PDA

View Full Version : Weer een nieuwe



Kakihara
13 augustus 2007, 10:21
Een welgemeende goeiedag aan iedereen !

Ik ben dus Kakihara, momenteel 29 jaar oud en woon in de verre Belgische Westhoek (zuid-westen). Ik ben zo'n 15 jaar geleden begonnen met gitaar spelen, dat heeft dan een tijdje stilgelegen (drank, vrouwen, was de rock 'n roll vergeten :confused: ) Recentelijk terug begonnen, maar het gaat nog altijd niet zo snel als vroeger, maar ik heb ook minder behoefte aan shredden. Mijn invloeden zijn al aan de redelijk oude kant : vooral Paul Kossoff van Free (geweldige toon, nog geweldigere vibrato), Eric Clapton - de blues(rock)versie, Lynyrd Skynyrd, Little Feat, Jimi Hendrix (natuurlijk) en zo hier en daar wat Iron Maiden en wat Ozzy (Randy, Zakk)
Verder speel ik op een oude Vester Stage Series Telecaster van zo'n 13 jaar oud en op een crappy Bogey-versterkertje, waar binnenkort een Zoom G2.1u aan komt te hangen. Ik vind me voorlopig nog niet goed genoeg om over te schakelen op iets deftigs, en zoals mijn gitaarleraar destijds zei : een dure gitaar moet je verdienen...
Ik verwacht hier veel interessante dingen te lezen, te leren en een hoop lol te beleven :rockon:

Groeten,

Kakihara

Ibanez666
13 augustus 2007, 11:15
welkom hier