PDA

View Full Version : Tip



yimmywho
16 augustus 2007, 12:43
http://www.digitech.com/products/images/HotRod.jpg

Zit je te twijfelen tussen een ProCo RAT, Arbiter Fuzz of een Boss DS-1 haal dan dit effectje van digitech, ik heb er een en hij bevalt me goed

Evil-Payasos
16 augustus 2007, 15:14
fijn!......

Rouzy
16 augustus 2007, 15:15
Veel plezier dermee ;)

Evil-Payasos
16 augustus 2007, 15:15
wel een nuttig topic!

Kim Wilson
16 augustus 2007, 15:18
Goeie topictitel ook.

Evil-Payasos
16 augustus 2007, 15:20
Ja idd, erg diepzinning,

maar we kunnen nu wel lopen trashen...Maar wat nouw als je toch echt NIET kan kiezen tussen die pedaaltjes?!?!?! WAT DAN?! nouw, dan kan je blindelings vertrouwen op deze tip! :cheerup:

EuroCinema
16 augustus 2007, 15:33
Maar wat nouw als je toch echt NIET kan kiezen tussen die pedaaltjes?!?!?! WAT DAN?!
Allemaal kopen natuurlijk :dance:

Johnny V
16 augustus 2007, 16:13
http://www.digitech.com/products/images/HotRod.jpg

Zit je te twijfelen tussen een ProCo RAT, Arbiter Fuzz of een Boss DS-1 haal dan dit effectje van digitech, ik heb er een en hij bevalt me goed

U werkt toevallig voor digitech? :seriousf:

Mitch
16 augustus 2007, 16:21
Heb je ook enig idee wat je bedoelt met een arbiter fuzz, hoe hij eigenlijk heet en hoe het klinkt of haal je dat alleen maar uit de folder? Ik wil best geloven dat zo'n Digitech een beter scheurgeluid geeft dan een crappy solid state slaapkamerversterker, maar voor in de grote mensen-wereld heb je er niets aan.
Veel plezier ermee, verder.

Evil-Payasos
16 augustus 2007, 16:25
Zo is het maar net!

BeeJee
16 augustus 2007, 17:33
Beetje kort door de bocht vind ik. Hebben jullie het pedaal al in actie gehoord? Ik zelf niet, maar zomaar op voorhand zeggen dat het helemaaaal niks is of kan zijn..... Da's hetzelfde als iets vanuit een lyrische foldertekst ophemelen ;) Voor hetzelfde geld klintk dit pedaaltje wel goed (straks als ik thuis ben meteen eens soundsamples luisteren op www.digitech.com (http://www.digitech.com) :seriousf: )

Piekhaar
16 augustus 2007, 18:05
Qua sound zal het misschien best goed klinken. Ik heb gehoord dat Digitech gewoon de pedalen gebasseerd heeft op die van Boss en dat ze dus zo goed als hetzelfde klinken. Maar dan voor minder geld.

Overigens schijnt de stevigheid ook een stuk minder te zijn.

Dirk_Hendrik
16 augustus 2007, 18:13
Ik heb gehoord dat Digitech gewoon de pedalen gebasseerd heeft op die van Boss en dat ze dus zo goed als hetzelfde klinken. Maar dan voor minder geld.

Overigens schijnt de stevigheid ook een stuk minder te zijn.

Mooi staaltje van "ik roep wat zonder de bron te vermelden". Ik ben nog nooit een DOD pedaal (Digitech is een divisie van DOD) tegengekomen wat duidelijk op een boss was gebaseerd.

Daarnaast ben ik ook nog nooit een DOD pedaal tegengekomen wat stuk ging als gevolg van crappy constructie.

Voor de TS,
Gefeliciteerd met je pedaal. Ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben. Wat betreft het aanmaken van een topic denk ik dat de recties hier wel suggereren hoe je je topic misschien iets uitgebreider moet illustreren.

Om verdere flame opmerkingen te vermijden gaat deze lekker dicht.