PDA

View Full Version : Akoestische meeting???



Janne
18 augustus 2007, 13:37
Hey allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden, en ik had het er met Harald over dat het misschien leuk is weer eens een akoestische meeting te houden. Ik heb begrepen dat er in november een soort mega-meeting is, maar dat wordt waarschijnlijk teveel elektrisch geweld :).
Harald weet eventueel een café in Apeldoorn waar we in de buitentuin (huh, moet dat niet binnentuin zijn Harald? of is t in Apeldoorn speciaal als je tuin buiten is?) terecht kunnen. Dit zou dan wel al snel moeten gebeuren, rond half september dan (dus allemaal snel reageren dat we dat meteen kunnen regelen).
Anders misschien in Utrecht, daar is vast ook wel iets te vinden. Als het niet extreem druk wordt kan het bij ons in de woonkamer (vinden mijn huisgenoten wel leuk denk ik), met mooi weer hebben we hier een enorm grasveld met wat tafels/bankjes dus kunnen we ook nog naar buiten.
Dus willen wij graag weten of er meer animo is (eventuele suggesties voor plaats en datum zijn ook welkom).

Groeten,

Janne

Don Capo
18 augustus 2007, 13:40
Ik ben wel benieuwd hoe je ons nu weer gaat verrassen Janne, count me in!!!

- Janne
- Don Capo

Tupelo
18 augustus 2007, 17:39
- Janne
- Don Capo
- Tupelo

Uiteraard, mits ik niet op vakantie ben. :)

Harald
18 augustus 2007, 19:38
- Janne
- Don Capo
- Tupelo
- Harald (mits geen andere verplichtingen/gigs uiteraard)

Café's met tuin zijn dungezaaid in Apeldoorn. Dit is een soort onoverdekt binnentuintje. Ze zijn bezig met een zaaltje, maar dat duurt geloof ik nog even voordat het klaar is, en de vergunningen binnen zijn.

chubbyfan
18 augustus 2007, 19:40
hoe heet dat cafe?

Harald
18 augustus 2007, 23:21
Zit aan Sam Sam te denken, maar qua ruimte zou het tuintje achter leuker zijn dan het café voorin. Maar goed, eerst een idee voor een datum hebben, dan kan ik Anja eens vragen of ze dat wil. De jamsessies die eerst in Buddha waren zijn daarheen verkast, schijnt aardig te lopen, binnenkort weer eens in de basisband daar.

Pais
19 augustus 2007, 05:31
- Janne
- Don Capo
- Tupelo
- Harald (mits geen andere verplichtingen/gigs uiteraard)
- Pais

Lijkt me super! Natuurlijk wel onder verbehoud mbt datum

Janne
19 augustus 2007, 23:22
Ow en bij voorkeur niet het weekend van 8-9 september, dan moet ik repeteren na een lange zomervakantie dus dat wil ik niet missen :chicken: .

Tupelo
20 augustus 2007, 12:36
Haha, als iedereen zijn agenda eens indient! :D

Mijn vakantie is i.i.g. van d.d. 14.09.07 t/m d.d. 01.10.07.

Janne
20 augustus 2007, 13:18
Haha, ja ok, maar als het zo'n select groepje blijft is het misschien handig een datum te prikken waarop er meer dan 2 mensen aanwezig zijn.

Pais
20 augustus 2007, 15:08
Idd. Dat weekend kan ik trouwens ook niet.

Riste
20 augustus 2007, 15:13
En wie voelt zich geroepen om een akoestische meeting in België te organiseren?

Harald
20 augustus 2007, 16:06
Dan blijft eigenlijk alleen het eerste weekend van september nog over, dat lijkt me dan weer te kort dag. Wat meer mensen zou toch ook wel fijn zijn. Eerste weekend van oktober misschien een idee? (6 of 7 oktober)

Don Capo
20 augustus 2007, 16:09
dan ben ik er niet bij....

Andere verplichtingen helaas. Als ik zo in mijn agenda kijk wordt september sowieso heel moeilijk.


Ik wacht even op de officiele datum en dan ga ik het nog heroverwegen maar voor september hou ik nog even een slag om de arm.

Jedeel
20 augustus 2007, 18:05
......Wat meer mensen zou toch ook wel fijn zijn. Eerste weekend van oktober misschien een idee? (6 of 7 oktober)
Wat is precies (of ongeveer :-) ) de bedoeling van die meeting?
Niveau, kijken/luisteren, meedoen....etc....etc...

Janne
20 augustus 2007, 19:04
"Het gezicht achter de naam zien", kwijlen op gitaren van anderen en af en toe een liedje spelen :). En dit onder het genot van een biertje.

Jedeel
21 augustus 2007, 19:42
"Het gezicht achter de naam zien", kwijlen op gitaren van anderen en af en toe een liedje spelen :). En dit onder het genot van een biertje.
Klinkt wel spannend!
(Kom uit Apeldoorn, dus wip ik wel aan als de datumtijd bekend wordt.)

Janne
21 augustus 2007, 20:22
Eerste weekend van oktober misschien een idee? (6 of 7 oktober)

Zullen we dit maar aanhouden? Kan jij (Harald) dan kijken of we dan in Apeldoorn terecht kunnen, anders kan het hier in Utrecht (eventueel een café ofzo, maar als dat niet lukt hier in de woonkamer).
Kunnen we ook even de rest van het forum volspammen om iets meer deelnemers te werven :p.

Janne

Harald
21 augustus 2007, 22:13
Geldt Don Capos niet kunnen voor het weekend 6 7 oktober? Zoja, is het weekend erop wel mogelijk? Of evt het laatste weekend van oktober. 20, 21 oktober ben ik druk met optredens.

Don Capo
22 augustus 2007, 08:28
Waarschijnlijk ga ik dat (oktober in het algemeen, dus ook dat weekend 6,7)wel halen. Hou nog even een kleine slag om de arm, maar ik ga er mijn stinkende best voor doen.

Harald
23 augustus 2007, 11:10
Ik zal eens polsen bij Anja voor 6 of 7 oktober, wel hopen dat er nog wat meer geinterresseerden zijn. In een café is het wel gewoon openbaar toegankelijk natuurlijk. Bij die opzet lijkt het me leuk als er naast het informele meet en greet wat optredentjes zijn. Ik wil wel spelen, Janne? Don Capo?

Don Capo
23 augustus 2007, 11:14
Phoe lastig, ik kan wel spelen, maar weet niet of ik alleen goed genoeg ben om een optreden te geven. Daarbij, Flamenco blijft toch een moeilijk aan de man te brengen produkt. Als er niet teveel bezoekers zijn wil ik het wel proberen.


Als Janne en jij maar na mij spelen anders kan ik het wel shaken.

Pais
23 augustus 2007, 11:45
Daarbij, Flamenco blijft toch een moeilijk aan de man te brengen produkt.

Niet moeilijk aan de vrouw te brengen hoor. De spandoeken zijn in de aanmaak

Janne
23 augustus 2007, 12:34
En ik hoor ook graag wat flamenco hoor.
En Tupelo? (vanwege zijn originele benadering, of misschien met die zangeres een paar liedjes?).
Ik denk er nog even over na of ik wil "optreden", open podium vond ik leuk, gewoon wat spelen voor wat mede gitaar-idioten, maar optreden? :p. Ik denk er nog even over na (en zal mijn gitaar dan ook maar weer eens afstoffen en kijken of ik t nog n beetje kan ;)).

Janne

Don Capo
23 augustus 2007, 12:37
Ik denk er nog even over na (en zal mijn gitaar dan ook maar weer eens afstoffen en kijken of ik t nog n beetje kan ;)).

Janne

Sure! :stop: Jij speelt iedereen van het podium af man.


Tuppie erbij vind ik een heeeeele goeie! How 'bout it Tuup?

Tupelo
23 augustus 2007, 12:55
Hoi ja... ik zal het eens voorstellen vanavond, misschien een mooie introductie.
Nu komt het weekend van 6/7-10 mij niet zo heel erg denderend uit, maar ik kan eens kijken.

Uiteraard niet na Janne! :D

Harald
23 augustus 2007, 16:12
Ook open podium idee idd, geen 'officiele' gig van anderhalf uur, gewoon 10 minuutjes, kwartier, maar wel met versterking, ipv aan je eigen tafeltje zeg maar...

Jedeel
23 augustus 2007, 20:07
... Daarbij, Flamenco blijft toch een moeilijk aan de man te brengen produkt. Als er niet teveel bezoekers zijn wil ik het wel proberen.

Het maakt de avond wel mooi gevarieerd!

Tupelo
23 augustus 2007, 20:23
Proberen, sowieso... :seriousf:

Janne
24 augustus 2007, 11:37
Jammer, vorige open podium-meeting vond ik het wel lekker dat ik als eerste mocht (moest), dat zit er nu niet in neem ik aan. Wel ff opletten dat we niet allemaal dezelfde Tommy-stukjes gaan spelen ;).
Of we spreken af dat iedereen windy & warm speelt (flamenco versie door de Don).
Als alles goed loopt neem ik misschien mijn homemade akoestische gitaar mee, maar dan moet ie wel af zijn (wat ik al maanden roep, maar er is altijd wel iets wat aangepast moet worden), en een beetje bespeelbaar. Dan wil ik graag een microfoon, want daar zit geen elektronica in :).

Blend
24 augustus 2007, 22:37
Ben net terug van vakantie. Een zeer goed idee dacht ik zo..!!

Blend
24 augustus 2007, 22:41
Bij die opzet lijkt het me leuk als er naast het informele meet en greet wat optredentjes zijn. Ik wil wel spelen, Janne? Don Capo?

Jamsessie? Als ik kom wil ik wel meespelen, kunnen we het gelijk opnemen misschien.

Janne
27 augustus 2007, 12:40
Is het mogelijk de titel aan te passen? Vraagtekens weg en de datum erin (6/7 oktober)?

Blend
27 augustus 2007, 12:42
Ja, bij jouw eerste reactie kan je het onderwerp aanpassen.

Janne
27 augustus 2007, 12:44
Nope, lukt me niet, ik kan een andere titel intypen, maar dan blijft het onderwerp hetzelfde :dontgeti: .

Blend
27 augustus 2007, 13:25
- Don Capo
- Tupelo
- Harald (mits geen andere verplichtingen/gigs uiteraard)
- Pais
- Blend (Kristiaan) neemt een 12snaar mee :)

Harald
27 augustus 2007, 14:27
Zal van de week even contact op nemen met Anja. Kan evt. ook nog kijken of ik wat mensen kan strikken om wat te doen. Janne komt toch ook nog neem ik aan?

- Janne
- Don Capo
- Tupelo
- Harald (mits geen andere verplichtingen/gigs uiteraard)
- Pais
- Blend (Kristiaan) neemt een 12snaar mee

gijsbreghtgitaar
27 augustus 2007, 14:50
Hoi, ik val een beetje binnen, wnat ik zie dat er al wel e.a. geopperd is.

Maar snap ik het goed... 7 oktober in Apeldoorn ?
Of is alles nog een beetje los/vast ?

Als ik geen andere verplichtingen heb vind ik het wel leuk om ff aan te komen.
Het definitieve adres zal nog wel volgen.

Boom-chick-Franky
27 augustus 2007, 19:31
:jam:

Tof! Ik zou ook graag komen!
Ik heb alleen geen vesterker, of is dit niet de bedoeling?? :(
Als ik tijd heb , kom ik graag, en als het dan tijd is om weer te gaan, wil ik wel optreden, des te sneller is iedereen weg!! :D :roll:

Frank

Pais
27 augustus 2007, 20:47
Jammer, dat weekend zit in in Turkije (wat ansich niet zo jammer is natuurlijk.)

Janne
27 augustus 2007, 22:03
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Shidan tevens acte de presence gaat geven nu er naar het schijnt daadwerkelijk ook gespeeld gaat worden.

Dat lijkt me cool.

Jammer Pais dat je er dan niet bent.
Lijstje even aangepast:

- Janne
- Don Capo
- Tupelo
- Harald (mits geen andere verplichtingen/gigs uiteraard)
- Pais
- Blend (Kristiaan) neemt een 12snaar mee
- gijsbreghtgitaar
- Boom-chick-Franky
- Shidan

Pais
27 augustus 2007, 22:20
Ja baal ik ook van. Staat dat weekend al vast?

Ik pas het lijsje dan ook even aan:


- Janne
- Don Capo
- Tupelo
- Harald (mits geen andere verplichtingen/gigs uiteraard)
- Pais - kan niet in het weekend van 6/7 oktober en 13/14 oktober
- Blend (Kristiaan) neemt een 12snaar mee
- gijsbreghtgitaar
- Boom-chick-Franky
- Shidan

Blend
27 augustus 2007, 22:35
als ik mijn bescheiden inbreng mag geven: mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de zaterdag. we zijn niet met heel veel, zullen we gewoon een datum prikken waarop iedereen kan?

Harald
28 augustus 2007, 00:13
Als er een datum is waarop iedereen kan, graag, hoe meer mensen hoe beter.

Lukt het weekend daarop wel voor iedereen? (13 of 14 oktober) Dan probeer ik dat te regelen. (weekend daarop (rond 20 okt) is voor mij niet mogelijk)

Pais
28 augustus 2007, 00:14
13/14 kan ik ook niet, nog steeds op vakantie. Maar laat dat het niet tegenhouden hoor. Natuurlijk was ik hardstikke graag gekomen, maar het lijkt me heel moeilijk om een weekend te vinden dat iedereen kan.

Blend
28 augustus 2007, 09:24
Oei, zo te zien ben ik dan de jongste met m'n 16 jaar :confused:

gijsbreghtgitaar
28 augustus 2007, 09:46
Volgens mij moet er gewoon een datum geprikt worden.
Wie kan...van harte welkom !

Kun je niet--> jammer, volgende keer beter.

Gijsbreght

Janne
30 augustus 2007, 22:53
Hm misschien wil mijn zus wel een liedje zingen, dan hoef ik niet de hele tijd in mn eentje op t podium te zitten :).

fretboardtoash
4 september 2007, 19:22
Volgens mij moet er gewoon een datum geprikt worden.
Wie kan...van harte welkom !

Kun je niet--> jammer, volgende keer beter.

Gijsbreght

ben ik 't mee eens, count me in. Ik zie wel of ik kan aan de hand vd datum.

Pais
4 september 2007, 20:06
Het valt een beetje dood he?
Er is nog geen definitieve datum!!! Weet Harald meer?

Harald
6 september 2007, 15:26
Eindelijk even kunnen checken met Anja van Sam Sam, het kan in Sam Sam. Ik speel er zelf zondagavond, zal dan nog wat details regelen. Sam Sam zit in het centrum van Apeldoorn. Via de site kun je evt. een kaartje bekijken. Het adres: van Kinsbergenstraat 17, 7311 BL Apeldoorn Je kunt er evt. met de auto komen voor laden en lossen, parkeren kan het beste in een parkeergarage. Er zijn er twee redelijk dichtbij.

Ik zorg voor een kleine installatie, en neem mijn AER en reverb/tuner rack mee. Kan ik mijn Bozo met de nieuwe AER pickup ook eens uitproberen :)

Als mensen willen zingen geef het ook even aan, dan moet ik een zangmicrofoon regelen. Misschien sowieso handig, voor diegenen die geen pickup hebben maar wel wat willen spelen.

Het lijstje voor zover ik nu weet en datum zo even in volgende reactie, dan kan dat makkelijk gekopieerd en aangepast worden.

Harald
6 september 2007, 15:33
Zaterdag 6 oktober begin 16:00
Café Sam Sam Apeldoorn
http://www.artcafesamsam.nl/index2.php

* Janne
- Don Capo
- Tupelo
* Harald
- Blend (Kristiaan) neemt een 12snaar mee
- gijsbreghtgitaar
- Boom-chick-Franky
- Shidan

* "starring" on stage ;) oftewel speelt op podium

__________________________________________________ ______


Pas de lijst even aan als je wilt spelen, of ook komt. (boven streep even copy en pasten en aanpassen) Hoe meer mensen hoe beter, dus zegt het voort. Wil ook nog kijken of Anja voor wat hapjes wil zorgen, geef dus ook even aan als je meer mensen meeneemt.

Don Capo, zou graag ook wat flamenco horen. Nylonsnarig is sowieso snel ondervertegenwoordigt. Wil zelf ook wel een wat langere set spelen.

Jedeel
6 september 2007, 18:36
Pas de lijst even aan als je wilt spelen, of ook komt. Hoe meer mensen hoe beter, dus zegt het voort.

* Janne
- Don Capo
- Tupelo
* Harald
- Blend (Kristiaan) neemt een 12snaar mee
- gijsbreghtgitaar
- Boom-chick-Franky
- Shidan
- Jedeel (Jos) komt kijken/luisteren/genieten

* "starring" on stage ;) oftewel speelt op podium

Tupelo
6 september 2007, 18:51
Ik laat het even in het midden.
Mogelijk ben ik net terug van vakantie, misschien niet.
Volgende vraag is of ik er dan het 1e weekend erna wel zin in heb.
Zou op zich best met zangeres willen spelen, maar laat het allemaal nog ff in het midden,
Durf even niet te zeggen of ik er klaar voor ben, ofwel terug in NL ben.

Harald
6 september 2007, 19:32
Ik ruik plankenkoorts... don't worry, het is een vrij knus café. Je kunt natuurlijk ook ter plekke bekijken of je wilt spelen. En er moet natuurlijk ook tijd over blijven om te kletsen, en gitaren, acrylnagels, opgeplakte pingpongballen (old school acrylnagels) fingerpicks etc. te bekijken!

Harald
6 september 2007, 19:34
Zaterdag 6 oktober begin 16:00
Café Sam Sam Apeldoorn
http://www.artcafesamsam.nl/index2.php

* Janne
- Don Capo
- Tupelo
* Harald
- Blend (Kristiaan) neemt een 12snaar mee
- gijsbreghtgitaar
- Boom-chick-Franky
- Shidan
- Jedeel (Jos) komt kijken/luisteren/genieten
* Martijn Michel

* "starring" on stage oftewel speelt op podium

Blend
6 september 2007, 20:19
kan het écht niet die week erna? zoals het er naar uitziet zal ik niet kunnen de 6e oktober.

btw: ik had graag ook nog wat gespeeld op 't podium, maar ik denk niet dat m'n pols dat toelaat. Misschien 1 nummertje? Als ik al kom natuurlijk, zoals het er niet naar uitziet..

Pais
6 september 2007, 20:51
Of anders direct 2 week erna, dan zou ik ook kunnen :hippie:

fretboardtoash
6 september 2007, 21:37
* Janne
- Don Capo
- Tupelo
* Harald
- Blend (Kristiaan) neemt een 12snaar mee
- gijsbreghtgitaar
- Boom-chick-Franky
- Shidan
- Jedeel (Jos) komt kijken/luisteren/genieten
* Martijn Michel
- fretboardtoash

doe m'n best om erbij te zijn hoop dat 't lukt.

Harald
6 september 2007, 22:22
Of anders direct 2 week erna, dan zou ik ook kunnen :hippie: Dat weekend heb ik iig 2 optredens, waarvan 1 in Duitsland, en mogelijk ook 3. Dat lukt voor mij dus echt niet.

Zaterdag 13 oktober zou ik kunnen. Zijn er mensen die nu op de lijst staan die zaterdag de 13e niet kunnen, of anderszins bezwaar tegen die datum hebben? Laat het dan even weten. Als iedereen dan kan (Blend, Tupelo? maar ook de mensen die de 6e al kunnen) kan ik zondag wel even kijken of dat ook kan.

Blend
6 september 2007, 22:36
Ja, ik kan dan denk ik wel. Zijn er mensen met wie ik kan meerijden? (Omgeving Gorinchem, of elders in de buurt of N-Brabant)

Don Capo
7 september 2007, 10:24
Als ik kom dan wil ik wel spelen. Het ding is alleen dat de 14e oktober ook al een meeting is uit offtopic waar ik heen moet. Speel daar in de gelegenheidsband.


De 6e zou nog kunnen al heb ik het nu hel druk met werken en studeren dus hou nog steeds even een slag om de arm.

Harald
7 september 2007, 13:54
Die meeting met gelegenheidsbands was voor mij ook de reden om voor de 6e te kiezen. Weet niet of er veel overlap is qua bezoekers, maar dan zit zo'n weekend gelijk helemaal vol, ken het probleem. Altijd lastig dit soort planning, er is natuurlijk altijd wel iemand die dan niet kan...

Harald
8 september 2007, 23:08
Zoals het er nu voor staat wil ik het gewoon op de 6e houden. Praat morgenavond nog met Anja. Als er nog mensen zijn die het liever op de 13e hebben, post dat dan iig voor morgen 16:00 in het topic.

* Janne
- Don Capo
- Tupelo
* Harald
- Blend (Kristiaan) neemt een 12snaar mee
- gijsbreghtgitaar
- Boom-chick-Franky
- Shidan
- Jedeel (Jos) komt kijken/luisteren/genieten
* Martijn Michel
- fretboardtoash
* LaurentB (reunieset van gitaarduo Flagé au Lait met Harald)
* HansKemink (of is dat Shidan?)

Blend
9 september 2007, 14:23
Ja, ik heb het alsnog liever die week erna, want de 6e kan ik niet, maar als ik de enige ben?

Tupelo
9 september 2007, 16:34
13e is geen optie voor me i.v.m. off topic gelegenheidsbandje.
En de 6e vind ik prima maar houd ik echt even in reserve, kan geen 100% garantie geven dat ik er bij zal zijn.

Harald
9 september 2007, 18:56
Datum waarop iedereen kan zal waarschijnlijk nooit lukken tenzij we het een jaar van te voren plannen. Aangezien Tupelo en Don Capo de 14e met het gitaarnetgelegenheidsbandjesgebeuren (3* woordwaarde) bezig zijn, blijft het de 6e. Hopelijk kan Blend dan een volgende keer wel. En er komt vast een topic met foto's etc. Blijft dus 6 oktober. Zal vanavond even wat details zoals tijden met Anja bespreken. Info volgt.

Blend
9 september 2007, 22:04
Jammer! Maar goed, niets aan te doen. Ik wil in ieder geval wél een uitgebreid verslag + foto's van de meeting, haha! :)

Harald
13 september 2007, 14:51
Alvast een kleine update, 6 oktober staat nu vast. Ik moet de exacte timing nog even bekijken, maar het café is vanaf 15:00 uur open, 16:00 lijkt me dan een mooie tijd om officieel te beginnen, dan heeft iedereen een uur, om binnen te druppelen en alvast wat te kletsen. Anja (van het café) wil evt. wel voor kleine hapjes zorgen, maar dan moeten we een goed beeld hebben hoeveel man er komen. Hopelijk zijn er nog wat meer geïnterresseerden.

Ik wil er s'avonds (ws. van 20:00 tot 22:00 een miniconcert aan vastplakken, waarover later meer. (uiteraard akoestische gitaar) (is er overdag ws. ook wat meer ruimte voor impromptu jams en geklets) Ik heb o.a. Picker (Eltjo) hiervoor uitgenodigd. Hij heeft het erg druk, kan dus niets garanderen, maar hij vroeg een kruk voor hem vrij te houden.

Misschien is het een idee als mensen blijven voor het miniconcert om gezamelijk wat pizza's te laten komen tussen +/- 18:30 en 20:00, en de kosten te delen. Kan me herinneren van een eerdere gelegenheid dat als we allemaal naar een snackbar gaan, het wat lastig wordt daarna weer op te starten.

Jedeel
14 september 2007, 00:21
Klinkt allemaal uitstekend, Harald!!

Liefhebber
14 september 2007, 01:18
Als Picker komt dan kom ik ook!
Zodra bevestiging ,dan ben ik er!
En natuurlijk HK!

Boom-chick-Franky
15 september 2007, 15:00
:sneaky: jammer!
Ik had eigenlijk op Zondag de 7e gerekent.
Waarschijnlijk moet het vrouwtje de 6e werken, dus als ik er niet ben,
dan wens ik jullie veel plezier!

Maar die Pizza mag je me evengoed bewaren!! :cheerup:

Frank

Harald
15 september 2007, 15:12
Jammer, hangt natuurlijk een beetje van de leeftijd af, maar je kunt de kinderen misschien ook gewoon meenemen :)

Boom-chick-Franky
15 september 2007, 17:55
Jammer, hangt natuurlijk een beetje van de leeftijd af, maar je kunt de kinderen misschien ook gewoon meenemen :)Ben bang dat je dan van die`The Who` taferelen krijgt, mijn kinderen die jouw mooie Maton eens gaan testen op breekbaarheid! ;)

Nee, ik kijk wel ,als ik kan kom ik graag,bewaar maar een stukje pizza voor me!

Frank

Harald
21 september 2007, 10:39
Kleine update, na de 'dinnerbreak' zal er vanaf 20:00 een concert zijn van Arnaldo Lopez (www.arnaldolopez.nl), mezelf, en, onder voorbehoud (want erg druk), Eltjo Haselhoff (Picker, voor de oudgedienden hier). Het avondconcert zal overigens niet extreem laat afgelopen zijn, aangezien er van 22:30 iemand cd's gaat draaien op zaterdagen.

Ik zal dan proberen me overdag in te houden met spelen ;) Zo blijft er ook ruimte over voor kletsen, jammen en gitaren bekijken. En aanvang middagprogramma is 16:00, café open vanaf 15:00. Voor de mensen die willen spelen, er is versterking aanwezig.

Als we voor wat meer opkomst kunnen zorgen wil Anja vast ook wel voor wat hapjes zorgen. Heb je vrienden of bekenden die dit leuk vinden (ook niet gitaarnetters), meenemen dus.

Janne
21 september 2007, 10:56
Dat klinkt leuk!

Mijn zus komt ook mee en die zou graag een zangmicrofoon hebben (wie weet gaat ze zelfs wat zingen ;)). Ze neemt waarschijnlijk ook één of twee toeschouwers mee.

Janne
(moet er aan denken weer eens mn gitaar te pakken en te kijken wat ik wil spelen).

Don Capo
21 september 2007, 10:59
Ik ben bang dat ik het niet ga halen. Mijn verplichtingen jegens school en werk vreten op dit moment al mijn tijd op. Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben en ben benieuwd naar eventuele foto's en video's.

Megalomanian
22 september 2007, 09:38
Net mij schema ff gechecked en kom zeker ff al het moois bekijken.
Kijken of we nog wat andere enthousiastelingen kunnen meeslepen ;-)

Hennie V
22 september 2007, 22:22
Kleine update, na de 'dinnerbreak' zal er vanaf 20:00 een concert zijn van Arnaldo Lopez (www.arnaldolopez.nl), mezelf, en, onder voorbehoud (want erg druk), Eltjo Haselhoff (Picker, voor de oudgedienden hier). Het avondconcert zal overigens niet extreem laat afgelopen zijn, aangezien er van 22:30 iemand cd's gaat draaien op zaterdagen.

Ik zal dan proberen me overdag in te houden met spelen ;) Zo blijft er ook ruimte over voor kletsen, jammen en gitaren bekijken. En aanvang middagprogramma is 16:00, café open vanaf 15:00. Voor de mensen die willen spelen, er is versterking aanwezig.

Als we voor wat meer opkomst kunnen zorgen wil Anja vast ook wel voor wat hapjes zorgen. Heb je vrienden of bekenden die dit leuk vinden (ook niet gitaarnetters), meenemen dus.

In dat geval kom ik ook ,al ben ik geen bekende foremer en een kat uit de boom kijker:)

Liefhebber
22 september 2007, 23:05
Ik kom ook met een aantal vrienden(4 +) maar kan dat er wel allemaal in daar?

Harald
24 september 2007, 00:11
Er kunnen best wat mensen in. Met een man of 30 gewoon gezellig druk schat ik... en dan houd je best wat plek over.

Harald
26 september 2007, 17:10
Techniek: Harald, jij had het over een aanwezige geluidsinstallatie. Sec speel ik persoonlijk liever akoestisch. Is er een mogelijkheid van een 'zeepklopper' opstelling waarin het instrument en de stem kunnen wegvloeien? Ikzelf heb ook wel van die handel, maar ik wil niemand en vooral mezelf niet lastigvallen met techniek.

Zeepklopper opstelling :???: Doesn't ring a bell... Kijk in ieder geval nog even voor wat microfoons. Als je het onversterkt wil proberen kan dat natuurlijk, maar dat zou het beste in het middengedeelte van het café kunnen. Bij onversterkt spelen kan koffiezetten achter de bar al fataal zijn voor je hoorbaarheid ben ik bang.

Installatie die ik meeneem is verder niet zo spectaculair of hard (tenzij ik iets van iemand anders regel) maar zou het bij deze toepassing moeten redden. Ik heb er mijn cd presentatie ook mee gedaan en dat ging goed. Vooral een kwestie van zo opstellen dat mensen die willen kletsen een beetje uit de buurt van het podium zitten. En heb daarnaast een AER Compact 60 bij me. Daar komt nog aardig wat herrie uit als het moet. Een tijd geleden nog buiten mee opgetreden (zang, en mijn jazzgitaar over een Fender Hotrod Deluxe) toen de PA door hevige regenval het liet afweten.

Harald
27 september 2007, 11:07
Mooi, zo'n Schertler Unico heeft weer een heel ander karakter dan de AER. (zal dan maar niet hardop zeggen dat ze erg mooi combineren met het Taylor Expression System ;) Mocht Picker nog langskomen, zou hij misschien daarover kunnen spelen met zijn Taylor? Dat ES werkt een stuk minder met een AER) Toen ik de mijne verkocht had ik hier trouwens een gipsy gitarist die hem te zacht vond :o Pickup klonk op zich goed, maar had een erg lage output. En zo zacht was het bepaald niet...

dadgad
2 oktober 2007, 12:05
Er kunnen best wat mensen in. Met een man of 30 gewoon gezellig druk schat ik... en dan houd je best wat plek over.

Hallo,

Zijn nieuwelingen ook welkom ? Ik lijk op 6 october niets
beters te doen te hebben :-) Ik kan eventueel een gitaar
meebrengen (naar keuze een Taylor of een Lakewood),
gewoon om wat te jammen of dingetjes te proberen - maar
ik heb geen enkele behoefte om op te treden of zo (doe ik
nooit solo, ik begeleid meestal).

Groeten,

Han.

Harald
2 oktober 2007, 17:49
Tuurlijk, gewoon komen. En gitaar meenemen is naar eigen keus. Mensen die alleen willen luisteren zijn ook welkom. Vrienden en kennissen die geinterresseerd zijn gewoon ook meenemen. Updates met route etc. volgen snel.

Blend
4 oktober 2007, 09:06
Ik zoek nog iemand waarmee ik evt zou kunnen meerijden vanuit regio Dordrecht / Gorinchem !!

Harald
4 oktober 2007, 11:05
Zaterdag 6 oktober
Café Sam Sam Apeldoorn
http://www.artcafesamsam.nl/index2.php (je kunt hier ook ergens op een kaartje klikken zodat je kunt zien waar het is. Vraag je het in Apeldoorn, en kennen mensen het cafe niet, vraag dan naar stadscafe van Kinsbergen, dat ligt er schuin tegenover. Van Kinsbergen ligt aan de andere kant tegenover de bieb.)

Aanvang 16:00 meeting / open podium / jam
Ergens tussen 18:30 en 20:00 tijd om te eten. Voorstel om gewoon wat pizzas te laten komen. Zal nog even met Anja checken of ze daar bezwaar tegen heeft.

20:00 concert Harald Koll & Arnaldo Lopez. Mogelijk met gasten. Eltjo Haselhoff (Picker op dit forum, voor de oudgedienden) is uitgenodigd, en komt misschien, maar hij geeft aan erg druk te zijn.

Het adres: van Kinsbergenstraat 17, 7311 BL Apeldoorn Je kunt er evt. met de auto komen voor laden en lossen, parkeren kan het beste in een parkeergarage. Er zijn er twee redelijk dichtbij. Vanaf een uur of 18:00 zijn er op zaterdag trouwens genoeg parkeerplekken waar je gratis kunt parkeren. In de parkeergarages blijf je betalen. Sam Sam zit in het centrum van Apeldoorn. Via de site kun je evt. een kaartje bekijken.

Ik zorg voor een kleine installatie, en neem mijn AER en reverb/tuner rack mee. Kan ik mijn Bozo met de nieuwe AER pickup ook eens uitproberen

Als mensen willen zingen geef het ook even aan, dan moet ik een zangmicrofoon regelen. Misschien sowieso handig, voor diegenen die geen pickup hebben maar wel wat willen spelen.


Nog even een opfrislijst. Wil je nog vrienden, kennissen of familie meenemen die van akoestische gitaar houden, aarzel niet, gewoon doen. Wil je nog iets spelen, laat het even weten. Afhankelijk van beschikbare tijd kan een planning erg handig zijn.

* Janne
- Tupelo
* Harald
- Blend (Kristiaan) neemt een 12snaar mee (zoekt vervoer vanuit Gorinchem/ Dordrecht)
- gijsbreghtgitaar
- Boom-chick-Franky
- Jedeel (Jos) komt kijken/luisteren/genieten
* Martijn Michel speelt wat stukken van zijn nieuwe cd.
- fretboardtoash
* LaurentB (reunieset van gitaarduo Flagé au Lait met Harald)
* HansKemink
- Megalomanian
- Liefhebber ( + wat vrienden)

Daarnaast hoop ik op nog wat aanloop vanuit Apeldoorn.

* "starring" on stage oftewel speelt op podium

FunkyFlamenco
4 oktober 2007, 14:38
He dit leek me nou ook leuk, helaas kan ik zaterdag niet, ik vier dan mijn verjaardag :P

Maar de volgende keer ben ik graag van de partij!

Harald
4 oktober 2007, 15:04
:( Jammer, had leuk geweest... maar alvast gefeliciteerd en veel plezier zaterdag!

Janne
4 oktober 2007, 17:59
Harald, kan je een zangmicrofoon regelen? Mijn zus komt ook mee om een aantal liedjes te zingen (en dan hoef ik geen kwartier vol te soleren).

Janne

Harald
4 oktober 2007, 18:27
Gaan we doen! Als ze hem zelf maar stemt, daar ben ik niet zo goed in ;)

Jedeel
5 oktober 2007, 09:51
Gaan we doen! Als ze hem zelf maar stemt, daar ben ik niet zo goed in ;)
Misschien ook een capo voor de mike meenemen, ivm met de diverse stemmingen? :-)

Harald
5 oktober 2007, 17:23
Verregend? Nee, dat was een heavy duty opstelling voor een rock band (Niet van mij). Maar met kortsluiting heb je daar weinig aan :D

Heb een klein mengpaneeltje bij, idd. 4 kanaals. Statief voor mic neem ik wel mee.

Harald
5 oktober 2007, 19:45
Gratis zal tegenvallen op een zaterdag... zelfs bij het Oranjepark staan tegenwoordig parkeermeters. En als je in de buurt zelf gaat staan, even goed in de gaten houden. Dat is meestal dan alleen voor vergunninghouders. Heeft ons ook al eens een bon opgeleverd :( Dat is niet echt een besparing dan.

Kan je net zo goed wat dichterbij gaan staan, al zal het op een zaterdag even zoeken zijn, tenzij je de parkeergarages induikt. Als je de ringweg langs het politieburo volgt heb je tig parkeerplaatsen (moet je geloof ik wel met chipknip betalen) en bij de kruising met de Asseltsestraatweg zit een parkeerplaatsje (daar is een stoplicht) ga je bij dat stoplicht naar rechts zitten er in de straat ook nog parkeerplekken. Wel even kontroleren of daar geen maximum tijd geldt. Dacht het niet trouwens. Je bent dan al aardig in de buurt. En die plekken betaal je ws. tot een uur of 18:00 en daarna gratis. Even goed kijken op de parkeermeters. Of in de parkeergarage zetten, en de auto even verhuizen voor het avondgedeelte.

Harald
5 oktober 2007, 20:25
Als dat de school is voorbij het oranjepark zou dat net zo'n beetje de grens kunnen zijn. Parkeer je verder dan Orpheus lukt het waarschijnlijk ook wel, maar als je met spullen moet lopen, wordt dat al snel vervelend. En de buurten zelf zijn vrij ver rond het centrum meestal voor vergunninghouders.

Tupelo
5 oktober 2007, 20:59
Beetje laat, maar ik ga het niet halen.
Het spijt me, vooral dat ik me zo laat pas afmeld, maar ik heb er even niet bij stil gestaan en zit ramvol dit weekend.

Liefhebber
5 oktober 2007, 21:56
In het Oranjepark (soort villabuurt) kun je gratis je 'voiture' stellen. Dit ligt 1500 meter pal noordwaarts van de cafe locatie. Dus Gratis Noordelijk parkeren en vervolgens zuidelijk indalen per voet.
Verdulle Hans,

Dan moet ik nog met die hele pa, gitaarkoffers, microfoonstandaarden, kabels, snaren, microfoons door een groot deel van het grootste dorp van Nederland(qua oppervlak) lopen! Nou ja, dan neem ik wel wat bevriende locals mee. Ik heb gehoord dat Pieter ook komt om wat te jammen op de piano!
Als Picker er ook maar is!
Serieus: gewoon lekker muziek maken en geen geleuter over techniek!
Wellicht levert het hele mooie momenten op.

chubbyfan
5 oktober 2007, 23:04
hoi, ik heb ook wel zin om even te komen morgenmiddag,woon er vlakbij maar kan maar een paar uurtjes,kan dit nog? :)

Harald
5 oktober 2007, 23:16
Tuurlijk, gewoon komen!

chubbyfan
5 oktober 2007, 23:21
heb alleen geen versterking, is dit een probleem? ben nog nooit naar een acoustische meeting geweest :chicken:en weet dus niet of het zin heeft om mijn gitaar mee te nemen

Azrael
6 oktober 2007, 00:06
Ey jammer dit wist ik niet. Ben zowieso te laat maar de volgende keerk om ik ook gezellig. Ga in zingen en akoustisch spelen. Das altijd leuk!
(voor jullie met oordoppen in that is)

Megalomanian
6 oktober 2007, 07:13
Ik las gisteren ook een net stukje staan in het stadblad (Apeldoorn). Ziet er weer netjes uit. Ik denk dat er ook best "gewoon" wat aanloop zal zijn. Ik heb al, zonder dat ik het vertelde, mensen gehoord die die kant uit wilde gaan.
Gaat gewoon een nieuwe soort acoustic strings worden :satisfie: .

Misschien jaarlijks en misschien ook 3 dagen ;-)

Harald
6 oktober 2007, 08:12
heb alleen geen versterking, is dit een probleem? ben nog nooit naar een acoustische meeting geweest :chicken:en weet dus niet of het zin heeft om mijn gitaar mee te nemen

Gitaar meenemen, moet je zelf even bekijken. Als je nog wil spelen als er gejamd wordt (en dat zal akoestisch blijven) is het natuurlijk wel handig.

Heb inmiddels ook al gehoord dat er iets geplaatst is. Woon zelf net buiten Apeldoorn, merk daar dus weinig van, al had de kassiere in de buurtsuper het gezien... 'Je staat in de krant' en ik maar nadenken wat ik dan gedaan zou hebben, totdat ik bedacht dat ze misschien niet in Epe woont, maar richting Apeldoorn...

Jack#79
6 oktober 2007, 12:04
Ik wil jullie allemaal veel plezier wensen voor vanmiddag!! Als ik het kan halen kom ik zeker even kijken...lijkt me echt super jullie allemaal te zien spelen!!

Nogmaals veel plezier!!!!!!!!!

Groeten :hippie:

Megalomanian
6 oktober 2007, 13:23
Heb inmiddels ook al gehoord dat er iets geplaatst is. Woon zelf net buiten Apeldoorn, merk daar dus weinig van, al had de kassiere in de buurtsuper het gezien... 'Je staat in de krant' en ik maar nadenken wat ik dan gedaan zou hebben, totdat ik bedacht dat ze misschien niet in Epe woont, maar richting Apeldoorn...

Zo erg lijk jij toch niet op Arnaldo? ;-)
Die staat er met een foto is. Verder staat er gewoon op een nette en leuke manier beschreven wat er zo ongeveer gebeuren gaat.
( ik neem anders wel een kopietje v/h stadsblad voor je mee )

Jedeel
6 oktober 2007, 13:35
Zo erg lijk jij toch niet op Arnaldo? ;-)
Die staat er met een foto is. Verder staat er gewoon op een nette en leuke manier beschreven wat er zo ongeveer gebeuren gaat.
( ik neem anders wel een kopietje v/h stadsblad voor je mee )
Er zijn 2 'advertenties' geweest. Zowel Harald als Arnaldo hadden een 'plekje' :-)

Janne
6 oktober 2007, 13:47
Nou mensen, ik ga zo eens rustig naar de bus lopen en dan zie ik jullie rond een uur of vier. Kan ik in de trein gaan bedenken wat ik ga spelen :).

Janne

Edit: Is er iemand die dingen kan/wil filmen? "Optredens" met live publiek doen t goed op youtube :).

Megalomanian
6 oktober 2007, 14:34
Er zijn 2 'advertenties' geweest. Zowel Harald als Arnaldo hadden een 'plekje' :-)

Allebei dus ook in "het" stadsblad?
Kijk ik dus ook gewoon weer met m'n neus ;-)
iig tot vanavond

chubbyfan
6 oktober 2007, 21:23
jammer dat ik er maar een uurtje bij heb kunnen zijn maar ik vond het zeer motiverend

Harald
7 oktober 2007, 00:03
Was erg leuk! De mensen die eerder naar huis zijn gegaan hebben trouwens erg lekker eten gemist. Nooit geweten dat je met zuurkool iets lekkers kon maken! Anja alvast bedankt. Zo nog even de auto uitladen. Zet morgen wel even wat fotos neer.

Jedeel
7 oktober 2007, 00:24
Ik vond het een erg leuke middag/avond-sessie.
Leuk dat je elkaar eens in het 'echie' ziet; achter de nicknames kan ik nu toch een aantal mensen plaatsenen :-)

Alle mensen die gespeeld hebben: Janne en zus, Martijn (nickname ben ik kwijt),
Laurent(?), Harald en Arnaldo (ook op gitaarnet?) hardstikke bedankt!!!!

Harald en Janne bedankt voor het initiatief.
En uiteraard Anja bedankt voor de lekker hap!

Voor herhaling vatbaar!!

Makor1966
7 oktober 2007, 00:55
Yep was leuk :satisfie:
Ik was iets later maar heb het meeste wel meegekregen. Mooi akoestisch gitaarspel, en zang, door Janne (zus?), Harald & Caroline en Arnaldo & Irene.
Gezellig cafe, en ook nog lekker gegeten thanx to Anja!!

LaurentB
7 oktober 2007, 01:02
Ik zit nog even online te chillen (mijn God, wat probeer ik weer modern te doen met mijn 43 jaar) na een vier-urige reis naar Zuid-Limburg (het laatste deel ging met de trein; die poenige Mercedes was een huurauto, ze hadden geen andere meer vrij :-)). Ik moest net weg bij het begin van Harald en Arnaldo, wat erg jammer was gezien de enkele mooie klanken die ik al bij de soundcheck opving.
Mooie dingen gehoord, het viel me vooral op dat de optredenden allemaal zo'n mooie toon hadden, wat ik altijd een teken van goeie oren vind. En leuk om eens een paar gitaarnetters in het echt te zien.

Makor1966
7 oktober 2007, 02:07
Hier nog even een linkje naar de site van Arnaldo Lopez (http://www.arnaldolopez.nl/) is niet op GN voor zover ik weet.

Janne
7 oktober 2007, 10:15
Het was een leuke middag, jammer dat ik niet kon blijven voor het avondconcert.
Ik heb genoten van goeie muziek, zelf lekker gespeeld, alleen het laatste nummer een beetje verkl&$(*$t. Dan denk je toch dat het misschien leuk zou zijn er weer wat intensiever mee aan de slag te gaan.
Janne

Hennie V
7 oktober 2007, 10:25
Leuk zo'n meeting.T'ja,je hebt voorzover ik weet geen akoestise gitaar vereniging waar je mensen tegen komt met de zelfde hobby om gezellig mee te "chillen" (nieuw woord)en gitaar te spelen en mensen te zien spelen die het ECHT!! kunnen dus is dit een mooi alternatief.Dank aan iedereen die dit tot een succes hebben gemaakt.Volgende keer wel iedereen even een stikker met forem naam op het voorhoofd plakken ;-).

Makor1966
7 oktober 2007, 11:31
Ik had meer forummers verwacht, en omdat je niet weet wie wie is
raak je dan toch wel met leuke mensen cq gitaarliefhebbers in gesprek :satisfie:
geloof dat ik de enige forumdame was..

Harald
7 oktober 2007, 11:50
Had gisteren niet veel tijd om nog even met Anja te kletsen aangezien we onze oppas op tijd (niet gelukt trouwens) naar huis moesten brengen. Maar Anja vond het erg leuk, en had van verschillende mensen al de vraag gekregen wanneer er weer zoiets was. Maar een herhalingsmatch is waarschijnlijk geen probleem. Misschien lokaal, misschien weer vanuit de forummers. Laat maar weten of dat een goed idee is. Martijn Michel wilde zoiets misschien ook wel eens organiseren in een café waar hij vaak speelt in het westen van het land.

Ik heb me in ieder geval uitstekend vermaakt, iedereen bedankt.

Filmpjes heb ik niet, aangezien het er vrij donker was, en onze videocamera dan meestal niet echt geweldige opnames maakt. Wel foto's. Heb ze even op mijn eigen site gehost:

http://www.gitaarspel.nl/samsam/

Blend
7 oktober 2007, 12:15
Fotooooo's!!

Megalomanian
7 oktober 2007, 13:15
Ik had wel een paar filmpjes gemaakt met de telefoon maar die zijn te slecht geworden. Alleen Tom&Jerry van Arnaldo staat er redelijk op. Iig alsnog te slecht om op tube oid te zetten. Volgende keer toch maar een "echte"camera mee ;-)
Was erg gezellig. Moest maar gauw weer een keertje.

dadgad
7 oktober 2007, 16:31
Hallo allemaal,

Het was gezellig gisteren in Apeldoorn. De cappucinos smaakten uitstekend, en
de muziek was ook goed :-) De sfeer en ook het eten waren prima.

Ik heb tijdens het gebeuren ook wat fototjes geschoten, die nu te bezichtigen zijn op: http://www.xs4all.nl/~hspeek/dadgad/gitaarnet/meeting.html .

Als iemand (Harald !) de originele fotos wil hebben, neem dan even contact op - die
zijn toch iets te groot voor op de website.

Groeten, en misschien nog eens tot ziens op een volgende meeting,

Han.

Makor1966
7 oktober 2007, 17:01
En Harald hier is een receptje voor Sarma (http://www.smulweb.nl/1095374/koken/recept/Sarma-op--sloveense-manier), maar misschien kun je van Anja het origineel krijgen,
en bij de weg de soep was ook geweldig :satisfie: zeg dat maar tegen haar.

Harald
7 oktober 2007, 22:30
Fotooooo's!! Heb je er overheen gelezen, of heb je ze juist gezien? Just in case: http://www.gitaarspel.nl/samsam/

Makor bedankt voor de link naar de Sarma. Nu denk ik dat ik weet wie je was, maar had je je nog voorgesteld? (dat is me dan nl. helemaal ontgaan...)

Makor1966
7 oktober 2007, 23:10
Nee, eigenlijk niet, alleen afgesteld :D
op onderstaande foto ben ik te zien, draag daar een bordeaux blouse en spijkerbroek

http://www.xs4all.nl/~hspeek/dadgad/gitaarnet/small/DSC01174r.jpg

LaurentB
8 oktober 2007, 00:01
Nee, eigenlijk niet, alleen afgesteld :D
op onderstaande foto ben ik te zien, draag daar een bordeaux blouse en spijkerbroek

http://www.xs4all.nl/~hspeek/dadgad/gitaarnet/small/DSC01174r.jpg

Aha, dát was jij dus!

MartijnMichel
8 oktober 2007, 09:29
Hallo daar! Ik heb nu toch ook maar eens een accountje aangemaakt! :)
Het was super zaterdag, dat moeten we vaker doen.

Ik zit zelf ook bij gitaarvereniging Pro Guitarra (http://www.proguitarra.nl) en daar zijn ook vaker akoestische bijeenkomsten. misschien leuk om eens een kijkje te nemen.

Het is misschien een beetje snel maar zijn er mensen die het leuk vinden om dit binnen enige tijd weer te doen (maar dan in Haarlem) want dan kan ik alvast gaan polsen bij wat mensen om dit te gaan regelen.

Groet!
Martijn

Jedeel
8 oktober 2007, 17:41
Het is misschien een beetje snel maar zijn er mensen die het leuk vinden om dit binnen enige tijd weer te doen (maar dan in Haarlem) want dan kan ik alvast gaan polsen bij wat mensen om dit te gaan regelen.

Groet!
Martijn
Ik sprak jou daar zaterdag al over (je had net als sommige anderen een behoorlijke reis achter de rug), je had al een plan voor iets in omgeving Haarlem.

Mijn zegen heb je;
- wat mij betreft mag dit een paar keren per jaar (als de animo afloopt, dan moet de frequentie ook maar naar beneden worden bijgesteld.)
- dan gaan wij (Apeldoorners) maar eens km maken ;-)
- wel handig als de lokatie middels OV te bereiken is.
- meerdere regio's geeft ook anderen de mogelijkheid te komen.

Jos

Jedeel
8 oktober 2007, 17:45
Makor bedankt voor de link naar de Sarma. Nu denk ik dat ik weet wie je was, maar had je je nog voorgesteld? (dat is me dan nl. helemaal ontgaan...)

Dat 'probleem' had ik ook omdat het uiteraard openbaar was; wie hoort nu wel of niet bij het gitaarnet?

Het bleek achteraf dat ik mij in het begin van de middag ook voorstelde aan iemand die netjes aan een tafeltje zat te kijken/luisteren. Hij gaf aan dat hij niets met ons forum te maken had.
Later ging hij de vloer dweilen (gemorst biertje), waarop ik concludeerde dat het misschien wel de man van Anja zou kunnen zijn geweest. Hahahahahaha

Maar dat weet jij wel, Harald, liep de man van Anja daar rond?

LaurentB
8 oktober 2007, 18:28
(...)

Filmpjes heb ik niet, aangezien het er vrij donker was, en onze videocamera dan meestal niet echt geweldige opnames maakt. Wel foto's. Heb ze even op mijn eigen site gehost:

http://www.gitaarspel.nl/samsam/

Hier nog een foto, maar dan van Flagé au Lait meer dan 15 jaar geleden, bij een optreden te Nuenen, toen we nog haar hadden op plekken waar dat nu niet meer zit.

http://www.em11.nl/images/flage_au_lait_toen.jpg

Harald
8 oktober 2007, 19:10
Dat 'probleem' had ik ook omdat het uiteraard openbaar was; wie hoort nu wel of niet bij het gitaarnet?

Het bleek achteraf dat ik mij in het begin van de middag ook voorstelde aan iemand die netjes aan een tafeltje zat te kijken/luisteren. Hij gaf aan dat hij niets met ons forum te maken had.
Later ging hij de vloer dweilen (gemorst biertje), waarop ik concludeerde dat het misschien wel de man van Anja zou kunnen zijn geweest. Hahahahahaha

Maar dat weet jij wel, Harald, liep de man van Anja daar rond?

Er was wel een man die zich ook met het café bemoeit. Maar of dat Anja's man is durf ik niet te zeggen. Weet niet hoe die verhoudingen daar zijn. Ben bovendien rampzalig in het onthouden van gezichten en namen... dat helpt ook niet echt :(

Mocht je me ooit tegenkomen, en denken, 'zegt ie nu niets' dan is de kans groot dat daar geen opzet achter zit, maar dat ik je simpelweg niet herken, of zelfs niet in de gaten heb dat er iemand anders voorbijloopt en zwaait... Mensen die ik echt niet moet, merken dat juist wel. Kan dat nooit zo heel goed verbergen... misschien dat ik daarom vooral solo gitaar speel...;)

Harald
8 oktober 2007, 19:12
Hier nog een foto, maar dan van Flagé au Lait meer dan 15 jaar geleden, bij een optreden te Nuenen, toen we nog haar hadden op plekken waar dat nu niet meer zit.

http://www.em11.nl/images/flage_au_lait_toen.jpg

Gipsy me... :D maar zat Stochelo niet in Nuenen in die tijd (en zonder dat wij dat in de gaten hadden)? Meen me te herinneren dat je op een gegeven moment ietwat depri vermelde dat je het Rosenberg trio had gezien, en dat ze al onze covers ook speelden... (en beter, uiteraard. Met uitzondering van vreemde eend in de bijt, Sleep Dirt van Zappa)

En wat een heerlijk compacte akoestische gitaarversterker achter mij... was dat die London City van jou nog?

LaurentB
8 oktober 2007, 19:15
Gipsy me... :D maar zat Stochelo niet in Nuenen in die tijd (en zonder dat wij dat in de gaten hadden)? Meen me te herinneren dat je op een gegeven moment ietwat depri vermelde dat je het Rosenberg trio had gezien, en dat ze al onze covers ook speelden... (en beter, uiteraard. Met uitzondering van vreemde eend in de bijt, Sleep Dirt van Zappa)

En wat een heerlijk compacte akoestische gitaarversterker achter mij... was dat die London City van jou nog?

Verdomd, nu je het zegt; dat is die London City! Overleden, helaas. Het is wel al dezelfde Hopf als die ik nu bij me had.

Die hoed had jij nog ter ere van de kort daarvoor overleden Stevie Ray Vaughan op.

Wij wisten wel degelijk dat de Rosenbergs in Nuenen zaten, want we dachten nog: "het zal toch niet toevallig hun stamkroeg zijn, en dat je dan daar net die stukken probeert te spelen die zij ook doen.