PDA

View Full Version : Gitaren op Kreta?



Jay75
12 augustus 2007, 17:03
Hehe, ik ga binnenkort op vakantie, weet iemand een leuk gitaarwinkeltje in/op Kreta?

Of een goede rock/n/roll bar !!!

sugarfish
12 augustus 2007, 17:53
In de hoofdstad Heraklion zit een muziekwinkel (ik geloof de enige op het eiland). Heb ik vorig jaar ook nagevraagd, toen ik op Kreta was. Alleen ben ik niet in Heraklion geweest.

In Chersonissos zit een HardRock cafe. Ik neem aan dat je daar zit of daar in de buurt? De meeste NL-ers zitten daar namelijk.

Plezier! en, even offtopic, huur vooral een auto!

vinni
12 augustus 2007, 18:41
Er zit inderdaad een winkel in Heraklion....maar veel stelt het niet voor.
En dat Hardrockcafe....dat ZAT er......

Vinni

jemke
12 augustus 2007, 21:24
In Agia Galini, in het zuiden van Kreta en een pieppiepkleid dorpje, is een heel goed café, de Milestones, uitgebaat door een Brit (Garry als ik me herrinner).
Al 2 jaar achtereen komen we er en spelen we regelmatig een potje schaak met vette jazz en blues op de achterkant.

Jay75
12 augustus 2007, 22:42
In de hoofdstad Heraklion zit een muziekwinkel (ik geloof de enige op het eiland). Heb ik vorig jaar ook nagevraagd, toen ik op Kreta was. Alleen ben ik niet in Heraklion geweest.

In Chersonissos zit een HardRock cafe. Ik neem aan dat je daar zit of daar in de buurt? De meeste NL-ers zitten daar namelijk.

Plezier! en, even offtopic, huur vooral een auto!


Ja, doen we zeker, ik wil eigenlijk zoveel mogelijk de grote vakantieplaatsen ontlopen ;)

ACSlater
13 augustus 2007, 10:59
In Malia zit de The Venue. Da's een indie-rock club. Geluidskwaliteit is om te huilen maar de muzieksoort is goed te pruimen; Arctic Monkeys, Oasis, The Killers etc. Daarnaast heb je in Gersonisoa de U2 bar en daar draaien ze meer classicrock en de wat meer populaire rock.

Wimvdb
13 augustus 2007, 15:24
Ik heb er wel eentje gekend in agios nikolaos ... Heb er meteen 100 plectrums ofzo gekocht :D
( Waren daar maar 10 cent stuk ofzo ) Qua gitaren echt beginnersspul , maar soms echt de moeite ( Bv 100 € Voor een toffe cort ;) )

Jay75
22 augustus 2007, 00:49
Ben weer terug, heb die shop gevonden in de hoofdstad maar dat was niks inderdaad. Verder niks gescoord :(