PDA

View Full Version : Van Halen



Harm
14 augustus 2007, 11:52
Goed... de jongens komen weer even bij elkaar voor een paar concerten.. In de VS en Canada natuurlijk.

Waarom geen Michael? Sorry, maar voor mij is Van Halen óók die ene jongen die misschien geen hele geweldige bassist is, maar er toch altijd geweest is...
Waarom dan opeens een zoontje erbij? Omdat de heren Van Halen een beetje te alleen staan op het podium? Alex loopt toch alleen maar met broertje Ed mee...

Ik vind het jammer, ben altijd vreselijk gek geweest op de muziek van Van Halen... Zwaar fan geweest, dat heb je als je gitaar speelt denk ik... Maar ik vind het zo jammer... Waarom dat eigenwijze, waarom niet gewoon oude jongens krentebrood en de instelling dat je samen afmaakt wat je begonnen bent? Is het dan alleen omdat Michael het zo goed kan vinden met Sammy?

Maar goed... Van Halen gaat weer een aantal optredens doen. Ik ben benieuwd of Eddie het nog kan zoals hij het deed... Het laatste energieke en mooie concert dateert voor mij uit 1995, de Balance tour...

Wat denken jullie??? Vergane glorie??

Harm

peter_heijnen
14 augustus 2007, 19:09
Erg jammer dat Anthony er niet bij is, maar toch te gek dat Roth weer mee doet!

Het laatste wat ik van hem zag was een in kleine rol als zichzelf aan de pokertafel in "the soprano's" met een grijze kop. Benieuwd hoe dat er op het podium gaat uitzien. De dvd zal vast niet lang op zich laten wachten.

Rinze
14 augustus 2007, 19:36
Zou Eddie al met een rollator lopen? De laatste berichten waren niet zo best...

Straks lijkt ie op Keith :o

Realeigo
14 augustus 2007, 19:43
Volgens de persconferentie die ze gaven gaan ze een wereldtournee doen en daarna een nieuwe cd opnemen!

Check: http://www.youtube.com/watch?v=5G8MLutk7ZY

MusicManMaestro
14 augustus 2007, 21:08
Goed nieuws natuurlijk dat VH weer gaat touren en daarna mischien een nieuwe cd gaan maken al zal het mij niet verbazen dat ze binnenkort weer slaande ruzie krijgen.

Maar het is een goede zaak dat Eddie weer clean is en ik hoop echt dat ze weer een album gaan maken want dat is veeeel te lang geleden en dat is album uitgebracht hebben en kan haast niet wachten op nieuwe licks en solo's van Eddie.