PDA

View Full Version : Bloodhound Gang Melkweg



DTmaster
18 augustus 2007, 16:39
Gaat er nog iemand naar toe

Greetz

DT

ps het is a.s donderdag

DTmaster
22 augustus 2007, 23:27
Gaat iemand nog !!!

Rinze
22 augustus 2007, 23:32
Ik niet...

DTmaster
23 augustus 2007, 15:09
handig om te weten !!

Malle Eppie
23 augustus 2007, 15:44
Dammmnn... had kaarten maar moet helaas vanavond werken.

Nét nu ze een nieuwe single uit hebben.

Nou ja, in ieder geval mijn vriendin blij gemaakt met mijn kaartjes.

NielsW
23 augustus 2007, 15:50
Nee, hoezo?

DTmaster
24 augustus 2007, 10:31
Ik ben geweest en het was echt geweldig !!!


In het begin was er een vooract maar dat was echt een 13 in een dozijn band niet bijzonder dus , afijn toen die klaar waren moesten we allemaal even wachten want de hele set werd opgebouwd dus pff na 3 kwartier viel het licht uit en kwamen ze op het podium en dat was nou net mooi want was al van plan om naar de plee te gaan !!

Evil Jared Hasselhoff de gozer rechts http://farm1.static.flickr.com/55/174532820_010c19b31d.jpg begon gelijk toen de muziek al lekker aan het pompen was heerlijk zijn flesje Jagermeister open te trekken en allemaal bekertjes uit te delen iedereen werd dus gek gemaakt voordat het begon want in een menigte ging iedereen naar voren omdat spul te pakken , dus ik ook natuurlijk mmm Jagermeister feels goood !!

Eindelijk begonnen ze te spelen , ik zal het kort houden want vanaf hier is het een grote CHAOS hahaah: Evil Jared drinkt 1 liter bier kotst het uit in een glas en drinkt het dan nogeens op en daarna........ SPUIGT HIJ over mensen heen, een stel wou ondergekost worden door zijn bier om backstage te komen (rill) , of hij haalde ze snikkel er uit dee hem vast aan en riem en haalde met die tuinslang het hele gewicht van een roadie kist waar je versterker in doet + een 1 liter bierglas naar voren , wie doet dat nou ?????????????????? EJH dus maar gespierd is die mafkeeswel oja tussendoor kregen we ook nog een livechat met bam magera was wel geinig en de BHG wist ook zo goed mogelijk te vertellen dat Amerikaa het domste land te wereld is , FAT , DUMB & AMERICAN tja geef ze geen ongelijk.

Maar wat zijn die gaste toch cool en vraag je af `helemaal overdone` ??? DIE ZIJN GEWOON ZO GEBOREN kunnen zij er wat aan doen hahaha
check maar allemaal voor filmjes hiero http://www.youtube.com/results?search_query=Bloodhound+Gang+Melkweg


laterzz

DTmaster

Dribbel_
29 augustus 2007, 11:49
Hebben ze ook nog muziek gemaakt ?

Martijnisdenaam
29 augustus 2007, 12:04
Speelden ze nog Depeche Mode covers?

jaspie
29 augustus 2007, 12:41
en de BHG wist ook zo goed mogelijk te vertellen dat Amerikaa het domste land te wereld is , FAT , DUMB & AMERICAN

tssjah hun act staat natuurlijk wel bol vd intelligentie. Op pinkpop vorig jaar dede ze ook allemaal van dit soort belachelijke shit:P

Dribbel_
29 augustus 2007, 16:01
tssjah hun act staat natuurlijk wel bol vd intelligentie. Op pinkpop vorig jaar dede ze ook allemaal van dit soort belachelijke shit:P

Beetje jammer dat het iedere keer hetzelfde kunstje is :dontgeti:

DTmaster
29 augustus 2007, 19:05
Oke over de muziek , ze speelde

Alongs Comes marry
Mama say
Ballad of chaisey Lain
F.U.C.K

ect ect

DTmaster
29 augustus 2007, 19:08
Beetje jammer dat het iedere keer hetzelfde kunstje is :dontgeti:


ja ach ik vond toch weleens lache om ze te zien , en tja Americans zijn nogal oppervlakkig kunnen ze ook niks aan doen aangezien ze punt 1 geen geschiedenis hebben omdat ze pas 3 eeuwen meegaan en daarnaast leren ze ook niks anders over de wereld das de V.S dus vind je het gek.

Dribbel_
29 augustus 2007, 22:52
ja ach ik vond toch weleens lache om ze te zien , en tja Americans zijn nogal oppervlakkig kunnen ze ook niks aan doen aangezien ze punt 1 geen geschiedenis hebben omdat ze pas 3 eeuwen meegaan en daarnaast leren ze ook niks anders over de wereld das de V.S dus vind je het gek.

Ja nee dat neit maar dat gekots en gepis ;) met alle respect maar hoe beroemd ze ook zijn maar die shit van ze hoef ik echt niet over me heen te hebben. Dan nog liever een vlammewerpen bij Rammstein in m'n gezicht :dontgeti:
Maar heb het gevoel dat ze ook 3/4 van de tijd bezig zijn met andere dingen behalve dan spelen. Maar ik heb van hun ook maar alleen tv fragmenten gezien dus dat weet ik verder ook niet

DTmaster
30 augustus 2007, 12:24
mmm valt wel mee , ze hebben shows van 2 1/2 uur en 90 minuten is de muziek !!!

Dribbel_
30 augustus 2007, 12:54
dat is wel heel lang :o