PDA

View Full Version : High gain amp meeting - WAAR en door wie? -



AART
17 augustus 2007, 17:35
Zie lijst onderaan de pagina. Voeg jezelf en de stad van jouw voorkeur toe als je serieuze interesse hebt.

Geronimo
17 augustus 2007, 20:42
Kom mensen, stemmen!

AART
17 augustus 2007, 21:02
Utrecht ligt nu op kop, zal wel zo blijven.

Wie kan het in Utrecht organiseren?

AART
17 augustus 2007, 21:23
Mensen die allemaal stemmen, kunnen jullie ook posten of jullie het in de desbetreffende plaats kunnen organiseren?

Mitch
17 augustus 2007, 22:19
Serieuze tip: verzamel eerst wie er interesse heeft, bepaal daarna pas de plaats.
By the way, Utrecht, daar hebben we een tijdje terug met de Gitaarnet All Stars ergens gerepteerd, was een te gek oefenruimte complex, ik weet alleen niet meer hoe het heet. Mooie ruimte, gezellige bar. PB Kim Wilson anders even, die weet het misschien nog wel.

Bins
17 augustus 2007, 22:22
DB studios?

Geronimo
17 augustus 2007, 22:36
Serieuze tip: verzamel eerst wie er interesse heeft, bepaal daarna pas de plaats.

Lijkt me dat de keuze van de plaats recht evenredig opgaat met wie er allemaal interesse heeft.

Mits de mensen die stemmen ook serieus willen komen natuurlijk.

AART
17 augustus 2007, 22:50
Lijkt me dat de keuze van de plaats recht evenredig opgaat met wie er allemaal interesse heeft.

Mits de mensen die stemmen ook serieus willen komen natuurlijk.


Ik denk ook idd dat er een hoop mensen stemmen die uberhaupt niet zullen komen.

AART
17 augustus 2007, 22:51
Ok, dus nu:

Iedereen die serieuze interesse heeft graag zich hieronder in een lijst zetten met de stad van hun voorkeur:


1. Aart: Arnhem of Utrecht

Geronimo
17 augustus 2007, 22:55
Ok, dus nu:

Iedereen die serieuze interesse heeft graag zich hieronder in een lijst zetten met de stad van hun voorkeur:


1. Aart: Arnhem of Utrecht
2. Geronimo: Utrecht of Rotterdam (Amsterdam is ook best als het moet)

AART
17 augustus 2007, 22:57
DB studios?


Das een hele mooie locatie idd!

Waarschijnlijk gaat het dus wel geld kosten, maar als we dat evrdelen over alle deelnemers zal het wel meevallen(paar euro).

Mitch
17 augustus 2007, 23:04
Juist, DB ! Wat een coole plek, maar vooral: wat een berg lekkere wijven liep daar rond :cheerup: Er was ook een optreden die avond, dat scheelde wel, maar het is een aanrader.

Soulflyhigh
17 augustus 2007, 23:37
Ok, dus nu:

Iedereen die serieuze interesse heeft graag zich hieronder in een lijst zetten met de stad van hun voorkeur:


1. Aart: Arnhem of Utrecht
2. Geronimo: Utrecht of Rotterdam (Amsterdam is ook best als het moet)
3.Soulflyhigh en Tho (die moet alleen nog stemmen) Utrecht

Speeddemon
17 augustus 2007, 23:53
4. Speeddemon. Utrecht, Rotterdam of Eindhoven.

Chris Winsemius
18 augustus 2007, 00:08
5. Chris Winsemius, Utrecht of Vleuten :) . Ik zou eventueel 'n locatie/etc. kunnen regelen maar heb het behoorlijk druk.

rjong999
18 augustus 2007, 00:50
Is het hi-gain hoekje van de gn-meet dan off ?

AART
18 augustus 2007, 01:46
Ja.

Ik zla het daar even melden.

AART
18 augustus 2007, 01:49
Utrecht staat trouwens ruim op kop dus ik denk dat we hierbij utrecht wel als winnaar kunnen uitroepen.

Wie woont in Utrecht of woont er in de buurt en zou bij DB kunnen navragen of er plaatsen/mogelijkheden zijn?


De datum kunnen we het beste na de almere meeting zetten denk ik. Ergens in december of komt dat niet uit?

Geronimo
18 augustus 2007, 10:51
Oke Utrecht cool.

Datum maakt mij niet echt uit.

AART
18 augustus 2007, 12:11
Mmm, in het almere meeting topic zijn er mensen die het raar vinden dat de hgam zich afscheid van de algemene meeting omdat er daar aparte hokken gereserveerd waren voor dit soort dingen.

Zijn jullie eventueel toch over te halen daarheen te komen of willen jullie het apart houden?

rjong999
18 augustus 2007, 12:57
Het maakt me op de keper bechouwd eigenlijk niet zo veel uit, Aart, een aparte hi-gain meeting is natuurlijk ook wel tof. Het hele verhaal viel me wel een beetje koud op m'n dak, het klonk een beetje alsof er ineens twee soorten gitaarnet leden zijn (ja, ik weet het, die zijn er ook) die je zorgvuldig van elkaar geschieden moet houden anders vallen er klappen.

En dan heeft deze aanpak weinig zin omdat zowel drap als ik naar beide meetings zouden willen komen ;-)

Maar alles op 1 meeting is natuurlijk ook wel weer gezellig.

drap
18 augustus 2007, 13:03
Het maakt me op de keper bechouwd eigenlijk niet zo veel uit, Aart, een aparte hi-gain meeting is natuurlijk ook wel tof. Het hele verhaal viel me wel een beetje koud op m'n dak, het klonk een beetje alsof er ineens twee soorten gitaarnet leden zijn (ja, ik weet het, die zijn er ook) die je zorgvuldig van elkaar geschieden moet houden anders vallen er klappen.

En dan heeft deze aanpak weinig zin omdat zowel drap als ik naar beide meetings zouden willen komen ;-)

Maar alles op 1 meeting is natuurlijk ook wel weer gezellig.

Euh... correctie, ik ga alleen naar de meeting in Almere. Niks tegen op de high gain meeting, maar daar heb ik geen zin in, temeer omdat ik niet zo'n scheurdert ben en ook meer voor het sociale gebeuren ben :) (liquid! liquid!)

Maar ik snap het dillema van twee meetings niet helemaal, want die is er niet. De ene is meer een algemene, omdat veel mensen er behoeft aan hebben elkaars koppen weer eens te zien en delen nog een bepaalde hobby ook, het ander is puur gericht op het testen en aanhoren van high gain versterkers. Geen probleem toch? Het één sluit het ander toch niet uit?

Chris Winsemius
18 augustus 2007, 13:03
Zelf vind ik alles naast/door elkaar zeer goed (niet qua herrie maar qua aanbod).

Nog ff praktisch: is VH1 high gain genoeg?

AART
18 augustus 2007, 13:45
@Chris: Wat is een VH1? :dontgeti:


De meetings kunnen we toch het beste samenvoegen.
Er komt een aparte ruimte voor high gain amps, we kunnen lullen en een biertje pakken.

Dus neem je highgainer mee naar almere, er komt een aparte ruimte voor het langharig tuig(sorry Tho) en het lijkt me het makkelijkst te realiseren op korte termijn.

Chris Winsemius
18 augustus 2007, 13:58
@Chris: Wat is een VH1? :dontgeti:


De meetings kunnen we toch het beste samenvoegen.
Er komt een aparte ruimte voor high gain amps, we kunnen lullen en een biertje pakken.

Dus neem je highgainer mee naar almere, er komt een aparte ruimte voor het langharig tuig(sorry Tho) en het lijkt me het makkelijkst te realiseren op korte termijn.

Da's 'n plaatje uit 1978 :)
Zonder dolle: 1e Van Halen LP.

Soulflyhigh
18 augustus 2007, 14:21
@Chris: Wat is een VH1? :dontgeti:

Dus neem je highgainer mee naar almere, er komt een aparte ruimte voor het langharig tuig(sorry Tho) en het lijkt me het makkelijkst te realiseren op korte termijn.
Nou ja lijkt me ook een goede oplossing. Als er maar een aparte ruimte is waar je lekker kunt testen.

Ps Tho is tegenwoordig niet zo langharig meer ;) ik wel dus ik mag er dan wel in?

Tho
18 augustus 2007, 15:18
Nou ja lijkt me ook een goede oplossing. Als er maar een aparte ruimte is waar je lekker kunt testen.

Ps Tho is tegenwoordig niet zo langharig meer ;) ik wel dus ik mag er dan wel in?

inderdaad AART, ik ben letterlijk kaal nu, maar mijn konthaar is nog steeds op lengte! Soulflyhigh daarintegen heeft zijn staart tussen de schouderbladen hangen.


(dat ik nu kaal ben wil niet zeggen dat ik mijn Powerball niet mee neem :sneaky: )

Iceman
19 augustus 2007, 18:23
Almere is voor mij ook prima te doen.

Neem mijn Diezel VH4 mee.

Tho
19 augustus 2007, 18:47
Neem mijn Diezel VH4 mee.

holy crap dat wil ik niet missen!!!

AART
19 augustus 2007, 21:05
+1

Jij had je Mk 4 toch weg gedaan omdat je hem te rauw vond?
Die VH 4 zal wel een stuk smeuiger/dikker ziijn dan?

Ik neem mijn Mk 4 sowieso mee en dan kan ik eens goed amps/cabs vergelijken.

Anders Destium
19 augustus 2007, 23:13
Bij de meeting in Almere kan ik proberen mijn Powertone I combo mee te nemen (zolang de chauffeur dat goed vindt). Het enige vervelende is dat ik hem sinds mijn verhuizing niet helemaal meer lekker vind klinken. Of het nu ligt aan het vervoer of aan de nieuwe ruimte weet ik niet, het is hoe dan ook een beetje maf :dontgeti:

rjong999
19 augustus 2007, 23:20
Uhm...voortschreidend inzicht ? :->

Iceman
20 augustus 2007, 08:04
+1

Jij had je Mk 4 toch weg gedaan omdat je hem te rauw vond?
Die VH 4 zal wel een stuk smeuiger/dikker ziijn dan?

Ik neem mijn Mk 4 sowieso mee en dan kan ik eens goed amps/cabs vergelijken.

Rauw is niet het woord, ik vond de Mark 4 niet dik genoeg. Ik weet dat de Mark 4 belachelijk veel instelmogelijkheden heeft, maar ik was meer op zoek naar het Rectifier geluid. Dus ingeruild voor een Recto.
Robbie heeft zijn Mark 4 nog, maar speelt live meestal over de 5150.

De VH4 vind ik persoonlijk een betere Recto. Direkter, dikker, blaft meer en voor strakke palmmutes geen overdrivepedaaltjes nodig. Maar vooral meer toon, blijft ook beter overeind staan in het bandgeluid.

Raffel
20 augustus 2007, 09:02
eindhoven aan top! Ziet er naar uit dat ik toch kom! (Mits er behoefte is aan een Quad en ik hem voor die tijd gerewired krijg) Maar eh, wie zijn die andere 9 die het in Ehv willen gehouden zien worden?

gerrekat
20 augustus 2007, 09:20
+1

Jij had je Mk 4 toch weg gedaan omdat je hem te rauw vond?
Die VH 4 zal wel een stuk smeuiger/dikker ziijn dan?

Ik neem mijn Mk 4 sowieso mee en dan kan ik eens goed amps/cabs vergelijken.

Ik vind persoonljik de Mk. 4 helemaal geen rauwe amp, eerder smooth. Misschien niet zo steriel/hi fi als de VH-4 maar rauw is ie zeker niet. Mijn Uberschall is erg rauw dat heeft zijn voor- en nadelen.

Marc Oblivian
20 augustus 2007, 09:44
Wordt het nou gewoon Almere of niet??????

Geronimo
20 augustus 2007, 11:38
Oke dan. Als Iceman komt en Aart ook dan MOET ik wel naar Almere. Ik had liever een wat kleinere, aparte meeting gehad maar ik heb begrepen dat men dat maar raar vond...

Ik hoop dat er nog wat meer scheur&beuk volk komt wat de moeite neemt zijn amp mee te zeulen. Ik neem mijn kloon weer mee.

Vorige keer had ik mijn 4x12 mee, is dat nu weer nodig?

Iceman
20 augustus 2007, 12:49
Ja, neem je cabinet ook mee graag.

Ik ga voorlopig nog uit van Almere, Eindhoven is te ver voor mij.

AART
20 augustus 2007, 13:14
Ja, neem die mesa maar 4x12 mee.
Daar klinkt de Mk 4 zo meesterlijk over.

en ik wil je kloon ook graag eens horen, de vorige keer vond iedereen dat ding beter dan een recto. :o

AART
20 augustus 2007, 13:20
melden jullie je wel even aan dan in het daarvoor bestemde topic in off topic.

Gewoon jezelf even toevoegen aan de nieuwste versie van de lijst.