PDA

View Full Version : Telecaster mod ROYAL FLUSH



Ajox
15 augustus 2007, 20:56
Hallo

Ik wou even mijn MOD met jullie delen die ik vandaag op men telecaster toepaste. Ik noem men tele nu ROYAL FLUSH (diegenen die poker spelen zien wel waarom)

ZIE FOTO'S


(De mod is niet permanent, daarmee wil ik zeggen ik kan de kaarten er ieder moment terug vantussen halen ;) )

Wat vinden jullie ervan?

http://groups.msn.com/musicreallyhatesus/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=106

http://groups.msn.com/musicreallyhatesus/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=108

DIT IS MIJN RIG --> http://groups.msn.com/musicreallyhatesus/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=107

Ben nog aan het wachten op men LTD maar dat duurt nu al 7 maand :s



Cheers :hippie:

Roro92
15 augustus 2007, 21:15
'T ziet er niet uit :confused:

Danielovich
15 augustus 2007, 21:21
KANSLOOS. er is maar 1 tele mooi:) de andy summers signature

Magic Bean
15 augustus 2007, 21:22
Papier is eigenlijk ook hout. Dus die kaarten verbeteren duidelijk je geluid!

STW
15 augustus 2007, 21:26
doet me denken aan het modden van mn fiets vroeger
kartonnetje tussen de spaken en gaan!

bass blom
15 augustus 2007, 21:26
flush maar door de plee.

Mr.Fingers
15 augustus 2007, 21:27
is die van harten niet beter? past ook beter bij het midnight-wine tintje

:rockon:

ben vanhoof
15 augustus 2007, 21:29
Modden? Wat bedoel je??

Orgasmocaster
15 augustus 2007, 21:33
wat heb je dr nou precies aan gemodified dan?
ik snap um niet.

Ash ketchum
15 augustus 2007, 21:34
Misschien wat kleinere kaarten en dan onder de brug. Zo zijn ze ook zichtbaar als je speelt.

allochthomas
15 augustus 2007, 21:47
ik vind het maar kansloos :stop: (alhoewel je met zulke kaarten met poker wel zeker ben van een overwinning 8-) )

Speeddemon
15 augustus 2007, 22:06
is die van harten niet beter? past ook beter bij het midnight-wine tintje

:rockon:
Nee, Schoppen zijn de hoogste 'suit'. Dus bij een zelfde hand (flush, straight, etc.) waarbij de ene speler alleen schoppen heeft en de ander harten, wint de speler met schoppen.
Al is het in standaard Texas Hold'em Poker technisch onmogelijk dat er 2 spelers zijn met ieder een Royal Flush van een andere 'suit'.

Knbr
15 augustus 2007, 22:26
Nee, Schoppen zijn de hoogste 'suit'. Dus bij een zelfde hand (flush, straight, etc.) waarbij de ene speler alleen schoppen heeft en de ander harten, wint de speler met schoppen.
Al is het in standaard Texas Hold'em Poker technisch onmogelijk dat er 2 spelers zijn met ieder een Royal Flush van een andere 'suit'.
volgens mij hebben de kleuren geen verschillende waarden ,wel eens van gehoord maar nooit gezien op tv. als er paartje harten vrouwen en paartje schoppen vrouwen is is het gewoon split pot hoor?

Mr.Fingers
15 augustus 2007, 23:29
Nee, Schoppen zijn de hoogste 'suit'. Dus bij een zelfde hand (flush, straight, etc.) waarbij de ene speler alleen schoppen heeft en de ander harten, wint de speler met schoppen.
Al is het in standaard Texas Hold'em Poker technisch onmogelijk dat er 2 spelers zijn met ieder een Royal Flush van een andere 'suit'.


Vandaar dat ik altijd verlies... :D

Speeddemon
15 augustus 2007, 23:55
volgens mij hebben de kleuren geen verschillende waarden ,wel eens van gehoord maar nooit gezien op tv. als er paartje harten vrouwen en paartje schoppen vrouwen is is het gewoon split pot hoor?
http://en.wikipedia.org/wiki/Suit_(cards)

check het stukje bij 'ordering suits'.
Zowel in Bridge als soms bij Poker wordt Schoppen als de 'hoogste suit' gezien.

Ajox
15 augustus 2007, 23:58
Bedankt voor de vele reacties :)

De meesten vinden het maar niets en das wel cool :p

Ik ben nou eenmaal SHRED en een van de aspecten van shredders is helemaal fout gaan. Kijk maar naar de kleding van satriani en van halen van vroeger :p helemaal shred ;)

Bedankt iedereen.

Groetjes

Eko
16 augustus 2007, 00:01
Lijkt me leuke met iets kleinere kaarten en een doorzichtige slagplaat. Kaarten er onder......uiteraard.

Nielsje
16 augustus 2007, 00:57
Het idee is leuk, maar deze uitvoering vind ik minder.

Wat je zou kunnen doen, en niet zo heel veel werk, om een sticker te maken met wat kaarten, die op je slagplaat plakken. o.i.d.

Martijnisdenaam
17 augustus 2007, 11:09
volgens mij hebben de kleuren geen verschillende waarden ,wel eens van gehoord maar nooit gezien op tv. als er paartje harten vrouwen en paartje schoppen vrouwen is is het gewoon split pot hoor?
Klopt bij Texas Hold'em Limit/No limit is dat gewoon een split pot (zoals bij bijna elke pokervariant).

ot: Ik vind het er niet uitzien, en dit is toch geen modden???

Misery Signals
17 augustus 2007, 11:15
Ik ben nou eenmaal SHRED en een van de aspecten van shredders is helemaal fout gaan.

Als shredder met een Telecaster met single coils spelen? :rockon:

pupanus1
17 augustus 2007, 11:26
officieel is het geen split pot dan Schoppen is de hoogste suit, ook in highcard situaties wint de schoppen aas het van een schoppen harten

Kim Wilson
17 augustus 2007, 11:30
...

Ik ben nou eenmaal SHRED en een van de aspecten van shredders is helemaal fout gaan. ...
Koop dan ook een foute gitaar! :D

Kaboemba
17 augustus 2007, 11:31
Sjesus is die topic starter echt.

Ik ben nu eenmaal shred, is dat net zoiets als ik ben nu eenmaal blu (van blues voor de shreds onder ons).

iwamoto
17 augustus 2007, 11:38
jezus, ik ben ook een shredder en ik zie dr toch ook niet fout uit?!

schizo910
17 augustus 2007, 11:40
Ik laatst mijn gitaar gemod, ik begon te zweten tijdens het spelen en toen viel er een druppel op mijn gitaar en toen ik dat liet drogen kreeg ik een soort vlekje, een kringetje en toen dacht ik wauw dat is een koele mod en ik noem het "sweaty mod" omdat het dus kwam door zweet toen het gebeurde, zeg maar... nou en toen heb ik diezelfde mod dus bij al mijn gitaren gedaan zodat het echt mijn eigen mod is geworden. En het goeie is dat ik deze mod dus ook zo weer ongedaan kan maken bij al mijn gitaren, dus dat is wel goed van deze mod...

telecastermaster
17 augustus 2007, 11:40
Ach, als je er happy van wordt, waarom niet. Er zijn al genoeg gefrustreerde eikeltjes in de wereld.

iwamoto
17 augustus 2007, 11:44
Ik laatst mijn gitaar gemod, ik begon te zweten tijdens het spelen en toen viel er een druppel op mijn gitaar en toen ik dat liet drogen kreeg ik een soort vlekje, een kringetje en toen dacht ik wauw dat is een koele mod en ik noem het "sweaty mod" omdat het dus kwam door zweet toen het gebeurde, zeg maar... nou en toen heb ik diezelfde mod dus bij al mijn gitaren gedaan zodat het echt mijn eigen mod is geworden. En het goeie is dat ik deze mod dus ook zo weer ongedaan kan maken bij al mijn gitaren, dus dat is wel goed van deze mod...
ik heb ook zoiets, kijk, veel gitaristen hebben van die dirtyfinger pickups, dus vandaar dat ik de dirtyfinger mod heb op mijn hoog glans gitaren, hier bijv. op mn S
http://farm2.static.flickr.com/1007/855750712_e5a65f11fb.jpg
en met een poetsdoekje doe ik het zo weer ongedaan :D

Kim Wilson
17 augustus 2007, 11:44
jezus, ik ben ook een shredder en ik zie dr toch ook niet fout uit?!
:seriousf:

schizo910
17 augustus 2007, 11:47
jezus, ik ben ook een shredder en ik zie dr toch ook niet fout uit?!

wie o wie kopt hem in?

Kaboemba
17 augustus 2007, 11:55
wie o wie kopt hem in?

Juist het niet inkoppen maakt hem al belachelijk genoeg.

bass blom
17 augustus 2007, 12:00
misschien is het bij nader inzien toch niet zo'n gek idee :D

http://www.hetgelegevaar.nl/cardmod.jpg

schizo910
17 augustus 2007, 12:03
Ik zou je snaren eraf halen, die belemmeren het zicht op de plaatjes te veel!

iwamoto
17 augustus 2007, 12:06
wie o wie kopt hem in?
het was toch ook maar een grapje vriend gio, maar zonder gekheid, heeft er iemand al wel eens een heel stok kaarten in zn pickup cavity gestopt?

Kaboemba
17 augustus 2007, 12:13
het was toch ook maar een grapje vriend gio, maar zonder gekheid, heeft er iemand al wel eens een heel stok kaarten in zn pickup cavity gestopt?

Ik heb werkelijk geen idee watje nu vraagt, misschien is het wel heel smerig (da's dus weer goed).

iwamoto
17 augustus 2007, 12:29
Ik heb werkelijk geen idee watje nu vraagt, misschien is het wel heel smerig (da's dus weer goed).
nou rob, als je van die grote elementen in je gitaar hebt, zitten die in een zogenaamde cavity, en ik vroeg me af of iemand al een heel pak kaarten in heeft gestopt, ik vraag me af of dat betere sound geeft

Kaboemba
17 augustus 2007, 12:51
Ik heb ff gegoogled, is dit wat je bedoelt ?


http://z.about.com/d/dentistry/1/0/g/2/cavity.jpg

Of toch meer dit, geen idee wat dat is trouwens.

http://www.nrc.gov/reactors/operating/ops-experience/vessel-head-degradation/vessel-head-degradation-files/cavity-looking-toward-nozzle11.jpg

Kaboemba
17 augustus 2007, 12:52
Btw is het niet handiger om gewoon GAT te zeggen.

Ajox
17 augustus 2007, 12:55
Ok mss moeten sommigen eens gaan opzoeken wat shred echt betekend, het is niet alleen een manier van spelen.

En er reageerde ook iemand van: "Als shredder op single coils spelen???"

Jij moet het zeker eens opzoeken want --> yngwie malmsteen?
Is dat geen shredder mss? en op wat speelt hij--> och nee single coils!!!

sommigen zijn hier echt arrogant, das jammer voor de echte gitaristen die van dit forum een leuke plek willen maken.

Grtz

bass blom
17 augustus 2007, 12:58
*gaat meteen kijken hoe dat pakje jaren 50 kaarten te shredden valt*

Kim Wilson
17 augustus 2007, 13:00
Google -> shred, eerste hit:

http://www.shredit.com/

Ajox
17 augustus 2007, 13:02
Kijk naar bv petrucci's gitaar, ik vind het maar een lelijk ding maarja das een shred gitaar

Ajox
17 augustus 2007, 13:04
Maar wss zit het hier vol met van die ouwe venten die "andere" muziek geen kans geven. :soul:

Kim Wilson
17 augustus 2007, 13:05
Ik denk het. :)

Ik vind het nogal overbodig om ergens een label aan te hangen. Een gitaar is een gitaar, shredden is IMO een manier van spelen. En geen way of life. Maar ja, ik ben dan ook een conservatieve ouwe lul van bijna 29. :)

fred dons
17 augustus 2007, 13:06
ik denk eerlijk gezegd dat ze je meer in de zeik zitten te nemen ;)

fred dons
17 augustus 2007, 13:09
btw wel een leuk filmpje van Chet Atkins, bij 1 minuut 14 gaat hij sweeppicken (!! in 1976 dus ver voor Yngwie)
http://www.youtube.com/watch?v=Ni8KBhnebwE

Ajox
17 augustus 2007, 13:09
Okok :p het gaat een beetje off topic :p

Met dat shred geen manier van leven is daar ben ik het wel niet mee eens.
Tis idd een manier van spelen maar de mensen die zo willen spelen tonen toch dezelfde "symptonen".

Wakker worden en gaan slapen met gitaarspelen in het hoofd (wat zeker niet alleen bij shred is dat weet ik wel)
Maar vooral die drang om het instrument echt perfect te willen beheersen.
Beetje perfectionisten denkik (althans zo ben ik toch)


Grtz

fred dons
17 augustus 2007, 13:13
je haalt nu mensen die hun instrument willen beheersen en iedereen die shred speelt door elkaar, Vinnie Vincent speelde ook shred maar oefende (helaas voor de luisteraar) toch echt minder als 8 uur per dag :D
Je kunt een virtuoos zijn op de gitaar maar dit is niet perse gelijk aan shredden
daarnaast zoals de grote filosoof Yngwie al zei, tis net als met typen, je kunt met veel oefenen heel snel leren te typen maar dat wil niet zeggen dat je ook een goed boekt kunt schrijven

Ajox
17 augustus 2007, 13:15
Uhu daar zit wel wat in :)

Kim Wilson
17 augustus 2007, 13:17
Okok :p het gaat een beetje off topic :p

Met dat shred geen manier van leven is daar ben ik het wel niet mee eens.
Tis idd een manier van spelen maar de mensen die zo willen spelen tonen toch dezelfde "symptonen".

Wakker worden en gaan slapen met gitaarspelen in het hoofd (wat zeker niet alleen bij shred is dat weet ik wel)
Maar vooral die drang om het instrument echt perfect te willen beheersen.
Beetje perfectionisten denkik (althans zo ben ik toch)


Grtz
Onzin, denk ik. Dit is allemaal echt niet weggelegd voor alleen shredders. Shredden is een bepaalde techniek, het is een bepaalde manier van spelen. Als jij daar een hele sfeer omheen wil verzinnen waarmee je je graag wil identificerren, ga je gang. Maar ik denk dat het geen way of life is.

fred dons
17 augustus 2007, 13:21
ach, onlangs op frankfurt nog een belgische shredder ontmoet op de LAg stand, aardige vent maar wel een beetje in de 80-ties blijven hangen (panterbroek, felle bloes open tot de navel, veel blingbling, zonnebank, geblondeerd lang haar en die had er dus wel een lifestyle van gemaakt
maar omdat typische shred te noemen :D

bass blom
17 augustus 2007, 13:25
jaaa dat is het! tett'nshredd'n™ gaat het helemaal maken deze nazomer :D

http://www.hetgelegevaar.nl/tettnshreddn.jpg

:cheerup:

Luke-wannabe
17 augustus 2007, 13:27
Dat ziet er tof uit!!

Speeddemon
17 augustus 2007, 13:48
Bas, is dat een Gibson of een lawsuit en zaten die jumob frets er al 'stock' op?

bass blom
17 augustus 2007, 13:53
gibson, 1975 waarschijnlijk, zelf nieuw gekocht in 1976 :D
ja die heerlijke brede lage frets zijn stock :P
2.92 mm zijn ze!

Speeddemon
17 augustus 2007, 13:55
gibson, 1975 waarschijnlijk, zelf nieuw gekocht in 1976 :D
ja die heerlijke brede lage frets zijn stock :P
2.92 mm zijn ze!
Vette shit! Als het mogelijk is om een LP met fret-edge bindings ongeschonden te kunnen herfretten, laat ik dat zeker doen met zulke frets.

pupanus1
17 augustus 2007, 14:14
@basblom

dat ziet er nog kick uit ook joh, als je die graphics echt als inlays zou maken is het best een toffe inlay geen MOP maar MOT Mother of Tits.

Nu heb je een signature model:P

bass blom
17 augustus 2007, 14:16
ja ik begin het ook steeds mooier te vinden :D :cheerup:

btw.. komt het plaatje bij jullie ook supertraag binnen?
lijkt ergens een prop in de lijn met mn goeiekope deense hoster te zitten :(

glacius
17 augustus 2007, 14:18
@basblom

dat ziet er nog kick uit ook joh, als je die graphics echt als inlays zou maken is het best een toffe inlay geen MOP maar MOT Mother of Tits.

:P

inderdaad, ik vind het ook cool..


maar pupanus1 heeft een pm ;)

iwamoto
17 augustus 2007, 14:58
Kijk naar bv petrucci's gitaar, ik vind het maar een lelijk ding maarja das een shred gitaar
oh oh oh wat lelijk he
http://www.ibanezregister.com/images/images-jpm/Jpm%2090th%20003.jpg

jammer dat hij nooit kaarten in zn gitaar deed :(

Orgasmocaster
17 augustus 2007, 15:42
Ok mss moeten sommigen eens gaan opzoeken wat shred echt betekend, het is niet alleen een manier van spelen.

En er reageerde ook iemand van: "Als shredder op single coils spelen???"

Jij moet het zeker eens opzoeken want --> yngwie malmsteen?
Is dat geen shredder mss? en op wat speelt hij--> och nee single coils!!!

sommigen zijn hier echt arrogant, das jammer voor de echte gitaristen die van dit forum een leuke plek willen maken.

Grtz

Als je nou echt zo'n 24/7 gitaar fanaat was dan wist je ook wel dat Yngwie op humbuckers speelt! 3 nog wel!!!!

oh en FYI, Humbuckers zijn er in 'side-by-side' EN 'stacked' uitvoeringen

renier
17 augustus 2007, 15:49
ik zie slechts een paar mogelijkheden

A) ts is ons vreselijk aan het fucken.
C) ts is een ongelofelijke triangeljosti.

Kim Wilson
17 augustus 2007, 15:50
Je vergeet B) ts is nog jong. :)

Ajox
17 augustus 2007, 15:59
Jullie zijn wel vlug op de tenen getrapt, ik vind petruccis gitaar gewoon lelijk en der is er hier dan één die er eentje heeft en die gaat bijna huilen.

Tzelfde met die Yngwie malmsteen reply. Ik twijfel er niet aan dat hij ook door humbuckers shred maar singles zitten er zeker ook bij (die mannen hebben wel 100 gitaren dus als we zo beginnen) tging er gewoon om dat shredden op single coils ook kan.

bass blom
17 augustus 2007, 16:00
wie fuckt wordt teruggefuckt :D

Ajox
17 augustus 2007, 16:01
Kan ik mee leven :p

Kim Wilson
17 augustus 2007, 16:04
... tging er gewoon om dat shredden op single coils ook kan.
Natuurlijk kan dat op alle gitaren. Daarom zijn er ook niet echte shredgitaren. Ja, veel shredders spelen op Ibanez en Jackson, maar om die nou gelijk te bestempelen als shredplanken...


Oja, neem niet alles te serieus. Niemand is hier op zijn tenen getrapt, we zitten je alleen maar een beetje te fucken. Maar dat begreep je al. :D

Ajox
17 augustus 2007, 16:06
Danku Kim :) no hard feelings eh ;)

bass blom
17 augustus 2007, 16:08
Kan ik mee leven :p

ik ook, ik ga de mod die erdoor bij mij uitkwam vanavond met mn gitaartech bespreken :D

Ajox
17 augustus 2007, 16:08
Heb BTW al jullie raad gevolgd en eens met kleinere kaartje geprobeert (in men telecaster) en dat is al wat mooier.


Ik wacht trouwes op mijn "Shredplank" een LTD MHNT 250

Ik heb hem 7 maand terug besteld :s

Nog iemand zo'n lange wachttijd gehad op een gitaar?

De verkoper zegt dat het een korea gitaar is maar dat die fabriek in korea geen containers naar europa zend, daarom maakt een klein fabriekje van ESP ze in Amerika maar die kunnen niet mee met de bestelling.

Wat denken jullie?

Orgasmocaster
17 augustus 2007, 16:16
Jullie zijn wel vlug op de tenen getrapt, ik vind petruccis gitaar gewoon lelijk en der is er hier dan één die er eentje heeft en die gaat bijna huilen.

Tzelfde met die Yngwie malmsteen reply. Ik twijfel er niet aan dat hij ook door humbuckers shred maar singles zitten er zeker ook bij (die mannen hebben wel 100 gitaren dus als we zo beginnen) tging er gewoon om dat shredden op single coils ook kan.

Ik ben het helemaal niet oneens met je dat je niet kunt shredden op singles. het probleem is dat je probeert over te komen als een expert, terwijl je helemaal niet weet waar de klepel hangt!

dus met andere woorden, ik denk dat het veilig is om te zeggen dat yngwie's signature pick-ups zijn gemaakt om zijn signature sound te benaderen.
Ik ben niet eens een yngwie fan, en zelfs ik weet dat ie 2 x YJM's en 1 x HS-3 in zn stratjes heeft zitten. en dat zijn toch echt humfuckers ook al zien ze dr niet zo uit.

Luke-wannabe
17 augustus 2007, 16:20
Vet man die kaarten!

Kim Wilson
17 augustus 2007, 16:23
Ik ben het helemaal niet oneens met je dat je niet kunt shredden op singles. het probleem is dat je probeert over te komen als een expert, terwijl je helemaal niet weet waar de klepel hangt!

dus met andere woorden, ik denk dat het veilig is om te zeggen dat yngwie's signature pick-ups zijn gemaakt om zijn signature sound te benaderen.
Ik ben niet eens een yngwie fan, en zelfs ik weet dat ie 2 x YJM's en 1 x HS-3 in zn stratjes heeft zitten. en dat zijn toch echt humfuckers ook al zien ze dr niet zo uit.
Volgens Wiki zijn deze pickups ontworpen om wel de klank maar niet de ruis te hebben van singlecoils. En dat het middenelement en de toneknop niet aangesloten zijn...

Ajox
17 augustus 2007, 16:23
Ok orgasmocaster je weet het beter anders moeten ze je nog in een dwangbuis steken :p

Kim Wilson
17 augustus 2007, 16:25
Ok orgasmocaster je weet het beter anders moeten ze je nog in een dwangbuis steken :p
Jij gaat wel een hoop vriendjes maken op deze manier... :roll:

Ajox
17 augustus 2007, 16:25
Kan gewoon niet tegen dat soort mensen, ipv je wat bij te leren blaffen ze je af.

Kim Wilson
17 augustus 2007, 16:27
Kan gewoon niet tegen dat soort mensen, ipv je wat bij te leren blaffen ze je af.
Dan moet je niet op een forum komen, en al helemaal niet met de houding alsof je alles weet. Orgasmocaster had zeker een punt, en als je dat al aanvallend vind, geef ik je niet lang hier.

Ajox
17 augustus 2007, 16:28
hmmm raar
ik kan me niet herinneren dat ik ooit typte dat ik alles weet :s

Ajox
17 augustus 2007, 16:29
dat maken jullie ervan

Ajox
17 augustus 2007, 16:30
Wel amuzant al die reacties enzo :)

Luke-wannabe
17 augustus 2007, 16:30
Zo doe je wel.

Kim Wilson
17 augustus 2007, 16:31
Nee, dat heb je ook niet, en dat heb ik ook niet gezegd. Het is je houding.



Ok mss moeten sommigen eens gaan opzoeken wat shred echt betekend, het is niet alleen een manier van spelen.

En er reageerde ook iemand van: "Als shredder op single coils spelen???"

Jij moet het zeker eens opzoeken want --> yngwie malmsteen?
Is dat geen shredder mss? en op wat speelt hij--> och nee single coils!!!

sommigen zijn hier echt arrogant, das jammer voor de echte gitaristen die van dit forum een leuke plek willen maken.

Grtz

Alsof je het allemaal zo goed weet...

Luke-wannabe
17 augustus 2007, 16:31
Ik vind het amusant dat je fakking kaarten in je gitaar steekt.. man

Ajox
17 augustus 2007, 16:32
Op een forum heb je helemaal geen houding want je weet niet hoe ik de woorden uitspreek.

Zoals ik al zei, dat is wat jullie ervan maken ;)

bass blom
17 augustus 2007, 16:32
kom op, we moeten hier een leuke plek maken!

:cheerup:

Luke-wannabe
17 augustus 2007, 16:34
Op een forum heb je helemaal geen houding want je weet niet hoe ik de woorden uitspreek.

Zoals ik al zei, dat is wat jullie ervan maken ;)
Alsof t hun ook maar een kloot kan schelen...

Kim Wilson
17 augustus 2007, 16:34
Op een forum heb je helemaal geen houding want je weet niet hoe ik de woorden uitspreek.

Zoals ik al zei, dat is wat jullie ervan maken ;)
Waarom vind je dan wel dat iedereen zo opgefokt is? Het is maar wat jij ervan maakt.

En hoe moet ik de quote in mijn vorige post dan lezen?

Kim Wilson
17 augustus 2007, 16:35
Ach, flikker ook maar op, ik ga lekker naar huis een pilsje drinken. :)


Ajox, ik wens je nog veel plezier op dit forum. :)

Ajox
17 augustus 2007, 16:35
Nu ik studeer psychologie (nee daarmee wil ik niet zeggen dat ik slimmer ben)
Maar we hebben onder het jaar een soortgelijke taak moeten doen met school, als ik me nu aanmeld onder een andere naam en lekker sympa ga doen vindt iedereen me opeens leuk, :p

Dusja die forums kun je echt niet op voortgaan.

Ajox
17 augustus 2007, 16:36
idd het is wat ik ervan maak Kim

Luke-wannabe
17 augustus 2007, 16:36
Nu ik studeer psychologie (nee daarmee wil ik niet zeggen dat ik slimmer ben)
Maar we hebben onder het jaar een soortgelijke taak moeten doen met school, als ik me nu aanmeld onder een andere naam en lekker sympa ga doen vindt iedereen me opeens leuk, :p

Dusja die forums kun je echt niet op voortgaan.
Vind je het heel vreemd achterlijke gladiool

Ajox
17 augustus 2007, 16:37
ik dank u zeer

Luke-wannabe
17 augustus 2007, 16:38
Asjeblieft

Ajox
17 augustus 2007, 16:41
Nog 1 vraagje: hoe log ik mu volledig uit, hoe delete ik mij van deze site?

Quink
17 augustus 2007, 16:41
Ok orgasmocaster je weet het beter anders moeten ze je nog in een dwangbuis steken :p

Hi hi :D

(grrrtientekens)

ACSlater
17 augustus 2007, 16:46
@ Kim Wilson: Je bent alweer aan het stoken! Jij zou nu ook "gewoon" de TS kunnen feliciteren met zijn geweldige mods ipv hem afzeiken :)

Het aftellen begint tot de eerste mod op het forum verschijnt en deze draad flink afsluit.

mikeyaxeman
17 augustus 2007, 16:50
Goh wat is het hier gezellig, en dat door een stel kaarten.
:D

Orgasmocaster
17 augustus 2007, 16:54
Oei, voordat deze gesloten wordt, nog even dit:

IK HEB ALTIJD GELIJK!
http://www.mentaljokes.com/images/straight_jacket.jpg

Seriously, het is echt niet zo dat ik er meer verstand van heb.. het is gewoon irritant dat jij doet alsof :p ik probeer je gewoon te edumacaten

bass blom
17 augustus 2007, 16:56
ja gauw nog voor sluiten, mijn mod is de mooiste :D

http://www.hetgelegevaar.nl/tettnshreddn.jpg

Firebird
17 augustus 2007, 16:59
De waarde van jou gitaar is meteen met 500 euro omhoog gegaan...

bass blom
17 augustus 2007, 17:02
nou ik vraag me inderdaad af wat dat pakje kaarten waard zou zijn, wellicht zijn er freaks die dat spul sparen.
zal het eens op marktplaats knallen :D

Orgasmocaster
17 augustus 2007, 17:04
ja gauw nog voor sluiten, mijn mod is de mooiste :D



Vintage LP + Vintage Tetten = Rock n Roll!

Slevin
17 augustus 2007, 17:07
Op een forum heb je helemaal geen houding want je weet niet hoe ik de woorden uitspreek.

Zoals ik al zei, dat is wat jullie ervan maken ;)

Bullshit, in woordkeuze en zinsstructuur zit net zo goed een houding als in de stem welke interpreteerbaar is door de ontvangende kant. Dat zou een psychologie student toch wel moeten weten neem ik aan ?


Lees anders de vorige zin nog eens en vertel mij dat je er geen beledigende houding uit kan halen :dance:

Firebird
17 augustus 2007, 17:08
Doe dat, en misschien laat ik mn gitaren ook wel bij jou 'CUSTOMIZEN' :P
Trouwens... Ik heb alleen dotjes....

bass blom
17 augustus 2007, 17:10
tetten tetten tetten :cheerup:

http://www.hetgelegevaar.nl/vintets.jpg

mikeyaxeman
17 augustus 2007, 17:49
ja gauw nog voor sluiten, mijn mod is de mooiste :D

http://www.hetgelegevaar.nl/tettnshreddn.jpg

Kijk dat is nou pas modden! :cooler:

Luke-wannabe
17 augustus 2007, 18:30
Nog 1 vraagje: hoe log ik mu volledig uit, hoe delete ik mij van deze site?
Doe toch niet zo achterlijk
Edit: Apart dat er iemand na 30 posts alweer vertrekt..