PDA

View Full Version : Ervaren rockzanger, 25 jaar, zoekt band in de stad Groningen



ivremort
15 augustus 2007, 11:50
Hey!

Ik ben onlangs naar Groningen verhuisd en op zoek naar een vette rockband! Ik zing al zo'n 7 jaar in bandjes, van folk tot experimenteel tot stevige rock, ik kan ook een beetje krijsen. Mijn favoriete bands zijn Anathema, King Crimson, Marillion, dat soort muziek - hoewel ik ook graag meebler met Elvis en Dylan. Eigen werk of covers maakt me niet uit. Ik heb verder geen ambities, maar vind zingen en optreden en muziek de allerbeste vrijetijdsbesteding die je je maar kan voorstellen!

Laat wat van je horen als je interesse hebt!

Groetjes Thomas

Henkie spenkie
15 augustus 2007, 20:36
eej Thomas, je hebt PM :hippie:

drap
15 augustus 2007, 21:37
<= rockgitarist biedt zich aan! Momenteel ben ik weer bandloos, maar heel stiekem begint het toch weer te jeuken.

Beetje reclame voor mezelf:

http://www.youtube.com/watch?v=n_BiZpU3WHY

http://www.youtube.com/watch?v=88vNihb21BA

En eentje tezamen met o.a. Henkie Spenkie 8-) :

http://www.youtube.com/watch?v=iqg0OxSzoWc

De linker ben ik, die daarnaast is Henkie Spenkie.

ivremort
15 augustus 2007, 22:08
Ik ben onder de indruk! Dit is wel zo'n beetje de stijl die ik zoek ook!

En Henkie Spenkie heeft inderdaad een flinke bos haar...

drap
15 augustus 2007, 22:17
Ik heb je ff een prive berichtje gestuurd met daarin m'n e-mail adres :)

Honderdvierendertig
15 augustus 2007, 23:37
Voor de concurrentie heb ik je inmiddels ook een PM gestuurd :)

Hoor het wel...!

CommanderKeen
16 augustus 2007, 09:08
Ik heb je ff een prive berichtje gestuurd met daarin m'n e-mail adres :)

Hey drappie (en anderen). Ik heb nog wel een email adres van een drummer die nog een band zoekt. Mocht je/jullie daar nog behoefte aan hebben dan hoor ik het wel. Happy to help out.

Henkie spenkie
16 augustus 2007, 16:13
eeej René! Is dat toevallig Tjardo?

CommanderKeen
16 augustus 2007, 16:40
eeej René! Is dat toevallig Tjardo?

Hee Henkie spenkie! Nee, Mark heet ie. Kreeg ik laatst nog een mailtje van dat ie een band zocht. Hij is gek op punk, dus of het wat is weet ik niet, maar je kunt het allicht eens met 'em proberen, nie waar?

ivremort
16 augustus 2007, 17:11
Als het een postpunk drummer is ala Refused The New Shape of Punk richting dan ben ik zeker wel voorstander!

Ik hou wel van stevig rechttoe rechtaan drummen met strakke breaks...

drap
16 augustus 2007, 17:45
Als het een postpunk drummer is ala Refused The New Shape of Punk richting dan ben ik zeker wel voorstander!

Ik hou wel van stevig rechttoe rechtaan drummen met strakke breaks...

Goezo, één van m'n grootste invloeden is jaren '70 punkrock, ligt misschien ook wel in je straatje :) Ik ben geen punkgitarist, maar het heeft wel invloed gehad op mij. Ik heb inmiddels het e-mail adres van die drummer gekregen van Commander Keen (waarvoor nogmaals dank ;) ), ik zal er eens een mailtje achteraan sturen. Zou je me misschien je e-mail adres per privé bericht kunnen sturen ivremort?