PDA

View Full Version : Doei (origineler dan hoi toch :D)



Dark Answer
17 augustus 2007, 13:19
Goedendag! Ik ben Wander. Ik ben een 17jarige gozer, maar als je foto's van mn tetten wil hebben, best joh ;) . Ik ben al een aantal jaren in de muziek. Eerst natuurlijk gedwongen blokfluitles -.-". Op mn tiende begonnen met toetsen, maar pas na aantal jaren echt leren spelen. Mijn muzieksmaak is zeer breed, maar het neigt toch wel zeer naar de wat hardere kant en daar kom je dan niet helemaal tot je recht als pianist. Dat is dus een van de grote redenen waarom ik de snaren op een andere manier ging bespelen. Ik heb gitaar mij zelf gitaar leren spelen en ben waarschijnlijk een van de weinigen die geen instuctievideo's heeft gebruikt of boeken of tabs. Inspiratie komt vooral van muziek zelf en fantasie. Ik zit in verschillende bands, waar ik soms toetsen soms gitaar speel. Voornaamste band is Skrik: Death/Black metal band met progressieve invloeden en gedeeltelijk Fries. Verder speel ik nog in een muziekschoolcoverbandje (goede voor galgje :O), een powermetalbandje en ik maak zo nu en dan nog es iets voor mezelf, heb alleen nog geen naam voor dat projectje. Suggesties welkom :D (Stijlen: black metal, death metal, elektro euhmm... zo veel mogelijk verschillende boel eigenlijk.) Dat is echter niet de enige reden waarom ik hiero ben. Dit jaar ist ook tijd dat ik mijn PWS inelkaar ga zetten, en die gaat over ...*roffel*... gitaren en versterkers. Ik ben ook van plan om als demonstratiemodel zelf een gitaar te maken en misschien ook een versterkertje en effectje. Dit zal wel met grote dalen gaan en ik hoop dat ik van jullie wat hulp krijg :D. Verder heb ik nog veel te leren over apparatuur en zit nog vol met vragen waarop ik hier hopelijk antwoord krijg:D. Maar euhmm... over en sluiten maar, I've got some music to make!

Harry
21 augustus 2007, 10:12
welkom, doei en veel plezier. En laat die tetten maar zitten.

Blind Owl
21 augustus 2007, 12:47
TETTEN!!!
Laat maar zien :D

menno182
21 augustus 2007, 15:29
Tetten zijn cool :cooler:

Oja, welkom hier!