PDA

View Full Version : Promusicstore; iemand ervaring?



IJzerbroot
20 januari 2003, 00:59
Dahag.....in Rotturdam viel mijn oog op een "nieuwe"gitaarwinkel, promusicstore aan de Jonker Fransstraat. Kent iemand deze zaak en zoja, wat zijn de ervaringen? Ben er al geweest en het zijn aardige gasten. Hangt een aardige Les Paul kopie in brown sunburst voahr wenag...........vandaar.

Draughluin
20 januari 2003, 08:30
is dat niet die zaak waar ze al die bc rich'en verkopen?

IJzerbroot
20 januari 2003, 10:24
Nee niet echt, tis 90 % Fender....geen BC Rich gezien.

Iceman
20 januari 2003, 11:21
Heb daar in '98 een Ibanez Iceman gekocht voor 3200 gulden en afgelopen december een ESP EC1000 voor 1500 euro. Voor beide gitaren had ik eerst de goedkoopste prijs (duitsland vaak) opgezocht en daarna zaken in nederland afgebeld. ProMusicStore wil vaak wel onderhandelen, in december scheelde het me 200 euro. Kan er goed zaken doen, verder weet ik weinig van ze.

Iceman
20 januari 2003, 11:23
Oh ja, in '98 zaten ze in Schiedam, dus zo ontzettend nieuw zijn ze nu ook weer niet.
Succes.

IJzerbroot
20 januari 2003, 13:45
Mmm....ik ga d'r maar eens langs denk ik. Die Les Paul kopie zag er in elk geval erg goed uit. Tis een Stagg en daar zijn de meningen nogal over verdeeld geloof ik. Die ga ik maar eens vasthouden, eens kijken wat je voor 199 pleuro in je maag gesplitst krijgt....:smile:

Mitch
20 januari 2003, 14:04
Ik kwam er vroeger vaak toen ze nog in Schiedam zaten. Kort gezegd: het kan twee kanten op.
Die gozer met het uitgezakte buikje en het foute permanentje is erg ongeïnteresseerd en onvriendelijk (laat je rustig 10 minuten staan als -ie eigenlijk met je bezig was), die tikkie donkere knul (half-indo geloof ik, ik kan niet meer op zijn naam komen) is hartstikke top !

IJzerbroot
21 januari 2003, 23:21
Yay......kgaderheen.......men hoort nog!

skabouter
21 januari 2003, 23:35
hmmm, nooit van gehoord, moet ik ook maar eens heen gaan.

hebben ze ook Gibsons ? ES en LP`s ?

website ??

Mitch
22 januari 2003, 11:48
Vanuit Alkmaar naar de Pro Music Store ? Enthousiast !

Neuh, ze hebben weinig tot geen Gibsons, dan kun je beter naar Feedback gaan.

De site heet, hoe verrassend: http://www.promusicstore.nl

Geen idee of -ie nou eindelijk eens klaar is, want sinds de verhuizing zijn ze al bezig om er een volwaardige site van te maken. En ze zitten er al een tijdje...