PDA

View Full Version : H&K edition tube



niels5150
20 januari 2003, 10:42
ik ben nog steeds aan het zoeken naar een klein buizencombootje. Ik heb al geprobeerd:

Ashdown Peacemaker (te schel)
Fender Hot Rod (lelijk scheurkanaal)
Engl Thunder 50 (te heavy metal)
Rivera Chubster (geen mooi scheurgeluid)
Koch twintone (teveel laag, en fuzzy)

Nu hoorde ik positieve dingen over de H&K Edition tube. Een 20 watt 2-kanaals buizenbak met 2 EL84's. Kennen jullie die? en wat vinden jullie hiervan? Alvast bedankt voor de reacties. Ik zoek gewoon een lekker combootje voor thuis (ben het zat om elke keer 2x12 kast, top, effectenrek, footcontrollers, kabelcase etc 2 trappen op te moeten zeulen). Ook lijkt het me interessant om hem voor de kleine gigs te gebruiken, dus hij moet goed live werken. Eventueel een mic ervoor!

Rectifier
20 januari 2003, 10:47
wanneer ga je de THD Univalve en Bogner Metropolis eens proberen??? :wink:

LordRiffenstein
20 januari 2003, 10:52
Edition tube is een lekker versterkertje, klinkt behoorlijk goed en gaat hard genoeg om ermee op te treden. Het deed me wat denken aan een Peavey Classic 30 wat trouwens ook een lekkere versterker is.

Heb zaterdag de THD Bivalve kunnen testen en was onder de indruk maar het is natuurlijk geen combo.

Groeten,

Yoeri

niels5150
20 januari 2003, 11:24
ja die THD heb ik al eens geprobeerd. mooie sounds, maar het blijft een top. Die edition tube vragen ze 400 euro voor, hij is in nieuwstaat. Is dat te veel? weet niet wat hij nieuw kost. ik dacht iets van 650 euro.

lupoloco
20 januari 2003, 18:27
ik zou hem kopen voor 400€ als hij nog nieuw is, kost normaal rond de 600€

niels5150
21 januari 2003, 10:49
het enige waar ik met bij die edition tube druk om maak is de behuizing. Die buizen zitten helemaal binnenin opgesloten. Volgens mij worden die superwarm.

Rectifier
21 januari 2003, 11:55
Koop je een kleine ventilator/cooler en duw je in de combo met een opening erbij.
http://www.conrad.nl