PDA

View Full Version : Mijn naam is Zout, ZonderZout!



ZonderZout
16 augustus 2007, 17:15
Hallo allen,

Ik ben Robin, 27 jaar, momenteel nog woonachtig in Rotterdam (maar bezig met huisje in Den Haag).

Ik speel al een aantal jaren gitaar, maar bak er nog weinig van aangezien ik op m'n 21e het drumstel ontdekte. Aangezien dat meer herrie maakte, ben ik me daarop gaan richten. :)

Als gitarist ben ik gekomen tot een strakke slaggitarist, sologitarist is voor mij nog niet weggelegd, maar wil me daar toch ook maar weer eens een beetje in gaan verdiepen. Een beetje oefenen en uitzoeken en ik kom een heel eind, maar improvisatiesolo's is nog niet echt mijn ding. Ik hoor het wel, maar het komt niet uit de vingers, zo gezegd.
Ik heb dan ook niet zoveel interessante spullen, behalve een Ibanez Performance acoustische gitaar en een Squier Stratocaster electrische, want die speelde wel aardig en was lekker goedkoop. Zelf een beetje afgesteld en hij doet het niet onaardig.

Verder drum ik nu een jaar of 6, wat me aardig af gaat. Ik heb sinds kort een heel chique 5-delige PDP set (DW dochtermerk), die bijzonder lekker klinkt. Lastig is het vinden van een goede oefenruimte met drummen, da's dan weer een nadeel. Ik zoek nog een leuk electrisch drumstelletje voor thuis.

Ik ben hier wel benieuwd naar alle talenten en leuke apparatuur. Morgen ga ik even kijken naar een Line 6 Pod XT, aangezien ik daar goede verhalen over gehoord heb.

Ook ben ik nog op zoek naar een setje goede muzikanten om een nieuwe rockband mee op te starten, eigen werk en ondersteunende covers. Waarin ik dan als drummer zal fungeren. Dus ehm, als je wat zoekt in omgeving Den Haag/Rotterdam, laat je horen!

Gr,

Robin

Harry
17 augustus 2007, 12:22
beetje flauw, zonder zout. Maar toch; Welkom!