PDA

View Full Version : Zanger en Bassist gezocht voor metalband in Asten (bij Eindhoven)



fkoolen
15 augustus 2007, 15:18
Wij zijn een band met veel wilskracht en hebben al een demo opgenomen met onze eigen studioapparatuur; deze is te beluisteren op www.myspace.com/schizophrenicnl. Vind je dit wat en wil je bassen dan wel zingen in deze band? Laat wat weten!

BartBass
3 april 2010, 12:53
Wij zijn een band met veel wilskracht en hebben al een demo opgenomen met onze eigen studioapparatuur; deze is te beluisteren op www.myspace.com/schizophrenicnl. Vind je dit wat en wil je bassen dan wel zingen in deze band? Laat wat weten!

hey, ik ben Bart, een 17 jarige gozer uit Eindhoven, ik weet niet of jullie nog steeds een bassist zoeken. maar als dat zo is... kan ik jullie mischien wel verder helpen. Ik speel nu zo'n 3 jaartjes bass, heb ervaring in 2 verschilende metalbands gehad. en podium ervaring op verschillende kleine podia. ik hou van veel metal en hard rock bands die creatief een eige sound hebben.:punk:

als jullie meer willen weten over me mail dan even naar : (Krullenkop27@hotmail.com)