PDA

View Full Version : 7 maand wachten op standaart serie LTD?



Ajox
18 augustus 2007, 16:22
Hallo!

7 maand geleden bestelde ik een LTD MHNT250 niks speciaal qua gitaar dus.

Maar dat is nu zoals ik al zei: 7 maand geleden, ik vind het wel wat lang wachten op een standaart serie gitaar.

De verkoper van de winkel zei dat dit een korea gitaar is, maar dat LTD korea geen containers naar hier zend, dus word men gitaar in een klein fabriekje in amerika gemaakt.

Toch vind ik die 7 maand wel erg lang!

Nog iemand hier met zo'n ervaringen?

Groetjes

Tho
18 augustus 2007, 16:23
bestel eens een Jackson USA. dat kan een jaar duren. Met gitaren bestellen heb je dit gezeur heel vaak. erg jammer is dat

Ajox
18 augustus 2007, 16:28
Idd Tho daar ben ik het mee eens.

Maar een LTD MHNT250 valt nog onder budget gitaar, dit mag toch niet zolang duren als een mooie Jackson USA?

YannickH
18 augustus 2007, 16:29
vriend van mij had gevraagt of hij de esp kh-2 kon bestellen linkshandig!en het duurde 9maanden voor hij van amerika hier was dus heeft hij het niet besteld en een fender gekocht:p ik heb men ltd kh-602 besteld en dat heeft 5dagen geduurt:p

Ajox
18 augustus 2007, 16:30
Hehe Cob.

Kwou dat het ook zo was :p

(Nu is de muziekhandel waar ik hem kocht ook nog is in verlof voor 2 weken)

IK WIL MEN LTD :p

YannickH
18 augustus 2007, 16:33
het duurde normaal2dagen maar ze hadden de ltd kh-603 besteld:p toen hebbe ze di terug gestuurd en de kh 602 terug besteld en dat duurde 3daagjes(zat verlofdag tussen) dus in totaal5dagen wachten:p bij ons in mol hangt in de rock planet een ltd mh 250;)

Kaïn
18 augustus 2007, 16:34
De verkoper van de winkel zei dat dit een korea gitaar is, maar dat LTD korea geen containers naar hier zend, dus word men gitaar in een klein fabriekje in amerika gemaakt.


Heb je wel een USA gemaakt intrument ;)

episua
18 augustus 2007, 16:42
In leeuwarden is ie ook gewoon op voorraad. Wachttijden bij oa LTD zijn soms helaas belachelijk lang.

Ajox
18 augustus 2007, 16:53
@ Kaïn: idd das wel waar :p lekker vet ;)

Vonk
18 augustus 2007, 23:07
7 Maanden... ik had na 4 maanden mijn geld teruggevraagd, en iets anders gaan zoeken. Ik vind wachten niet erg, als er maar enige vorm van voortgang is.

Ik hoop dat mijn Jackson over een week in een zeecontainer in NL aankomt na 4 maanden wachten, anders ga ik ook een andere zoeken.

Nielsje
18 augustus 2007, 23:23
Ik zou het nooit doen, een gitaar bestellen. Ik zou gewoon een gitaar in de winkel kopen, kan je hem tenmiste goed testen.

Maar ontopic, 7 maanden is lang, zou het nooit zo lang laten duren...

drap
18 augustus 2007, 23:42
Ik zou het nooit doen, een gitaar bestellen. Ik zou gewoon een gitaar in de winkel kopen, kan je hem tenmiste goed testen.

Zou ik ook graag willen kunnen zeggen, maar ja, linkshandig... :confused:

Ik had er trouwens na een maand of twee al de brui aan gegeven. Zo lang wachten hoeft echt absoluut niet.

DeiDRagonas
19 augustus 2007, 00:34
De verkoper van de winkel zei dat dit een korea gitaar is, maar dat LTD korea geen containers naar hier zend, dus word men gitaar in een klein fabriekje in amerika gemaakt.

Sorry hoor, maar ben ik dan de enige die dit wel een heel vaag verhaal vindt? Ik ruik bullshit geloof ik...

Buzzer
19 augustus 2007, 00:38
Ik persoonlijk niet maar een vriend van mij heeft 2 keer een gitaar besteld en vooraf betaald, die gitaren zijn nooit aangekomen... ik koop mijn gitaren nooit op internet >.< ik kom ze ophalen en betaal zodra ik de gitaar in mijn handen heb

DeiDRagonas
19 augustus 2007, 00:42
"ik koop mijn gitaren nooit op internet >.< ik kom ze ophalen en betaal zodra ik de gitaar in mijn handen heb"

+10 voor dat!!

Tin
19 augustus 2007, 10:55
De verkoper van de winkel zei dat dit een korea gitaar is, maar dat LTD korea geen containers naar hier zend, dus word men gitaar in een klein fabriekje in amerika gemaakt.

Mhh juist...LTD gitaren onder de 400 series worden niet in korea gemaakt maar in indonesie.

En ze worden al helemaal niet in de VS gemaakt........Ze worden volgens mij wel gecontroleert in de VS.

Maargoed de levertijden van LTD's zijn gewoon heel erg lang.

En als je niet kan wachten koop dan een Ibanez ofzo want ik zelf vindt LTD's onder de 400 series niet de moeite waard.

Heb er zelf ooit eentje gehad en had er echt spijt van dat k dat ding ooit heb gekocht.

GunMetalBlue
19 augustus 2007, 11:05
Sorry hoor, maar ben ik dan de enige die dit wel een heel vaag verhaal vindt? Ik ruik bullshit geloof ik...

Ik vind het woord 'Amerika' in deze context ook wel wat raar overkomen...
Ik vertrouw het idd ook niet echt, echt niet eerder.

Luke-wannabe
19 augustus 2007, 12:03
Sorry hoor, maar ben ik dan de enige die dit wel een heel vaag verhaal vindt? Ik ruik bullshit geloof ik...
Ja ik vond het meteen al, maar ik vond het zo lullig om dat te zeggen :sssh:

Soulflyhigh
19 augustus 2007, 15:11
vriend van mij had gevraagt of hij de esp kh-2 kon bestellen linkshandig!en het duurde 9maanden voor hij van amerika hier was dus heeft hij het niet besteld en een fender gekocht:p ik heb men ltd kh-602 besteld en dat heeft 5dagen geduurt:p
Dat is logisch. De KH 2 wordt in de customshop in Japan gefabriceerd. Dit is geen gitaar die vaak op grote vooraad is. Dan wil je ook nog een linkshandige dus dan zou ie eerst in Japan moeten worden gemaakt. 9 maanden is idd veel maar wel begrijpbaar

Eko
19 augustus 2007, 22:21
Veelal kun je dit vooraf navragen bij een verkoper van het merk. Voor instrumenten in merken die onder Fender vallen ( en dat zijn er nogal wat!) is dat allemaal dezelfde man. Let op dat je hem vooraf duidelijk vraagt of het instrument in Duitsland op voorraad is ( hoofdvestiging Fender Europe). Anders moet hij inderdaad worden besteld bij de fabriek en nog geproduceerd worden. Als je pech hebt komt het instrument eerst vanuit Japan ( Terrada) naar USA om daarna door te zwemmen naar Europa. Levertijden van 6 maanden en meer zijn dan absoluut geen uitzondering maar eerder aan de korte kant. Let op!: een instrument vanuit Duitsland naar Nederland sturen en bij jouw in de handen krijgen duurt hooguit 2 weken. Als het langer duurt is er ergens iets mis en wordt je aan het lijntje gehouden. Een winkelier die je een instrument vooraf wil laten betalen heeft veelal achterstallige betalingen bij de importeur, beter niets vooraf dokken en pas betalen bij levering en accoord bevinden. Ik begrijp wel dat men de zekerheid wil hebben dat je hem ook afneemt maar dat mag niet resulteren in een half jaar voorfinancieren van jouw kant.
Dit geld ook voor andere merken.