PDA

View Full Version : eey



RammerStein
17 augustus 2007, 17:12
hallo allemaal,
kben dus ook nieuw en de naam is Arjan.
ik ben fan van rammstein :rockon:
heb nog niet zoveel ervaring met een gitaar ik denk net een krap jaartje en leen dr nog 1 van mijn oom :p .
maar goed morgen ga ik naar een gitaarzaak in zwolle een leuke uitzoeken.
ik leen een yamaha pacifica en ben er erg tevreden mee :D
nouja, dat was het wel zo'n beetje wat ik over mezelf te melden heb en anders moet je t maar vragen ofzo :seriousf:

Groeten, Arjan

Blind Owl
18 augustus 2007, 13:15
Welkom, en.. wat voor gitaar heb je gekozen? :lp:

Strangegun
18 augustus 2007, 14:55
Hoe staat ut eigenlijk met rammstein ? de een zegt ze zijn uitelkaar de ander zegt weer van niet

Welkom

Tho
18 augustus 2007, 15:05
Hoe staat ut eigenlijk met rammstein ? de een zegt ze zijn uitelkaar de ander zegt weer van niet

Welkom

nou, ze zijn nog steeds gay, en de zanger is nog steeds een incesticide pedofiel

Strangegun
18 augustus 2007, 15:38
nou, ze zijn nog steeds gay, en de zanger is nog steeds een incesticide pedofiel


Dat vind JIJ, eikel meer wil ik er niet aan kwijt :sneaky:

Tho
18 augustus 2007, 15:40
Dat vind JIJ, verder heb ik ook geen zin om je nu vol te schelden want het is een top band :sneaky:

In welke staat wou jij de Black Crusade tour ook al weer verlaten? :D

Strangegun
18 augustus 2007, 15:43
In welke staat wou jij de Black Crusade tour ook al weer verlaten? :D


o je hebt het gezien :D ga je dreigen ??? ik poep nu bijna in mijn broek, kom maar op dan ben messchien niet sterker maar ik laat me echt niet door jou kleineren EIKEL :D

Tho
18 augustus 2007, 15:47
o je hebt het gezien :D ga je dreigen ??? ik poep nu bijna in mijn broek, kom maar op dan ben messchien niet sterker maar ik laat me echt niet door jou kleineren EIKEL :D

okey. hou je van eten door een slangetje?






:D

Strangegun
18 augustus 2007, 15:50
Zou het niet weten, nog nooit geprobeerd....


Maar voordat dat gebeurd zal ik jou ook eve wat vertellen :D
pfoeh wat heb ik een hekel aan gasten die gelijk ruzie willen

simpele ziel ga boksen of zo als je je aggressie kwijt wil

Tho
18 augustus 2007, 15:50
huh.. je weet dat ik een grapje maak he?

Strangegun
18 augustus 2007, 15:55
huh.. je weet dat ik een grapje maak he?

Hmm, dan neem ik mijn woorden terug, want een ding weet ik ik laat me niet weer machine head aan me voorbij gaan zo als bij Fields Of Rock :D


Ik wist niet of je een grapje maakte na een paar posts van jou op dit forum dacht ik wel eve anders :)

Tho
18 augustus 2007, 15:56
wtf.. ik wist niet dat ik hier zo'n slechte reputatie had :o dit is best wel erg eigenlijk

Strangegun
18 augustus 2007, 16:05
wtf.. ik wist niet dat ik hier zo'n slechte reputatie had :o dit is best wel erg eigenlijk

:seriousf:




was al van plan om mijn rood/oranje haar zwart te maken zodat je me niet zou herkennen

Tho
18 augustus 2007, 16:07
:seriousf:




was al van plan om mijn rood/oranje haar zwart te maken zodat je me niet zou herkennen

Nee even zonder dollen, ik doe geen vlieg kwaad, alleen als ze mij kwaad doen. Ook op het forum probeer ik me steeds meer te nuanceren:)

Strangegun
18 augustus 2007, 16:17
Nee even zonder dollen, ik doe geen vlieg kwaad, alleen als ze mij kwaad doen. Ook op het forum probeer ik me steeds meer te nuanceren:)

Maarja wat wil je na die geweldige post in het Metal is rotzooi topic
en die daarna nog een aantal keren naar boven gehaald is ;)


en op een forum is het dan moeielijk te zien of je wat meent of niet, vind ik altijd.

Maar ik zie wel bij Machine Head of je ook echt geen vlieg kwaad doet na een duw in je rug











:D

Tho
18 augustus 2007, 16:19
haha, nou ga er maar vanuit dat ik het niet meen als ik het tegen jou heb. sowieso wanneer ik die smileys gebruik is er niks aan de hand ;)

RammerStein
18 augustus 2007, 19:21
nouja voor die gene die wou wete hoe t met rammstein is, rammstein is weer bezig met een nieuw album na een jaartje vakantie(2006) en zijn ook nog van plan de geplande rosenrot tour te make.

en dr was nog een vraag over wat voor gitaar ik had gekoze, een richwood:D gibson model dus

Tho
18 augustus 2007, 19:25
owja, welkom trouwens :strat:

Rinze
19 augustus 2007, 00:08
Welkom, let maar niet op dat stelletje idioten in je topic. Je went er wel aan :dontgeti:




:D

Jeroen_TRC
19 augustus 2007, 09:54
Nee even zonder dollen, ik doe geen vlieg kwaad, alleen als ze mij kwaad doen. Ook op het forum probeer ik me steeds meer te nuanceren:)

Ooo dan! Als je toch niemand kwaad doet:
Tho ik vind je een irritant opvliegend pisventje met een veel te grote smoel!


















:D

Tho
19 augustus 2007, 12:10
Ooo dan! Als je toch niemand kwaad doet:
Tho ik vind je een irritant opvliegend pisventje met een veel te grote smoel!

toevallig zag ik dat jij ook naar de meeting kwam... :angry:

GunMetalBlue
19 augustus 2007, 22:21
Hoi! en welkom op het forum!