PDA

View Full Version : Prs Se



Civendea
12 augustus 2007, 12:50
Haj.. Ik ben mijn peaveyke kotsbeu en ik wil graag een nieuwe gitaar kopen...
Heeft er iemand ervaring met de SE's van PRS? Zijn ze goed van kwaliteit enz...?

mvg
Civ

rjong999
12 augustus 2007, 13:12
Ik speel al een jaartje ofzo op een Se Standard, die bevalt me prima. Les Paul, maar dan iets glaziger. Mooi afgewerkt (de mijne heeft moon inlays), prima hardware, goed geluid, niet te duur.

Eko
12 augustus 2007, 13:15
De SE`s zijn in Korea gebouwd en worden daar netjes afgewerkt. Verwacht er geen kwaliteit van zoals de USA`s want dat kan niet voor het geld.
De body en hals zijn netjes gespoten en voelen goed en solide aan. Fretwerk en verzorgd. De electronica is voor dit niveau gewoon netjes. Een beter stel p.u.`s is misschien wel een keer te doen. De versie met de soapbars vind ik wel de leukste.

glasbier
12 augustus 2007, 13:20
Ik heb een PRS SE Custom met Dimarzio's Airzones!
Ben er dik tevreden mee.
Qua bespeelbaarheid,kwaliteit en natuurlijk de sound heb ik deze verkozen boven mijn fender strats(usa,mex en japan,62'er RI,57'er en plus deluxe),mijn gibsons en ibanezzen!
Geloof me,ik heb heel wat gitaren gehad maar deze doet het allemaal!
Ik heb hem ook vergeleken met zijn duurdere broer,maar deze doet er niet veel voor onder(alleen de prijs dan!).
De singlecuts vind ik minder,dus als je tegen een SE Custom aanloopt,kopen!

glasbier
12 augustus 2007, 13:32
De SE`s zijn in Korea gebouwd en worden daar netjes afgewerkt. Verwacht er geen kwaliteit van zoals de USA`s want dat kan niet voor het geld.

Zijn zeker wel kwaliteits gitaren!
Alleen de pups zijn ,uuh,minder..!

Civendea
12 augustus 2007, 13:48
Ik speel al een jaartje ofzo op een Se Standard, die bevalt me prima. Les Paul, maar dan iets glaziger. Mooi afgewerkt (de mijne heeft moon inlays), prima hardware, goed geluid, niet te duur.

Heb je er foto's van?

tjeabele
13 augustus 2007, 13:07