PDA

View Full Version : behuizing voor versterkers



wimmeltje
20 januari 2003, 13:09
Ik ben opzoek naar tekeningen voor het maken van behuizingen voor marshall versterkers. Ik ben zelf wat versterkers aan het bouwen, maar een mooie behuizing erbij zou erg mooi zijn. Het gaat dus alleen om de tekeningen voor het houtwerk van vooral combo's. Is er misschien een site op internet waar wat tekeningen van behuizingen staan? Ik hoop snel iets te horen. Alvast bedankt.

Groetjes Wim

Dude
20 januari 2003, 14:48
tekeningen weet ik niet, ik ben nu zelf bezig met een speakerkast en heb de maten die op de marshall site staan wat aangehouden, een beetje creatief denken lukt wel toch ?
op de site van celestion staan ook wat aanwijzingen

wimmeltje
20 januari 2003, 16:19
Jahoor, Creatief zijn zal wel lukken, Maar ik wil namelijk van de bluesbreaker een witte 2x12 speakerkast maken, die ik kan gebruiken alleen als speakerkast gebruiken. Als dit nou goed werkt kan ik er nog eentje bouwen, en dan kan ik mijn rek stereo gebruiken. Ik kan gewoon ook twee 4x12 kasten gebruiken die ik heb, maar ik heb liever iets speciaals. Ik zal hieronder de link zetten hoe hij eruit zet: http://mhuss.com/servlets/HtmlPicCfg?cfg=Swanson/js&key=wht_ft_rt

Dus Dat is wat ik er ongeveer van wil maken. Als dus iemand nog wat info voor mij heeft !

Laat het me Alsjeblieft weten.