PDA

View Full Version : Drummer zoekt setje goede muzikanten voor nieuwe rockband, omg. Den Haag / ZH



ZonderZout
16 augustus 2007, 17:45
Hi,

Zoals de titel het al zegt, ik ben op zoek naar een setje leuke muzikanten om een nieuwe stevige rockband mee op te starten.

Het idee is om zo veel en zo leuk mogelijk met muziek bezig te zijn, eigen werk te gaan maken en te ondersteunen met een leuke cover voorzien van een eigen jasje.

Rock in de breedste zin van het woord, zo lang het maar grooved en fijn is om naar te luisteren. Ik speel geen dubbele bass, dus ben niet op zoek naar dode metalen.

Ik ben helemaal niet goed in bands noemen... maar vooruit, ik doe een poging!

Denk aan: QotsA, Van Halen, Led Zeppelin (maar dan steviger ;)), Ron Thal / Bumblefoot, Biohazard, Maroon 5, Tool, Rage Against The Machine, G3, Steve Vai, Satriani, Britney Spears... err... :???: nee, wacht, die niet... ehm... Intwine, Alien Ant Farm, Gary Moore, Eric Clapton, Jimmy Hendrix... nou eh, verer kan ik echt even niets verzinnen, maar zoals je ziet: divers!

Podiumervaring met vorige bands is wel min of meer een eis, tenzij je een natuurtalent podiumbeest bent. Verder een muzikaal gehoor, creatief etc.

Het doel van de band is: SPEELUH! Veel optreden, lekker bezig zijn en als daar zo nu en dan nog een zakcentje mee te verdienen is, is dat leuk voor nieuwe gear! Ik hoef niet rijk/beroemd te worden, maar wel met elkaar groeien naar iets moois om naar te kijken/luisteren.

Zo, bel/mail/sms/rooksignaal maar! Ik bijt niet (denk ik).
Gr,

Robin

06 5266 5236
zonderzout@hotmail.com

Tias
16 augustus 2007, 20:14
Biohazard en Tool spreken mij aan,
alleen ik woon zelf in almere dus ik denk dat afstand een beetje een probleem gaat worden,
maar misschien heb je daar een oplossing voor
en anders, hebben we pech

Blind Owl
17 augustus 2007, 01:42
Het idee spreekt me wel aan, als je over 9 maanden ofzo nog een gitarist nodig hebt kan ik wel xD Maar heb geen podium ervaring

jamx
17 augustus 2007, 07:17
Ik woon lekker dichtbij (Westland), maar helaas geen band ervaring! En jammer dat je toch geen britney spears wilt spelen !! :seriousf:

Hoe oud ben jij trouwens?

Dude
17 augustus 2007, 11:52
Hey robin !

alles ok ? bart van bonk, je weet wel. Als ik de goeie robin voor me heb kan ik iig zeggen dat je ontzettend lekker drumt en een goeie groove hebt.

dus... ja, wie weet ? moet zeggen dat ik wel interesse heb eigenlijk, eigen muziek maken.

mail me eens !

ZonderZout
18 augustus 2007, 00:05
Hé Bart.. eh, Dude! 8) Je hebt inderdaad de goede Robin voor je! Wat leuk om je hier te vinden. Hoe is het met Bonk? Ik zal je binnenkort eens mailen, lijkt me leuk!


@Tias: Almere is wel wat aan de verre kant.
Ik denk aan een oefenruimte ergens in Den Haag / Westland e.o. Lijkt me niet heel rendabel voor je, het moet ook wel leuk blijven natuurlijk.

@Blind Owl: 9 maanden? ben je zwanger? :)
Podiumervaring zet ik er meer bij omdat naast lekker gitaarspelen ook het oog wat wil en ik veel goede gitaristen als standbeeld op het podium heb zien staan, wat niet heel interessant is om naar te kijken. Presentatie is minstens zo belangrijk, misschien zelfs belangrijker.

@JamX: ohja, ik ben 27 :)
Ik wil niet direct leeftijdsgrenzen opgooien, want ik ben zelf eigenlijk altijd de jongste in bands geweest. Dus eh, doe ik dat ook lekker niet :)

Blind Owl
18 augustus 2007, 13:25
@Blind Owl: 9 maanden? ben je zwanger? :)
Podiumervaring zet ik er meer bij omdat naast lekker gitaarspelen ook het oog wat wil en ik veel goede gitaristen als standbeeld op het podium heb zien staan, wat niet heel interessant is om naar te kijken. Presentatie is minstens zo belangrijk, misschien zelfs belangrijker.


xD Nee, over 9 maanden heb ik een auto en kan ik overal wel komen.

Dude
20 augustus 2007, 11:31
Robin, ik kwam gister Mark tegen bij een gig van ons, je weet misschien nog wel, die gitarist die auditie kwam doen. Uiteindelijk bleven alleen hij en die ouwe indo over. (die ouwe indo bleek beetje junk te zijn, 24/7 stoned out of his mind en zo vaag als een kroket, paar keer mee geoefend, viel alleen geen afspraken mee te maken, als die stoned was deed die volledig zn eigen ding en er was aan geen nummer meer volgorde te herkennen haha, hij vond na een week of 4 een 70s funk en soul bandje en was ineens verdwenen, asshole)

Anyway, mark is ook op zoek naar een bandje dus ik vertelde hem dat jij hard op zoek bent, wellicht cool ? Heb je al 2 gitaristen. Hij zou je een mailtje sturen, had je mail adres nog.

let me know !!

ZonderZout
24 augustus 2007, 21:24
Hey dude!

Dat klinkt al best prima. Dan moet er nog een rammend goede bassist bij en dan rest er alleen nog maar de "never ending quest" naar een goede zanger.

Dus! Misschien moeten we binnenkort eens ergens een oefenruimte induiken voor de grap! Kijken wat er gebeurt.

Dude
25 augustus 2007, 17:04
wat vind je van een zangeres ?

begreep dat marc een tijdje op weg is gegaan met een grietje, we moeten afspreken !

mail ! dan mail ik marc

Djankie
27 augustus 2007, 13:23
ik kan wel redelijk bas spelen. Speel mss 1 maandje bas, maar kvind het niet echt moeilijk ofzo. Woon ook in Den Haag, kzal ongeveer 1x per week kunnen gaan oefenen/spelen, dit omdat ik m'n propedeuse moet halen.

als je intresse in me hebt: master_dangerz@hotmail.com

Gast
27 augustus 2007, 13:38
ik kan wel redelijk bas spelen. Speel mss 1 maandje bas, maar kvind het niet echt moeilijk ofzo. Woon ook in Den Haag, kzal ongeveer 1x per week kunnen gaan oefenen/spelen, dit omdat ik m'n propedeuse moet halen.

als je intresse in me hebt: master_dangerz@hotmail.com
:satisfie:
Ik denk dat jij het wordt!