:41
Ja, ik zou ook wel willen weten wat het beste is om een elektrische gitaar te kopen voor te beginnen. En of het haalbaar is om op je ééntje gitaar te leren spelen, of dat je beter toch lessen volgt.

grtz.
caro