PDA

View Full Version : Rate B.C. rich Kkv A.u.b.



Buzzer
18 augustus 2007, 17:25
Hallo, ik heb sinds kort deze gitaar gekocht:

http://www.royalmusic.com.br/images/produto/imgGrande_741.jpg

De B. C. Rich KKV Kerry King :zz:
Hij kostte me 250 euro En ik kan er maar 1 nadeel aan geven en dat is de bovenkant met die mooie hoorns... Als ik mocht kiezen gaan ze er af en komt er een gewone head want de punten beschadigen snel. verder kan ik er niks over zeggen maar zouden jullie je mening er over willen geven?

Mvg Buzzer

Blaahaab
18 augustus 2007, 17:27
niet tegen de muren stoten met de kop van je gitaar :D
als de kop beschadigt van eht in een tas zitten ofzo misschien een handdoek eromheen doen ofzo in je tas? Ik weet neit waar jouw kop beschadigt van raakt

Buzzer
18 augustus 2007, 17:30
Het plafond >.< Best stom van me ja. zou een handoek een goed idee zijn? er is nu een klein stukje dat er snel van af breekt maar als ik er een handoek strak omheen doe zou het vervoerd kunnen worden denk ik

YannickH
18 augustus 2007, 17:32
sorry maar dat vind ik dus een gitaar van nix mer di kerryking tribals erop.

Blaahaab
18 augustus 2007, 17:33
tegen het plafond :dontgeti: gast hoe lang ben jij dan? of hoe klein is je huis. Dan moet je met oefenen een beetje rustig aan doen, daar hoef je natuurlijk geen publiek te vermaken :) Maar als je een normale kop erop laat maken, dan stoot je misschien nog steeds tegen het dak aan? Je moet gewoon goed uitkijken denk ik

Buzzer
18 augustus 2007, 17:33
Dat die tribals tegenvallen hoor ik vaker, persoonlijk vind ik ze mooi maar ik bedoel meer de hardware

Vonk
18 augustus 2007, 23:00
Ik was van plan een Jackson Warrior te kopen, maar mij kennende zou ik er ziek van worden als ik zo'n punt ergens tegenaan zou stoten en er verf af zou komen. Toch maar gekozen voor de Dinky, lijkt me wat gezonder voor mijzelf ;)

Zit er niet 1 grote sticker op de bovenkant?

Buzzer
19 augustus 2007, 00:35
tegen het plafond :dontgeti: gast hoe lang ben jij dan? of hoe klein is je huis. Dan moet je met oefenen een beetje rustig aan doen, daar hoef je natuurlijk geen publiek te vermaken :) Maar als je een normale kop erop laat maken, dan stoot je misschien nog steeds tegen het dak aan? Je moet gewoon goed uitkijken denk ik

ik deed hem af en wou hem boven op een stapelbed leggen, maar een normale kop beschadigd niet zo snel en kun je er een andere kop op zetten? ik bedoel eigenlijk, hoe waar door wie en wat kost het?

En nee de tribals zijn geen stikkers het is er op gespoten, maar dat is zo over gespoten

DeiDRagonas
19 augustus 2007, 00:38
Andere headstock erop zetten is niet logisch... Kun je net zo goed een nieuwe gitaar kopen, ben je net zoveel kwijt.

Strangegun
19 augustus 2007, 02:06
Maar hoe speelt hij nu ?

Shadowzzz
19 augustus 2007, 03:58
Ja, k ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk... Want ik las in mijn 'zoektocht :p' naar een gitaar ook niet veel goeds over de lager geprijsde B.C. Rich gitaren :O
Hij ziet er wel vet uit... Die tribals hoeven van mij niet echt...

Shadowzzz

MoserCustomShopDotCom
20 augustus 2007, 16:34
ik deed hem af en wou hem boven op een stapelbed leggen, maar een normale kop beschadigd niet zo snel en kun je er een andere kop op zetten? ik bedoel eigenlijk, hoe waar door wie en wat kost het?

En nee de tribals zijn geen stikkers het is er op gespoten, maar dat is zo over gespoten

Aan de foto te zien is het een special series, dat geeft aan dat het vergelijkbaar is met de bronze serie van BC Rich -> de goedkoopste serie die ze hebben.

Voor zo'n bedrag kun je echt niks laten spuiten! Kijk maar goed naar de afwerking van de tribals.

Overigens, gewoon voorzichtig omgaan met je spullen. Leer je ook vanzelf (mijn eerste gitaren hadden het ook zwaarder te verduren! hahahaha)

Thijs van der Burg
20 augustus 2007, 16:40
Toffe gitaar, maar ik hou meer van een normale pointed headstock op V gitaren.